بازدید 1907
احمدی مطرح کرد:

آغاز نام نویسی داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از 22 فروردین

کد خبر: ۶۸۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 03 April 2017
علی‌اصغر احمدی رییس ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس ماده 37 قانون انتخابات ریاست جمهوری همه کسانی که خود را واجد شرایط می دانند می توانند ثبت نام کنند به غیر از مجریان و ناظران که قبل از ثبت نام استعفا نداده باشند. 

وی افزود: قانون کاملا شفاف است و تاریخ مشخصی برای دیگران وجود ندارد یعنی کسانی که بر فرض مثال از اعضای دولت و یا قوا هستند نیاز به استعفا ندارند بجز آنهایی که وظیفه اجرا یا نظارت بر این انتخابات را دارند. 

احمدی با بیان اینکه از روز 22 فروردین ثبت نام داوطلبان در ستاد انتخابات کشور انجام خواهد شد ادامه داد: بنا به رایزنی های انجام شده با هیات اجرایی مرکزی، طبق دستور وزیر کشور طی روزهای آینده هیاتی به منظور اجرای آغاز ثبت نام تشکیل خواهد شد. 

رییس ستاد انتخابات کشور در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز گفت : در حال حاضر فرمانداران سوابق همه داوطلبان را برای مراجع 4 گانه ارسال کرده اند، مراجع ظرف مدت 10 روز فرصت دارند نتایج بررسی را به فرمانداران و بخشداران اعلام کنند که طی آن هیات های اجرایی نتایج را بررسی خواهند کرد.
 
وی افزود: در این هیات‌ها برای تعیین صلاحیت فقط 7 روز فرصت است و ظرف 3 روز آینده هیاتهای اجرایی بررسی صلاحیت را آغاز خواهند کرد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل