بازدید 3334

دهن کجی برخی بانک ها به قانون بخشش سود و جرایم دیرکرد وام ها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نیل به اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت:بانک مرکزی به عنوان متولی امور بانکی در کشو باید در خصوص اجرای ضعیف قانون بخشش سود و جرایم وام های بانکی پاسخگو باشد.
کد خبر: ۶۸۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 30 April 2017
رسول خضری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزرای خانه ملت درخصوص بخشش جرایم دیرکرد و سود وام های بانکی کمتر از 100میلیون تومان گفت:مجلس شورای اسلامی با هدف کمک به اقشار کم درآمد جامعه مصوبه بخشش جرایم دیرکرد و سود وام های بانکی را تصویب کرد تا بخشی از مشکلات این اقشار رفع شود.

نماینده مردم در پیرانشهر و سردشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد:با بخشش سود و جرایم دیرکرد وام های بانکی بخش قابل توجهی از معوقات بانکی وصول خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:براساس گزارش ها به جز بانک کشاورزی، بانک های دیگر در زمینه بخشش سود و جرایم دیرکرد وام های بانکی عملکرد مناسبی نداشته اند.

خضری با تاکید بر لزوم نیل به اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:روستاییان و عشایر از اقشاری هستند که باید به مسائل آنان توجه شود تا تولید در بخش کشاورزی و تولیدات دامی تقویت شود.

وی ادامه داد:دولت در راستای حمایت از اقشار ضعیف از لحاظ درآمدی، با موضوع بخشش سود و جرایم دیرکرد وام های بانکی موافق است اما متاسفانه اغلب بانک ها از اجرای کامل این مصوبه قانونی طفره می روند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:بانک مرکزی متولی امور بانکی در کشور است بنابراین باید در خصوص اجرای ضعیف قانون بخشش سود و جرایم وام های بانکی پاسخگو باشد البته مجلس اقدامات نظارتی را دراین راستا از طریق وزارت اقتصاد پیگری خواهد کرد./
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر