بازدید 7871
۲
در چهارصد و سومین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

عقب ماندن پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از سرعت تغییرات جوی/ فارغ‌التحصیل‌هایی که تصور عجیبی از بازار کار دارند/ مسکن‌هایی که بدون کارت قسط تحویل داده خواهند شد/ تحلیل روانی نامزدهای ریاست جمهوری

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: حضور افراد نمایشی در ثبت‌نام ریاست جمهوری را چگونه می‌توان تحلیل کرد؟؛ را بشنوند.
کد خبر: ۶۸۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳ 17 April 2017
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در چهارصد و سومین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

عقب ماندن پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از سرعت تغییرات جوی
فارغ‌التحصیل‌هایی که تصور عجیبی از بازار کار دارند
مسکن‌هایی که بدون کارت قسط تحویل داده خواهند شد
تحلیل روانی نامزدهای ریاست جمهوری
حضور افراد نمایشی در ثبت‌نام ریاست جمهوری را چگونه می‌توان تحلیل کرد؟
 
تعداد بازدید : 580
 
تهیه متن و تنظیم : شبیر مهدوی
گوینده: ستاره حاجی زاده
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
من بحث پیش بینی رو کار ندارم، چون زیاد دقیق نیست و اطلاعات هم آنچنان بومی و دستاورد ابزار ما نیست و معمولا این اطلاعات به ما داده می شود.
بحثی که هفته گذشته یا 10 روز پیش مطرح بود بارور سازی ابرهای آذربایجان غربی و شرقی و همچنین قسمت های دیگر ایران بود که در رادیو و تلویزیون نیز اعلام شد. من حدس زدم، البته فقط حدس زدم که این بارور سازی شاید در ایجاد این بارندگی های شدید و حجیم در مقطع زمانی خیلی کوتاه اثر داشته است. یعنی این بارور سازی بدون تجربه و دقت انجام شده باشد. البته فقط یک حدس است که اگر ارزش رسیدگی دارد انجام بشود تا دوباره دچار این مشکل نشویم. نه اینکه فقط رسانه ای کنیم تا خبرساز شده باشیم یا افکار عمومی را مشوش کنیم و با دولت یا سازمان هواشناسی درگیر کنیم. شاید دولت اشتباهاتی داشته باشد ولی آنها را غیر عمدی است باید اصلاح کرد و اشتباهات عمدی ها را بررسی و تذکر و اگر لازم شد جریمه نماییم.
این هواشناسی هم شورش رو در آورده. حداقل یه ذره مردم رو در نظر داشته باشید شاید پیشبینی بهتری ارایه کنید.
ساعت صفر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان