بازدید 2254

همه یاران احمدی‌نژاد در روز ثبت نام بقایی را همراهی می‌کنند

شریف زاده در مورد اینکه آیا وزرای دولت نهم و دهم با بقایی پیرامون حضورش در انتخابات دیدار و رایزنی داشته‌اند، گفت: برخی از وزرای وفادار احمدی‌نژاد، برحمایت از آقای بقایی تصریح کرده‌اند.
کد خبر: ۶۸۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 04 April 2017
شریف زاده در مورد اینکه آیا وزرای دولت نهم و دهم با بقایی پیرامون حضورش در انتخابات دیدار و رایزنی داشته‌اند، گفت: برخی از وزرای وفادار احمدی‌نژاد، برحمایت از آقای بقایی تصریح کرده‌اند.

حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره اعلام کاندیداتوری حمید بقایی گفت: گوناگونی در عرصه انتخابات، دامنه انتخاب مردم را گسترش می‌دهد؛ ورود بقایی از جبهه هواداران محمود احمدی‌نژاد در کنار دیگر جریان‌های سیاسی زمینه را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات فراهم می‌سازد و ورود بقایی امیدبخش و شورآفرین است.

او با تاکید بر اینکه استقبال مردم از احمدی‌نژاد در استان‌های گوناگون، دلیلی آشکار بر این ادعاست،  افزود: میلیون‌ها نفری که چشم امید به حضور احمدی‌نژاد در انتخابات داشته‌اند، اکنون با حضور یار با وفای او، در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده و به نامزد مطلوب خویش، رأی خواهند داد. 

ورود بقایی در عرصه انتخابات بازگشت اندیشه و مَنشِ احمدی‌نژاد 

شریف زاده در پاسخ به اینکه بر چه اساسی یاران احمدی‌نژاد  از شخص بقایی حمایت می‌کنند، بیان کرد: یاران و هواداران احمدی‌نژاد، بقایی را از وفادارترین یاران او می‌دانند و همچنین آمدن بقایی را بازگشت اندیشه و مَنشِ احمدی‌نژاد به عرصه مدیریت کلان کشور تلقی می‌کنند، لذا او سال‌ها همراه احمدی‌نژاد و از بهترین معاونان او بوده است بنابراین یاران و هواداران احمدی‌نژاد با حمایت از آقای بقایی از اندیشه و منش احمدی‌نژاد حمایت می‌کنند.

او در مورد ویژگی بقایی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بقایی از حمایت جدی یاران احمدی‌نژاد برخوردار است. او فردی مردمی، خدمتگزار، ساده زیست، توانا، جدی و مدیر است و سال‌ها در مناصب گوناگون از جمله معاونت اجرایی ریاست جمهوری در سخت‌ترین لحظات در کنار احمدی‌نژاد قرار داشته است.

شریف زاده در پاسخ به اینکه با توجه به تاکید حامیان احمدی‌نژاد مبنی بر عدم حضور در انتخابات و همچنین   معرفی نکردن گزینه از سوی این جریان چه موضوعی سبب حضورتان در عرصه انتخابات شد، گفت: عدم حضور در انتخابات، مطلبی بود که آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به توصیه رهبری اعلام داشتند. حامیان آقای احمدی‌نژاد برای محافظت از اندیشه و منش او، حضور نامزدهای مطرح شده را نپذیرفتند؛ اما اکنون که یار وفادار ریس دولت نهم و دهم پا به میدان انتخابات گذارده و اسفندیار مشایی که نزدیک‌ترین فرد به فکر و عمل احمدی‌نژاد است از او حمایت کرده، دیگر جای هیچ درنگی برای حامیان احمدی‌نژاد نیست.  

بازداشت بقایی را دلیلی بر رد صلاحیت او نمی‌دانیم

روحانی  حامی احمدی‌نژاد در این باره که اصولگرایان از این حضور استقبال نکردند و عنوان کردند که بقایی رد صلاحیت می‌شود، دلیل آن را چه می‌دانید، بیان کرد: دلیل اصولگرایان را از خودشان جویا شوید. اما ما بازداشت ۲۲۵ روزه بقایی را دلیلی بر رد صلاحیت ایشان نمی‌دانیم؛ زیرا با وجود بازجویی‌های جدی از ایشان در مدت بازداشت، کوچکترین جُرمی برایش ثابت نشد و او بدون وثیقه آزاد شد.  

او در مورد اینکه آیا وزرای دولت نهم و دهم با آقای بقایی پیرامون حضور ایشان در انتخابات دیدار و رایزنی پس از اعلام نامزدی ایشان داشته‌اند، گفت: برخی از وزرای وفادار احمدی‌نژاد، بر حمایت از آقای بقایی تصریح کرده‌اند. 

شریف زاده با اشاره به همراهان بقایی در روز ثبت نام بیان کرد:  همه یاران وفادار احمدی‌نژاد در روز ثبت نام بقایی را همراهی خواهند کرد.

هیچ‌کس احمدی نژاد را از حمایت بازنداشته است

او درباره اینکه آیا احمدی نژاد بقایی را  در روز ثبت‌نام همراهی خواهد کرد، افزود: اگرچه آقای احمدی‌نژاد تاکنون تصریحی بر حمایت از آقای بقایی نکرده اما اگر روزی تصمیم بر حمایت آشکار از آقای بقایی بگیرد، هرگونه حمایتی از  او روا است.

روحانی حامی احمدی‌نژاد گفت: هیچ‌کس احمدی نژاد را از حمایت، بازنداشته است و اعلام او درهفته‌های گذشته هم نشانی از تغییر نظر او نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر