بازدید 2752

فراهم نبودن زیرساخت‌ها بهانه نشود

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس اعتقاد دارد مسئولان در خصوص موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بیان روش پوپولیستی دارند اما در اجرای آن محتاطانه رفتار می‌کنند از این رو نباید فراهم نبودن زیرساخت‌ها و مسائل فرهنگی را دلیلی برای تحقق آن عنوان کنند.
کد خبر: ۶۸۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 30 April 2017
علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه موضوع حضور خانواده‌ها و بانوان در ورزشگاه‌ها چند سالی است که مطرح است اما تاکنون اقدام قابل توجهی برای تحقق این مهم انجام نشده است، گفت: تصور می‌کنم طی سال‌های گذشته تاکنون در وزارت ورزش و جوانان اراده‌ای برای اجرای این امر وجود ندارد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراهم نبودن زیرساخت‌ها و مسائل فرهنگی از جمله دلایلی است که سبب شده تا موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌ها رقم نخورد، اظهار کرد: اما نباید فراموش کرد که چنین دلایلی موجب شود این دغدغه و موضوع روز محقق نشود و اجرای آن به تعویق بیافتد.

وی با تاکید بر اینکه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در مجموع به سود دستگاه ورزش کشور است، تصریح کرد: همه مسئولان به صورت فردی نسبت به این مهم دغدغه داشته‌اند اما در تصمیم‌گیری نهایی بخشی نگری انجام شده و شهامت لازم را نداشته‌اند و به عبارتی دیگر افراد در بیان روش پوپولیستی داشته‌اند ولی در اجرای این امر محتاطانه رفتار کرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان طی حضور در مجلس شورای اسلامی برای کسب رای اعتماد این موضوع را به عنوان یکی از برنامه‌های خود مطرح کرد و اکنون باید دید که وی چه زمانی و چه اقدامی برای تحقق این وعده انجام خواهد داد.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان باید برای تحقق حضور بانوان در ورزشگاه‌ها راهکار و برنامه ارائه کند و در این میان نمایندگان خانه ملت نیز می‌توانند به دولت کمک کنند تا نتیجه خوبی حاصل شود، خاطرنشان کرد: برای فراهم کردن شرایط حضور بانوان باید از نقطه کار را شروع کرد؛ بر این اساس حضور بانوان در مسابقات جام جهانی والیبال در کشورمان می‌تواند شروع خوبی باشد و باید برای استمرار آن تلاش بیشتری کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر