بازدید 3342

نجات ۴ کارگر از زیر آوار ساختمان در حال تخریب

کد خبر: ۶۸۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 21 April 2017
رعایت نکردن اصول ایمنی به هنگام تخریب ساختمان قدیمی موجب ریزش آوار و گرفتار شدن چهار کارگر شد. این کارگران با تلاش آتش نشانان از زیر آوار ساختمان درحال تخریب نجات یافتند.

به گزارش مهر، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳ به همراه دو گروه امداد و نجات ۹ و ۱ را ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه دیروز به محل حادثه در خیابان ۱۷شهریور ، خیابان درخشان اعزام کرد.

عباس زاده افسر آماده منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از لحظات اولیه فرماندهی نیروها را بر عهده داشت در این باره گفت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی دو طبقه قدیمی بود که برای احداث بنای جدید دراین مکان ، عده ای از کارگران سرگرم تخریب آن بودند.

وی در خصوص چگونگی وقوع این حادثه اظهار داشت: با توجه به رعایت نکردن موازین ایمنی و نیز عدم بکارگیری استانداردهای تخریب از سوی این کارگران ، ناگهان دیوار ها و سقف این ساختمان به یکباره فروریخت و چهار کارگر درمیان آوار این ساختمان گرفتار شدند.

این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه ، هرچهار کارگر که یکی از آنها از ناحیه پا احساس ناراحتی میکرد را از محل آوار خارج کرده و جهت انجام درمان های لازم تحویل امدادگران اورژانس دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان