بازدید 23912

بزرگداشت باشکوه قهرمان دوران دفاع مقدس و مجاهد گمنام انقلاب

در این مراسم باشکوه، حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس، که از همرزمان این مجاهد گمنام بودند، چشمگیر بود، به گونه‌ای که اکثر فرماندهان دوران دفاع مقدس حضور داشتند. جمع بزرگی از رزمندگان دفاع مقدس و نیز جانبازان و ایثارگران در این مراسم باشکوه شرکت و از یک عمر مجاهدت این سردار دفاع مقدس قدردانی کردند.
کد خبر: ۶۸۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴ 17 April 2017
مراسم باشکوه بزرگداشت سردار جانباز علی اکبر دانشیار با حضور مقامات ارشد لشکری و کشوری و جمع کثیری از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس برگزار و یاد و خاطره این سردار گمنام، گرامی داشته شد.

به گزارش «تابناک»؛ مراسم بزرگداشت مرحوم سردار علی اکبر دانشیار، جانشین دفتر دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز با حضور بسیاری از مقامات و شخصیت‌های کشوری و لشکری در مسجد حضرت ولیعصر تهران برگزار شد.
 
در این مراسم باشکوه که از سوی دریابان شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار شد، از مجاهدت‌ها و خدمات سردار جانباز علی اکبر دانشیار در سال‌های دفاع مقدس و عرصه سازندگی تجلیل شد.
 
سردار سرلشکر محسن رضایی که برای رسیدگی به وضعیت سیل زدگان آذربایجان به این نواحی سفر کرده بود، به محض بازگشت به تهران راهی این مراسم شد و یاد این دلاورمرد سال های دفاع مقدس را ـ که در سال های پس از جنگ نیز همواره منشأ آثار خیری بود ـ گرامی داشت.

همچنین سرلشکر محمد باقری، رئیس سناد کل نیروهای مسلح، سردار رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا، دریابان علی شمخانی نماینده رئیس جمهور و دبیر شورای امنیت ملی، سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار فضلی جانشین سازمان بسیج، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، حسین فریدون دستیار ویژه و نماینده رئیس جمهور، محمدباقر قالیباف شهردار تهران و جمعی دیگر از مسئولان لشکری و کشوری  در این مراسم حضور داشتند.
 
در این مراسم باشکوه، حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس، که از همرزمان این مجاهد گمنام بودند، چشمگیر بود، به گونه‌ای که اکثر فرماندهان دوران دفاع مقدس حضور داشتند. جمع بزرگی از رزمندگان دفاع مقدس و نیز جانبازان و ایثارگران در این مراسم باشکوه شرکت و از یک عمر مجاهدت این سردار دفاع مقدس قدردانی کردند.
 
همچنین فرمانده کل سپاه پاسداران نیز پیامی به این شرح منتشر کرد؛
 
«بیت معظم سردار سرافراز علی اکبر دانشیار

خبر درگذشت جانبار شجاع و سرافراز سردار علی اکبر دانشیار و اصل و موجب تاثر خاطر گردید. درود خدا بر آن مجاهد فی سبیل الله که عمر پربرکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت ـ علیهم الاسلام ـ به مجاهدت در دفاع از مکتب علوی و فاطمی سپری و پس از سالها خدمت خالصانه و بی دریغ در عرصه های مختلف و استقامت بر مسیر نورانی ولایت، سرانجام در روز میلاد مولایش حضرت علی بن ابیطالب ـ علیه الاسلام ـ و به هنگام آستان بوسی آن حضرت «ارجعی الی حضرت حق» را لبیک و به دبیار باقی شتافت تا در جوار برادر و همرزمان شهیدش سکنی گزیند.
 
اینجانب عروج آن فرمانده شجاع، مخلص و انقلابی را به خانواده محترم به ویژه مادر شهید پرورش تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و هم نشینی با حضرت امیرالمونین ـ علیه السلام ـ و برای بستگان سوگوار پاداش صابرین توام با عزت و سعادت مسألت دارم.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر