بازدید 3773
بازتاب

واکنش تراکتور به شایعه جدایی قلعه‌نویی/سکوت مساله ساز آجورلو

سکوت آجورلو مقابل سیل اخباری که درباره عدم همکاری با قلعه نویی در فصل آتی منتشر شده و همچنین بی توجهی وی به صحبت های پیاپی خود قلعه نویی درباره احتمال جدایی، این شایعات را تقویت می کند که تراکتور پرمهره اما ناکام که این فصل درگیر حکم فیفا هم شد، مربی دیگری برای فصل آینده در نظر دارد.
کد خبر: ۶۸۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳ 14 April 2017
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به دلیل اینکه تمرین تیمش با نشست خبری هم‌زمان بود، حضور پیدا نکرد.

به گزارش تابناک ورزشی، میگوئل تکسیرا مربی تراکتورسازی با حضور در نشست در مورد وضعیت جاسم کرار گفت: این بازیکن تحت اختیار مدیریت باشگاه است و کادر فنی دخالتی ندارد، هر تصمیمی آنها بگیرند ما هم انجام می‌دهیم.

قلیچ خانی، مدیر رسانه تراکتورسازی هم در مورد شایعات جدایی قلعه‌نویی در پایان فصل گفت: این شایعاتی که پخش شده و آجورلو مدیرعامل باشگاه هنوز آن را تأیید نکرده است. تیم ما نیاز به آرامش دارد، چون می‌خواهیم به رده دوم لیگ برسیم و در فینال جام حذفی هم بازی کنیم. قلعه‌نویی هم با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و این حواشی خللی در تیم ایجاد نمی‌کند. 

با اینحال سکوت آجورلو مقابل سیل اخباری که درباره عدم همکاری با قلعه نویی در فصل آتی منتشر شده و همچنین بی توجهی وی به صحبت های پیاپی خود قلعه نویی درباره احتمال جدایی، این شایعات را تقویت می کند که تراکتور پرمهره که این فصل درگیر حکم فیفا هم شد، مربی دیگری برای فصل آینده در نظر دارد.

تراکتورسازی این فصل با بهره گیری از همه توان و با صرف بودجه ای نجومی فقط برای فتح لیگ برتر بسته شده بود اما در اواسط کار ضمن افت عجیب تیم، درگیر حکم محرومیت فیفا از جذب بازیکن جدید در نیم فصل شد و دو خرید پرسپولیسی این تیم هم به همین دلیل بیرون ماندند. حالا قلعه نویی معتقداست همان حکم کار تیمش را خراب کرده اما اطرافیان مدیرعامل چنبن نظری ندارند و می گویند تراکتور آنقدر مهره داشته که بتواند از پس پرسپولیس در رقابت بر سر قهرمانی بر بیاید.

از طرفی خود آجورلو هم هنوز مشخص نیست که در فصل آینده مدیرعامل تراکتور باشد یا نه؟! او که در میانه فصل با هیات مدیره باشگاه به شدت درگیری داشت و کار به رسانه ها هم کشیده شد، حالا بار سنگین آنها را روی دوش خود احساس می کند که مطمئنا در پایان فصل او را راحت نخواهند گذاشت. هنوز فهرست هزینه های آجورلو در ایت فصل به بیرون درز نکرده و اگر آن صورت مخارج هم منتشر شود احتمالا این آتش زیر خاکستر دوباره زبانه می کشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان