بازدید 3025

تأمین آب موردنیاز سمنان گامی بلند در جهت اشتغال

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه درمجلس گفت:تامین آب موردنیاز استان سمنان، حرکت بزرگی در جهت ایجاد اشتغال و بالا بردن سقف تولید رخ خواهد داد.
کد خبر: ۶۸۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 27 April 2017
احمد همتی  اظهار کرد: مشکلات آبی ازجمله کمبودهای زیربنایی در استان سمنان به شمار می‌رود و وزیر نیرو متأسفانه در جریان مشکلات آبی استان قرار ندارد و پیگیر جدی رفع این مشکلات نیست.

وی با تأکید بر اینکه کمبود آب مشکل اساسی استان سمنان است، اضافه کرد: مساحت جغرافیایی استان سمنان، ۹۸ هزار کیلومترمربع و سمنان ششمین استان پهناور کشور است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نزدیکی به پایتخت ازجمله ویژگی‌های خاص استان سمنان بوده و سمنان از این منظر از وضع خاص و طلایی برخوردار است، با بیان اینکه با تأمین آب، استان سمنان می‌تواند پذیرای چندین برابر جمعیت فعلی باشد، تصریح کرد: سمنان می‌تواند فشار را از استان‌های هم‌جوار به‌ویژه پایتخت کم کند.

همتی گفت:رفع مشکلات آبی استان سمنان کمبودها و مشکلات موجود در بخش‌های کشاورزی و صنعت را در استان کم می‌کند

وی، با اشاره به کم‌رمقی صنعت در استان سمنان، رفع مشکلات آبی استان را مقدمه پویایی صنایع در سمنان برشمرد و اضافه کرد: با رونق صنایع و خروج از وضع کم‌رمقی، اشتغال‌زایی در راستای کاهش معضل بیکاری نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال با نگاه ویژه به اقتصاد مقاومتی بر تولید و اشتغال تأکید داشتند، افزود: با تأمین آب موردنیاز استان سمنان، حرکت بزرگی در جهت ایجاد اشتغال و بالا بردن سقف تولید رخ خواهد داد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اراضی زیاد و خوبی در استان سمنان داریم که قابلیت بالای کشاورزی دارند؛ ولی با کمبود آب مواجه هستیم و با رفع این معضل، رونق خوبی را در حوزه کشاورزی شاهد خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها