بازدید 39895
۹
فوتو نیوز «تابناک»؛

علم‌الهدی: زلزله مشهد نمایشگاهی از عنایت خاص پروردگار بود/ روحانی: زمان تورم 51 درصدی، تلویزیون خوابش برده بود

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۸۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 07 April 2017
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴۶
انتشار یافته: ۹
درود بر دکتر روحانی عزیز... رای ملت فهیم و خردمند بازهم دکتر روحانی خواهد بود
پاسخ ها
هاشم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
دولت روحانی با ایجاد رکود یا تداوم آن در بخش های مختلف اقدام به کنترل تورم کرد..در کتابی که توسط همفکران روحانی و تحت نظر ایشان در مطالعات استراتژیک مجمع نگارش شده از اقتصاد نئو کینزی دفاغ شده و به عنوان راه حل اقتصادی تجویز گردیده...اگر اون تفکر ادامه پیدا کنه رکود ادامه پیدا میکنه ..در شرایط رکود تورم بی معناست حتی اگه یک درصد باشه...وقتی مردم توان خرید نداشته باشند تورم معنی نداره تورم وقتی هست که مردم خرید کنند...رکود تورمی در دولت روحانی اتفاق افتاد
یعنی چی که نمیدونیم بقیه موشکها کجا سقوط کردند؟اگر اینطور هست روی این موضوع تحقیق کنید.اگر واقعا ۲۳ موشک اصابت کرده باید دست این اقای تاجر رو برای دوستان کم خرد منطقه ای مون یعنی عربستانیها که قراره پول ۵۹ موشک شلیک شده رو به اقای ترامپ بپردازند رو کنید.اقای تاجر پول ۵۹موشک گرفته وفقط ۲۳تا شلیک کرده؟!!!
علم الهدی همه چیز را تفسیر به رای میکند.
انتخاب روحانی هم مانند احمدی نژاد اشباه بزرگی بود.
دیگر زمانی برای این اشتباهات نیست!!
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
شما یک آدم بهتر از روحانی معرفی کن اولین نفر خودم بهش رای میدم !!!!!
فقط خاتمی
واقعا دولت آقای روحانی مظلوم ترین دولت ایران بوده
آقای علم الهدی یک سوال داشتم چطور قبلا زلزله می اومد بعلت بی بندباری و بی حجابی بود ولی الان در مشهد که اومده شده رحمت الهی ؟؟ راستش منو روشن بفرمایید که در کدام شهرها زلزله نشانه رحمت الهی هست ما هم بریم همون جا ، لطفا لیست بدید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار