بازدید 10631
۴
گزارش تابناک /پیامک به عباس جدیدی، حسین رضازاده، علیرضا دبیر و حبیب کاشانی نرسید

رد صلاحیت دسته جمعی ورزشی های شورای شهر تهران!

حبیب کاشانی، علیرضا دبیر، حسین رضازاده و عباس جدیدی از جمله رد صلاحیت شدگان هستند.تنها هادی ساعی اعلام کرده که پیامک تایید صلاحیت را دریافت کرده است.گفته می شود فغانی داور سرشناس ایرانی هم چراغ سبز دریافت کرده! اغلب این افراد چندین دوره بود که صندلی های شورا را قبضه کرده بودند اما این اواخر نسبت به تخصص آنها در مدیریت شهری حرف و حدیث های زیادی مطرح شده بود.
کد خبر: ۶۸۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 22 April 2017
در نخستین خبرهایی که از بررسی صلاحیت ها در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران منتشر شده است چهره هایی چون حبیب کاشانی، مرتضی طلایی، علیرضا دبیر، الهه راستگو، حسین رضازاده و عباس جدیدی از جمله رد صلاحیت شدگان بودند. به این ترتیب باید منتظر سرازیر شدن دوباره این افراد به پست های ورزشی باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق خبرهایی که فارس منتشر کرده تعدادی از اعضای شورای چهارم اسلامی شهر تهران که برای پنجمین دوره شورا ثبت‌نام کرده بودند رد صلاحیت شدند که ورزشی های معروف و پرحاشیه حضور چشمگیری در آن دارند. جالب اینجاست که اغلب این افراد چندین دوره است که صندلی های شورا را قبضه کرده بودند اما این اواخر نسبت به تخصص آنها در مدیریت شهری حرف و حدیث های زیادی مطرح شده بود.

همچنین زمزمه های زیادی درباره میزان درآمد و عایدات این افراد از این پست نان و آب دار شنیده می شد. طی چند هفته اخیر نیز برخی از این چهره های ورزشی حضور خود در میادین ورزش را افزایش داده بودند و به شکل معناداری در جشن هایی نظیر جشن قهرمانی پرسپولیس کنار ستاره های فوتبال قرار گرفتند تا از آنها اخبار و تصاویری در رسانه ها منتشر شود. 
ترفندی که در ادوار گذشته جواب داده بود ولی در این دوره از حضور آنها در کورس رقابت و استفاده شان از شهرت بدست آمده از طریق ورزش، ممانعت هایی ایجاد شد.

حبیب کاشانی(مدیرعامل اسبق پرسپولیس)، علیرضا دبیر(قهرمانی کشتی المپیک سیدنی)، حسین رضازاده(قهرمانی وزنه برداری المپیک آتن و سیدنی)، عباس جدیدی(قهرمان کشتی آزاد جهان) از جمله رد صلاحیت شدگان هستند. جالب اینکه نام فغانی داور سرشناس و بین المللی فوتبال ایران در زمره افراد تایید صلاحیت شده است تا در صورت انتخاب وی، شورای شهر تهران از ورزشی ها کاملا خالی نباشد.

رد صلاحیت دسته جمعی ورزشی های شورای شهر تهران

در این میان تنها هادی ساعی اعلام کرده است که تایید صلاحیت شده است تا کناره گیری اش از انتخابات فدراسیون تکواندو برایش گران تمام نشود. این در حالی است که چهره هایی چون رضازاده ریاست فدراسیون وزنه برداری را برای نشستن روی صندلی شورا ترک کردند. 

بر اساس این گزارش لیستی در فضای مجازی منتشر شده بود و اسم احمد دنیامالی رییس سابق فدراسیون قایقرانی ایران و رییس هیات مدیره باشگاه ملوان انزلی، جزو رد صلاحیت‌شدگان بود که هنوز در این مورد اخبار موثقی در دست نیست و احتمال کذب بودن این خبر وجود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
من به عنوان کسی که تمام عمرشو توی ورزش بوده و شغلشم ورزشه از این کار استقبال می کنم چون این آقایون (حزب بادی) از جایگاهشون توی ورزش فقط برای رسیدن به منافعشون استفاده کردن و عضویتشون توی شورا هیچ نفعی برای جامعه ورزش نداشت.
خیلی خوشحال شدم که این باصطلاح ورزشکاران رد صلاحیت شدند.
واقعا مملکت گل و بلبل است. پس طلاحیت نداشتند و چندین سال نشستند و تهران را به باد دادند - چه شود!
حقشونه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر