بازدید 61154
بسته خبری «تابناک»؛

ادعای شکایت متقابل احمدی نژاد و قوه قضائیه از یکدیگر/ پیش‌بینی علم‌الهدی از نتیجه انتخابات/ رفع اختلال صوتی تلگرام/ علت حضور رئیسی در انتخابات به روایت خودش/ روحانی انگشتان دست خود را به چه معنا بالا برد؟

رصد‌خانه «تابناک»؛ ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «نظر آیت الله جوادی آملی درباره شرایط رئیس جمهور»، «سعید جلیلی صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری را ترک کرد؟»، «تهدید احمدی نژادی ها توسط معاون روحانی»، و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۸۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 14 April 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نظر آیت الله جوادی آملی درباره شرایط رئیس جمهور

آیت‌الله جوادی آملی در جلسه درس اخلاق امروز خود با اشاره به نامه امیرالمومنین به کمیل می‌گوید: حضرت فرمود یک شانه و دوش قوی نداشتی که این بار را به دوش بکشی آن دوشِ قوی این بار را می‌کِشد، این بار مسئولیت را رها کردی و رفتی، این را به کمیل می‌گوید! حالا این حرف‌ها حرف‌های روز هم هست! به مسئولین ما هم همین حرف‌ها را فرمود. وقتی نیرومند نبودی کسی از پهلوی تو هیمنه‌ای احساس نمی‌کند! هیبتی نداری که دیگران بترسند. تو نه حقّ مردم را اَدا کردی، نه حقّ رهبر را ادا کردی، نه حقّ امیر را ادا کردی نه حقّ مصر را ادا کردی این نقدهای وجود مبارک حضرت امیر است نسبت به کمیل. بنابراین اگر کسی اهل دعای کمیل بود دلیل نیست که او بتواند کشور را خوب اداره کند و یا حوزه استحفاظی‌اش را خوب اداره کند! دعای کمیل، ضروری و نافع است، اما برای کسی که بخواهد مسلّح بشود مدیریت هم حتمی است. یعنی داشتن قدرت و توانایی مدیریت در پذیرش مسئولیت ها ضروری است. شفقنا این خبر را منتشر کرد.


سعید جلیلی صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری را ترک کرد؟

نامه نیوز نوشت: گفته می شود جلیلی انتخابات را ترک کرد، زودتر از آنچه تصور می شد. او بازیگر این انتخابات نیست. قبل از رفتنش اما یک چیز را گویا مشخص کرده است. او مخالف نامزدی محمد باقر قالیباف است. برخی کانال های دیگر اصولگرا هم گفته اند که او در ساعات آینده بیانیه خواهد داد . نکته و فصل مشترک همه این خبرها اما یک گزاره است. گفته‌اند که او خواهد گفت که به نفع رییسی کناره گیری می کند. این یعنی اینکه اولا او به سازوکار جمنا همچنان بی اعتقاد است و نظرش را به نظر این ائتلاف تعمیم نداده و دو اینکه او همچنان نسبت به محمد باقر قالیباف نقد دارد . آنقدر که حاضر نیست این کناره گیری اش را به نفع فرمانده سابقش اعلام کند .

پیش‌بینی علم‌الهدی از نتیجه انتخابات

آیت‌الله علمالهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد تصریح کرد: در انتخابات مردم هر کسی را انتخاب کنند باید برود و نوکری کند و اگر دلشان نخواست باید بروند کنار بنشینند زیرا مردم دوست دارند کس دیگری را انتخاب کنند.


روحانی انگشتان دست خود را به چه معنا بالا برد؟

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در ساعات پایانی چهارمین روز ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری دوازدهم در حالی که مقدمات ثبت‌نامش را انجام داده بود انگشت رأی خود را به علامت پیروزی بالا برد و در برابر ده‌ها دوربین عکاسی و خبرنگاران با چهره‌ای خندان و رویی گشاده پیامی را بدون کلام به دوستداران و مخاطبانش داد که شاید زمانی باید از خود او پرسید که اطمینان به حضور در ستاد انتخابات کشور برای دور دوم ریاست جمهوری خود و ریاست جمهوری دوازدهم و بالا بردن انگشتانش به علامت پیروزی از کجا ناشی شد؟روحانی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت: من آمدم برای ایران و برای اسلام و از همه می خواهم دوباره برای ایران و اسلام بیایند. شاید پاسخ روحانی به اینکه معنای بالا بردن انگشتانتان به علامت پیروزی در ستاد انتخابات کشور چه بود، این باشد که گفت: من دوباره آمدم برای ایران و برای اسلام و از همه می‌خواهم دوباره برای ایران و اسلام بیایند.ایسنا این خبر را منتشر کرد.


واکنش به تجمع احتمالی مقابل منزل احمدی نژاد

معاون امنیتی استاندار تهران گفت: هیچ‌ گونه مجوزی برای تجمع حامیان نامزدهای انتخاباتی صادر نشده است. محسن همدانی، اظهار کرد: مجوز هرگونه تجمع توسط فرمانداری صادر می‌شود، تا این لحظه که من خبر دارم فرمانداری تهران هیچ‌گونه مجوزی برای تجمع حامیان نامزدهای انتخاباتی نداده است، چون این تجمعات تبلیغات زودهنگام بوده و تخلف محسوب می‌شود. وی در پاسخ به این پریسش که آیا اطلاع دارد که این تجمع‌ها در سطح شهر برگزار شده است، اظهار کرد: تا این لحظه هیچ‌گونه تجمعی برگزار نشده است اما قرار است عده‌ای امشب جلوی منزل احمدی نژاد تجمع داشته باشند که دستور ما هم جلوگیری از برگزاری این تجمع است.


ادعای شکایت متقابل احمدی نژاد و قوه قضائیه از یکدیگر

محمود احمدی نژاد از دادستان کل کشور به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرد.سید علی اصغر حسینی وکیل دفتر رئیس جمهور سابق، در گفت و گو با دولت بهار، ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: حجت الاسلام منتظری در بخشی از سخنرانی خود در مراسم تودیع و معارفه دادستان یزد، عنوان نموده اند که : «گاهی به ما می گویند فلان آقایی در خوزستان فلان حرفهایی را زده است، فلان جا حرف های دیگری زده، ما می گوییم نوبت آن ها هم می رسد و باید این دمل برسد تا به آنها هم رسیدگی کنیم.»وی افزود: این سخنان بازتاب وسیعی در رسانه های داخلی و خارجی داشته و تمامی این رسانه ها، آقای احمدی نژاد را مخاطب سخنان آقای منتظری اعلام کرده اند و تا این لحظه هیچ تکذیبیه یا اطلاعیه ای مبنی بر سوء برداشت رسانه ها از طرف دادستانی کل کشور صادر نشده است.بنابراین با توجه به اینکه اظهارات دادستان کل کشور، مصداق توهین، تهدید و سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی آنهم در فضای حساس انتخاباتی محسوب می شود و بعلاوه با اصل بی طرفی مقامات قضایی در تعارض بوده و بیانگر این حقیقت تلخ است که این مقام ارشد قضایی و مجموعه تحت ریاست ایشان علیه آقای احمدی نژاد، موضع سیاسی داشته و حتی از ابراز علنی آن هم ابایی ندارند، لذا علیه دادستان کل کشور در دادسرای ویژه روحانیت طرح شکایت خواهیم نمود و امیدواریم صرفنظر از اینکه آقای منتظری خودشان رئیس دادگاه ویژه روحانیت هم هستند، به این شکایت به طور عادلانه رسیدگی شود.

در همین حال فرید مدرسی یکی از فعالان رسانه ای در کانال خود نوشت:منبعی مطلع از اعلام جرم مدعی‌العموم (قوه قضاییه) علیه محمود احمدی‌نژاد خبر داد.احمدی‌نژاد در سخنرانی‌اش در خوزستان مطالبی را بیان کرده که برخی آن را به رئیس‌جمهور و برخی به مقامات عالیه نظام بازمی‌گردانند. در هر دو صورت، طبق قانون توهین به این دو شخصیت جرم است و مدعی_‌العموم می‌تواند علیه ناقل، بدون شکایت خصوصی اعلام جرم کند.


تهدید احمدی نژادی ها توسط معاون روحانی

حجت الاسلام مجید انصاری گفت: همه می‌دانند که با توجه به درآمد افسانه‌ای بیش از ۷۰۰ میلیارد دلاری چه کاری با کشور کرد و یک دولت بدهکار با تورم افسار گسیخته ۴۴ درصدی، رکود منهای ۶.۷ درصدی و روابط بهم ریخته با دنیا و تحریم‌های فزاینده تحمیل شده را تحویل داد. مهم‌تر از همه بهم ریختن بنیان‌های اخلاقی کشور از مهم‌ترین دستاوردهای دولت احمدی نژاد بود. معاون حقوقی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حالا آقای احمدی نژاد با همه چیزهایی که برای دولت‌های آینده به ارث گذاشته است فرار رو به جلو می‌کند چون در جریان انتخابات حتماً در مناظره‌ها گوشه‌هایی از عملکرد او برملا خواهد شد. وی گفت: دولت در طول سه سال گذشته خویشتن‌داری داشت و همه کابینه کمتر به تحلیل گذشته پرداختند. آن هم برای اینکه به سیاه‌نمایی متهم نشویم. ما می‌خواستیم در جامعه امید ایجاد کنیم حالا آقایان وقتی خودشان شروع کردند فرصت مناسبی است که در ایام انتخابات این مسائل روشن شود تا مردم در جریان بسیاری از حرف‌های گفته نشده قرار گیرند و بدانند این افراد چه بر سر کشور آورده‌اند. ایلنا، این خبر را منتشر کرد.


عده ای برای انتقام گیری وارد صحنه انتخابات شدند

ابتکار درباره ثبت نام احمدی نژاد و دوقطبی که ایجاد خواهد کرد گفت: امیدوارم انتخابات با شور و حضور حداکثر مردم برگزار شود و بازیچه نشود به این معنا که عده ای نخواهند برای انتقام گیری و حل و فصل مسائل خودشان وارد صحنه انتخابات شوند. انتخابات عرصه ای است که مردم با شور و امید می آیند بنابراین کسی که در این صحنه می خواهد کاندیدا شود باید با نیت خیر و بهبود وضعیت کشور به این میدان پا بگذارد. انتخاب این خبر را منتشر کرد.


مساجد به محل حمایت نامزدها تبدیل نشود

سید احمد خاتمی پنجشبه شب در یادواره شهدای مداح و هیات های مذهبی استان یزد افزود: حریم مقدس مساجد و هیات های مختلف باید همواره از گرد و غبارهای مقطعی دور باشد. وی ادامه داد: بهره گیری از ساحت مساجد و تکایا برای فعالیت های جناحی و گروهی موجب دور شدن مردم و جوانان از این مکان های مقدس می شود بنابراین باید همواره متولیان امر به اینگونه مسائل مهم عنایت داشته باشند. عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش منابر و سخنرانی ها در هدایت مردم در جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: منابر باید همواره همراه با کلام وحی ، مداحی ، اخلاق و سیاست باشد و سیاستی مورد نظر همان دیدگاه های و سیاست های رهبری فرزانه انقلاب اسلامی با رعایت مصالح نظام و کشور باشد. امام جمعه موقت تهران گفت: مسائل سیاسی که در سطح مساجد بیان می شود نباید سیاست، حزبی و گروهی باشد و مساجد به محل حمایت کاندیداها تبدیل نشود. ایرنا این خبر را منتشر کرد.

محمدظهیر فرزند وی در پست توئیتری خود نوشت: این پوستر مورد تایید ایشان نمی باشد. ️به نوشته وی، شعار انتخاباتی غرضی «اجماع ملی ، حمله به بیکاری» است


رفع اختلال تلگرام صوتی پس از تهدید مدیر تلگرام

سرویس جدید تلگرام صوتی در ایران که تا ساعتی پیش در بسیاری از سرویس‌دهنده‌های اینترنت شامل موبایل و ثابت قطع شده بود، لحظاتی قبل در تمام سرویس‌دهنده‌ها در دسترس قرار گرفت ایران این این خبر را منتشر کرد.


نباید رحم اجاره‌ای را کاندیدای ریاست‌جمهوری کرد

زارع‌فومنی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت نام در انتخابات گفت: اولین رئیس‌جمهوری خواهم بود که مدیران نسل اول را تغییر می‌دهم. روحانی اصلاح طلب نیست و تصمیم جناح اصلاح طلب در حمایت از روحانی انتخاب بد و بدتر است. امروز کسانی ادعای اصلاح طلبی می‌کنند که یک روز هزینه ندادند.


علت حضور رئیسی در انتخابات به روایت خودش

رئیسی در جمع خبرنگاران در وزارت کشور گفت، از وضعیت کشور مطلعم گفت: بیش از سه دهه مدیریت داشته‌ام. آسیب‌ها را می‌شناسم. می‌توان بسیاری از ساختارها را اصلاح کرد. در مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی تمام تلاشم این بود که آنچه از حکم رهبری استفاده می‌شود برای خدمت به فقرا و مستمندان باشد اما از ناحیه مردم، طلاب، علما و دانشگاهیان از من دعوت شد. نظر من امتناع از ورود به انتخابات ریاست جمهوری بود. به همه گفته‌ام که بنایی برای حضور در انتخابات ندارم اما دیدن بسیاری از مشکلات مردم و تقاضاهای مختلف موجب شد به انتخابات ورود کنم پس حجت بر من تمام شد.


یاوه سرایی‌های جدید مقام نظامی امارات علیه ایران

»ضاحی خلفان» معاون پلیس دوبی که هر از چندگاهی علیه ایران سخن پراکنی می‌کند، اینبار در قامت حمایت از کردهای منطقه و طرح تجزیه طلبی برآمد.به نوشته وبگاه «آرانیوز»، ضاحی خلفان با گلایه از مقام‌های ایران خطاب به ضد انقلاب‌های کرد گفت: «شما اعلام استقلال کنید و من اولین شخصی هستم که استقلال شما را به رسمیت می‌شناسم. وی  در ادامه یاوه سرایی‌های خود گفت: «استقلال کردستان قدرت و شتاب جدیدی به منطقه می بخشد. ایجاد کشور کردستان مستقل ضرورتی تاریخی است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۱
انتشار یافته: ۵۳
آقای احمدی نژاد ! شما تا الان هم اگر محاکمه نشده اید احنمالاً علتش رأفت اسلامی بوده .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
اجمدی نژاد انقلابی عمل کرد .اما بدخواهان وانحصار طلبها چنان مقابلش صف آرائی کردند که اسرائیل غاصب نکرد. محاکمه نشدن فتنه گران که مسببان اصلی تحریمها و بدبختی ملت ایران هستند.چه طور؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
شاید هم ترس از افشاگری های احمدی نژاد بوده
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
اگر احمدی نژاد با آن همه خدمات به کشور محاکمه شود آقای روحانی با اینهمه بی کفایتی و سوء مدیریت چه تکلیفی در انتظارش است؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
پای صندوق های رای میزان رای احمدی نژاد شجاع مشخص خواهد شد!
مبینا
| Canada |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
علت محاکمه نشدن دکتر محبوب قلبها آتو داشتن است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
الف) احمدی نژاد مسکن مهری ساخت که توی 40 سال نظام کسی همچین کار بزرگی نکرده بود. تا سال ها
مشکل مسکن جوانان حل شد
ب- سد سازی توی کشور انجام داد که سالها نیاز به ذخیره آب نخواهیم داشت
ج- آنچنان کثافت کاری بعضی ها را رو کرد که سالها کسی جراتش را نداشت
د- انچنان گاز رسانی به روستا ها و مناطق محروم انجام داد که 50 سال بود کسی این کار رو انجام نداده بود
ه- خدا رو شکر که آمد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
ممد آقا معلومه روحانی بد جوری کاسبی شما از تحریم رو کساد کرده!! عصبانی نشو
حیف شد جلیلی کنار کشید، تازه تنور داشت گرم میشد که با رفتن جلیلی به سردی گرایید!
معاون پلیس دوبی ، استقلال یه کشور مجعول و فانتزی رو برسمیت میشناسه خخخخخخ ترکیدم یعنی
امیدوارم نتیجه انتخابات به نفع مردم باشد نه هیچ جناح سیاسی چرا که آنها به دنبال منافع خودشان هستند و این را مطمینم که انتخاب آقای روحانی به نفع مردم نیست
انتخابات ازاد است بايد بگزارند احمدي نژاد هم بيايد و حرفش را بزند مردم در پايان قضاوت ميكنند و راي ميدهند.
احمدی نژاد یک کار خوب بالاخره انجام داد
امیدوارم در دادگاه ببینیمش
این همه توهین و تهمت به دکتر زدن دادستان کجا بود مگه دکتر ریس جمهور نبود ؟
انشاا... که احمدی نژاد رد صلاحیت نمیشه و مردم در پای صندوق رای رد صلاحیتش میکنند و پروندش برای همیشه بسته میشه.
اگر از همان روز که جامعه را به التهاب کشید جلوش را می گرفتند امروز مرتکب این خطا نمیشد
وقتی ریاست جمهوری روحانی و احمدی نژاد برای ما فرقی نمی کنه. رییس جمهور شدن احمدی نژاد بهتره. حداقل حرکات پیش بینی نشده ای می کنه که همه رو گیج می کنه. روند نامشخص و غیر قابل پیش بینی. خودش یه پدیده ای هست.
ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد را به ملت ایران تبریک می گویم
مطمئن باشید اگه کوچکترین مدرکی علیه احمدی نژاد داشتند تا الان صد بار محاکمش کرده بودند
"دولت در طول سه سال گذشته خویشتن‌داری داشت و همه کابینه کمتر به تحلیل گذشته پرداختند" دیگه جوک نگو آقای مجید انصاری!
این دوتا خیلی فرق دارن باهم
باز هم احمدی نژاد برگشت با داستان های اختلاف انگیز و تشنج آفرین هر روزه اش
نوبت آنها هم میرسد
آقای روحانی ! تو را خدا به ما بگید به کدامین عملکرد ، خود را پیروز انتخابات می دانید؟؟؟
"دولت در طول سه سال گذشته خویشتن‌داری داشت و همه کابینه کمتر به تحلیل گذشته پرداختند." ،این دیگه از اون حرفهاست ! کدام خویشتن داری ، رئیس جمهور و وزاراش توی کمتر سخنرانیشون بوده که یه جوری به دولت قبل نتاخته باشند و مشکلات رو بگردن دولت قبل نداخته باشن
شماها که اینقدر از احمدی نژاد دلیل و مدرک و سند دارید و میگویید که مردم میدونن ایشان مملکت را نبود کرد چرا ترس برتون داشته
ایشان نیاز به محاکمه ندارد باید محصور شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
فعلا که موسوی و کروبی در حصر هستند

سوزش فتنه گران!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
محصور را آنان که باید می شدند، شدند
و البته بعضی ها رو هم اجل مهلتشون نداد
اگر قرار بر محاکمه باشد همه باید در دادگاه عدل ا لهی حاضر بشویم که چطور مملکت را به این حال زار در اوردیم با سو استفاده از دین خدا
آقا این حرفها چیه میزنید ؟؟؟!!!
جالب هست که کاندیداهای مطرح و دانه درشت همگی سالهای سال در راس ساختارهای دولتی سابقه مدیریت دارند و امروز همه از وضع موجود می نالند و گله دارند...
بقیه اش را خودتان تکمیل کنید!!!
پاسخ ها
مارال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
آفرین واقعا حرف حساب زدین .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
مردم فقط و فقط به برنامه و طرح رای دهند

خواهشا این جناح و باند بازی را تمام کنید!
چهار سال همش كارينشد كه قفقط هرجا كم اوردند گفتند تقصير دولت قبل ميگم شايد بعدي هم اين روندو ادامه بده بگه تقصير دولت قبل قبل
اگر در ایران یک باکفایت وجود داشته باشد
آن احمدی نژاد متدین مدیر و مدبر
دلسوز ووووووووو
سید احمد خاتمی: مساجد به محل حمایت نامزدها تبدیل نشود.
اکر واقعا احمدی نژاد این همه تخلف داشته چرا تاکنون رسیدکی نشد
اقای احمدی نژاد زیباِ ترین و کاملترین نمایشگر حکومت جمهوری اسلامی میباشند....
در ضمن ایشان هم اینک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام میباشند و حتما هیچ کاری را بدون هماهنگی ن خواهند کرد و حتما همه کارهایشان برای مصلحت نظام است .
نمی دونم چه قضیه ای هست که تا حرف احمدی نژاد می آید این همه چــپ و راست ازش می ترسند

خداروشکر که آیت الله جنتی طرفدار محکم احمدی نژاده
خدایی چهارتا از خدمات روحانی رو نام ببرید

جز تعطیلی صنعت هایتک هسته ای و اجاره چهارتا هواپیمای کهنه و آبرو بردن جمهوری اسلامی در سطح بین الملل کار دیگه هم انجام داد؟؟؟
ضاحي خلفان بخواب!
خبرساز ترین مرد 8 سال گذشته در جهان یعنی دکتر محمود احمدی نژاد عزیز بازهم رییس جمهور می شود؟؟؟
در انتخابات مردم هر کسی را انتخاب کنند باید برود و نوکری کند و اگر دلشان نخواست باید بروند کنار بنشینند زیرا مردم دوست دارند کس دیگری را انتخاب کنند.
iهمانطور که دولت نهم و دهم با شعار نوکری مردم آمد و از هیچ کوششی هم برای حمایت از او دریغ نکردید و الان خودتان ماندید
روحانی مملکت را باعقلانیت اداره میکند اما مشکلات فراوانی که میراث دولت احمدی نژاد است باعث شده که دیده نشود یعنی عمق فاجعه بحدی است که زمان زیادی میبرد تا مرتفع گردد واین مشکلات را دو گروه نمیبینند یکی گروه تند رو که دستشان از بیت المال کوتاه شده و شیرینی اختلاسها انها را وسوسه کرده .دوم طبقه عوام هستند که اطلاعات ناکافی دارند و قدرت تشخیص و مقایسه را ندارند .
عجیبه که میخواهید برای انگشتان روحانی هم تفسیر دروغ بنویسید حاضرین ازش خواستن به خاطر اینکه دوبار کاندید شده دو انگشتشو بالا ببره ایشون هم دو انگشتش رو جوهری میکنه و بالا میبره. یه نفسیر هم براجوهری بودن دو انگشتش بنویسید
تابناک جان شما که خودت از طرفداران سرسخت کردها هستی چی شده اینگونه برآشفته ای؟ همه پیامهایی هم که داده ام منتشر نشده شاید این هم ...
نزدیک انتخاباته، بعضیام با چه سرعتی دموکرات شدند؟؟؟!!
احمدي نژاد خوش اومدي
درود بر احمدی نپاد من هنوز مسکن مهرم را نگر فتم
اقای احمدینژادمسکن مهرفقربوده یارانه خالی دیگران
من به دکتر محمود احمدی نژاد رأی خواهم داد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس