بازدید 6202

محرومیت سرمربی پرسپولیسی از اولین بازی لیگ هفدهم

تارتار طبق ماده 55 آیین‌نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی پارس جنوبی جم و پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کد خبر: ۶۹۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 03 May 2017
سرمربی تیم پارس جنوبی جم بوشهر به یک جلسه محرومیت از همراهی این تیم محکوم شد که در صورت ادامه حضور وی در این تیم در نخستین بازی فصل پیش‌روی لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی جم 22 فروردین برگزار شد و از سوی مهدی تارتار، سرمربی تیم پارس جنوبی جم تخلفاتی مبنی بر ورود غیرقانونی به زمین مسابقه و تحریک تماشاگران، صورت گرفت. وی طبق ماده 55 آیین‌نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی پارس جنوبی جم و پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم گل‌گهر سیرجان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی و پرتاب بطری و اشیا که دارای سابقه قبلی بوده است، بر اساس مفاد بندهای یک و سه ماده 79 آیین‌نامه انضباطی باید مبلغ 130 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وینگو بگوویچ، سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان نیز به دلیل درگیری با کادر فنی تیم مقابل که با توجه به سابقه قبلی و به استناد بند پنج ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم خونه‌به‌خونه
به خاطر انجام تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم خونه‌به‌خونه در دیدار 28 فروردین مقابل تیم فجرشهیدسپاسی مبنی بر پرتاب سنگ و بطری به سمت تیم مقابل و فحاشی به داور، طبق بندهای یک و سه ماده 79 آیین‌نامه انضباطی جریمه نقدی این تیم 200 میلیون ریال اعلام شد.

* جریمه نقدی برای تیم پارس جنوبی جم بوشهر
در دیدار تیم های پارس جنوبی جم بوشهر و ملوان بندرانزلی در تاریخ 28 فروردین تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم پارس جنوبی جم بوشهر مبنی  بر پرتاب اشیا به سمت تیم مقابل و هجوم تماشاگران به داخل زمین مسابقه که موجب توقف بازی شد، منطبق با مفاد بندهای یک و چهار ماده 79 آیین‌نامه انضباطی بوده، به همین دلیل تیم پارس جنوبی جم بوشهر به پرداخت مبلغ  100 میلیون ریال به عنوان جریمه نقدی محکوم شد.

 * جریمه نقدی صادقی، فکری و حسن‌پور
در تاریخ بیست‌وهشتم فروردین در دیدار تیم‌های اکسین البرز و نفت مسجدسلیمان از سری مسابقات لیگ دسته اول تخلفاتی رخ داد که پس از ارسال گزارش‌های مربوطه به کمیته انضباطی، رأی این کمیته به شرح زیر اعلام شد:

- نفت مسجدسلیمان به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا به سمت داور و زمین مسابقه توسط تماشاگرانش که دارای سابقه قبلی نیز بوده است، به استناد بندهای یک و سه ماده 69 به  100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد

- صادقی مربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل انجام حرکات توهین‌آمیز، ورود به داخل زمین مسابقه، تحریک و اعتراض مکرر به داور مسابقه که منجر به اخراج وی شد، به تذکر کتبی و 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

- محمود فکری، سرمربی تیم  نفت مسجدسلیمان به دلیل اعتراض مکرر منجر به اخراج که منطبق با بند دو ماده 63 تشخیص داده شد، به تذکر کتبی محکوم شد.

- حسن‌پور، سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان با توجه به فحاشی به تیم داوری و تیم حریف و به استناد بند چهار ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و حضور درمسابقات رسمی و پرداخت مبلغ چهار میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها