بازدید 55681

۲۱ جنازه از معدن زغال‌سنگ آزادشهر خارج شد/ اعلام سه روز عزای عمومی در استان گلستان

با گذشت نزدیک به نیم روز از انفجار معدن یورک، در نتیجه تلاش های امدادگران پیکر بی جان ٢١ جنازه معدن کار از زیر زمین خارج شد تا مصیبت آزادشهر کامل شده، ایران به سوگ بنشیند و در استان گلستان سه روز عزای عمومی اعلام شود.
کد خبر: ۶۹۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱ 03 May 2017
لحظاتی پیش ۲۱ جنازه از معدن زغال‌سنگ آزادشهر خارج شد تا مصیبت این رویداد کامل شود؛ انفجار معدنی که حتی شمار دقیق کارگران محبوس شده در آن مشخص نیست و اعداد بسیار متفاوتی برای آن بیان می‌شود.

به گزارش «تابناک»؛ رمضان بهرامی، رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان در رابطه آخرین اخبار مصدومان معدن زمستان یورک گفت: این حادثه تاکنون ٦٩ مصدوم داشته و لحظات گذشته ٢١ جنازه از معدن خارج شده است.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان، با اشاره به این که گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد 21 جنازه پیدا شده در معدن ذغال‌سنگ آزاد شهر مطرح است، گفت: هنوز وزیر کار و صنعت در محل حادثه حاضر نشده‌اند.

وی افزود: برخی بر این باورند که تعدادی از این جنازه ها، مربوط به معدن‌کارانی است که برای کمک به مصدومان وارد معدن شده بودند و این آمار مجزا از 32 معدن‌کار محبوس شده در معدن است.
 
۲۱ جنازه از معدن ذغال‌سنگ آزادشهر خارج شد
 
رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان با اشاره به اینکه هم اکنون 600 متر از معدن پاکسازی شده و در حال حفر معدن تا 1500 متر هستند، گفت: هنوز وزیر صنعت و وزیر کار در محل حادثه حاضر نشده‌اند. البته بنا بر اخبار گفته می‌شود، آنها تا نیم ساعت دیگر به محل حادثه می‌رسند.
 
معاون امور معادن وصنایع معدنی سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان نیز با تأیید پیدا شدن 21 نفر، تأکید کرد: هم اکنون این افراد شناسایی شده، ولی هنوز از تونل خارج نشده اند.
 
هومن هادیان یادآور شد: هم اکنون راه اصلی تونل باز شده است و کار جست و جو در کارگاه های جانبی ادامه دارد.
 
همچنین مدیرکل مدیریت بحران گلستان هشدار داد: امکان انفجار دوباره در معدن آزادشهر وجود دارد. مردم به محل حادثه نزدیک نشوند.

اعلام سه روز عزای عمومی در استان گلستان
 
آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان در پیامی به مناسبت جان باختن مظلومانه جمعی از هم استانی های عزیز در حادثه تلخ معدن آزادشهر سه روز عزای عمومی در استان اعلام کردند.

در متن پیام آمده است؛

حادثه تأسف برانگیز در معدن آزاد شهر و خبر جان باختن  و مجروح شدن جمعی از کارگران شریف آن خطّه، مایه تأسف و تألم شدید همگان و اینجانبان شد.

این ضایعه جانگداز را به حضرت بقیة الله الأعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (دامت برکاته العالیه) و مردم گرانقدر استان گلستان به ویژه خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌نماییم و سلامت تمامی مجروحان را از خداوند متعال خواستاریم.

بدین خاطر از روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ‌ماه، سه روز در استان گلستان، عزای عمومی اعلام می‌ نماییم.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹۲
وقتی حادثه پلاسکو اتفاق افتاد همه برای عکس گرفتن هم شده رفتن اونجا و عکس یادگاری گرفتن . اما معدن چیان چون شهرستانی هستند و کارگر هستند ارزش رفتن ندارند . آقای وزیر نیز که باید بعداز این واقعه همه کارها را رها می کرد و به آنجا مسافرت می کرد به دنبال تبلیغات و... بود. این هم از روز کارگر که رئیس جمهور به دنبال کرامتشون بود
پاسخ ها
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
اولا پلاسکو نزدیک بود
دویم اینکه هدف تخریب قالیباف و جناح رقیب بود
و دیگه اینکه کارگر جماعت رو آدم نمی دونن
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
مقایسه درستی نیست. هر کس جایگاه خودشو داره.معدنچیان هم ایرانی هستند و بالاتر از اون انسان هستند.متلک گفتن در بلا و حادثه هنر نیست دوست ناشناس من.
متاسفم واسه مملکتم و مسئولینش که انسانهای ضعیف همیشه تو این مملکت در معرض خطرن.کسی دلسوز نیست.اون از پلاسکو اون از قطار اون از سربازای مرزدار که قصه تکراری شده و اینم از معدن حالا تصادفات و سیل به کنار......فقط 4 درصد همیشه به فکر خودشونن...
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
مشکل مملکت 4 درصد و این مزخرفات نیست.4 درصد در تمام کشورها وجود داره. مشکل مملکت فراتر از این حرفهاست. ایران با داشتن ذخایر طبیعی و ثروت زیاد جزو کشورهای منزوی و با اقتصاد ورشکسته اس که بازسازی اون سالها زمان میبره و البته نیاز به رجال پاک دست و کاربلد داره.تصدیق میفرمائید که انتصابات بر اساس شایستگی و تجربیات نیست.روابط مهم تر از ضوابطه و تندروی ها و تعصبات مغزها رو قفل کرده.
حادثه ای تلخ تر از پلاسکو ! خدایا امسال خیلی ازش باقی مونده ، نکنه مثل پارسال هر روز باید دعا کنیم کی سال تموم میشه !چرا همه چی تو این مملکت کشکیه؟ مگه نباید کارگرها قبل از شروع به کار اموزش ببینند که یه باطری یا یک جرقه کوچیک میتونه فاجعه به بار بیاره!؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
خدا به شما عقل داده که از امکانات روز استفاده کنید، از کارگر سوال کرد چقدر حقوق میگیری گفت 800 تومن در ماه، همچنین از آقایی که مسئول معدن بود سوال شد چرا از امکانات جدید حفاری استفاده نمیکردید گفت صرفه اقتصادی ندارد، نباید هم صرفه اقتصادی داشته باشد شما وقتی به کارگر معدن که روزی هشت ساعت در شرایط سخت کار میکند معادل حدود 200 دلار در ماه میگیرد! مشخص هست نمیصرفه شما معدن را تجهیر کنی، کارگر مفت هست دیگه، چرا پول بدی تجهیزات بخری...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
در این فاجعه مسئول اصلی صاحبان معدن به دلیل نداشتن سنسور تشخیص
گاز و در مرحله دوم وزارت کار که با صاحبان معدن برخورد نمیکند میباشند اما متاسفانه مانند همیشه ضعیف ترین حلقه به عنوان مقصر اعلام میشود
متاسفم ...
حتما الان جناح قالیباف میگه تقصیر دولته، دولت هم میگه تقصیر دولت دهمه و ...
اینگونه حوادث در همه معادن علیرغم مراقبت های ایمنی اجتناب نا پذیراست مگر راننده ها در جاده آموزش ندیده اند ولی تصادف می کنند لذا خطای انسانی قابل حذف صددر صد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
اغا جان کارگر معدن گفت حتی سسنسور تشخیص گاز هم نداشتیم
ببخشید وزیر برای چه برود انجا وبا رفتن او چه مشکلی حل می شود
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
راست میگین نبایدبرود.بایداستعفادهد
ما با پدیده ای روبرو هستیم که رو به تلویزیون می کنه و می گه تمام معادن در این دولت از ایمنی کافی و ضریب امنیتی بالایی برخوردار هستند پس چه شد که اینگونه شد ؟؟؟ # روحانی جهانگیری استعفا
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
منفی هارومی بینی.اصلاحاتی هایی هستندکه برای حادثه شین آبادبه حاجی بابایی می گفتنداستعفا.الان چون دولت خودشونه همه بایدخفه شن
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
ما با پدیده ای مواجه هستیم که از کلمه پدیده داره سوء استفاده میکنه.
خدا رحمتشون کنه و به خانواده هاشون صبر بده، ما رو هم تو غمتون شریک بدونید.
معدن همیشه حادثه ساز بوده و واقعا نمیشه ایمنی اش رو تضمین کرد... فقط میشه خطر رو کاهش داد.... همه چی رو هم به انتخابات ربط ندید... حادثه است پیش امده است... حالا همه میخوان مدعی بشن وزیر صنعت و معدن باعث شده و اهمیت نمیده....
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
ذرست است که معادن حادثه ساز هستند ولی دراین معدن از حداقل شرایط ایمنی نیز برخوردار نبوده است معمولا درمعادن ذغال سنگ به واسطه نشت گاز متان استفاده از گس دتکتور یکی از ضزوریات میباشد که متاسفانه در این معدن از ان استفاده نمیشده است حتی نوع کوچک وپرتابل این گس دتکتورها در ایران تولید میشود که از آنها نیز استفاده نمیشوده است پس قطعا درصورت استفاده از این تجهیزات میتوانسته از بروز این حادثه جلوگیری کند/
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
دوست عزیز طبق قانون کار اگر کارفرما موارد ایمنی را رعایت نکند بازرس موظف است کارگاه را تعطیل کند که متاسفانه به خاطر قدرت کارفرما هرگز با انها برخورد نمیشود
متاسفانه و هزار بار متاسفانه نمره ایمنی تو ایران صفر.....
تحریم های چند سال قبل هنوز قربانی می گیرد.خیلی از ابزارهای کار معدن جدید نبودند و سالها طول میکشه برطرف کردن اون 8 سال سیاه.ملت دیگه تاریخ را تکرار نخواهد کرد.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
خخخخ.تحریم های این ۴سال البته
وای خدا، خدا به زن و بچشون رحم کنه
من تو معدن کار می کنم. در عمق 300 متری. 5 ماه است حقوق نگرفتیم. دولت هم که در جواب اعتراض دهانمان را خرد می کند. به کجا شکایت ببریم ای خدا؟
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
این معدن کجاست؟ 5 ماه حقوق معوق
؟ واقعا
وزیر صنعت رفتند از خودرو سازها حمایت کنند چند تا گور خر هم تلف کنند بعد از آن به زودی تشریف می آورند.
وقتی رئیس دولت و معاون اولش کار هر دو باهم کار و وظیفه اصلیشون رو رها میکنن و فکر و ذهنشون میشه انتخابات و پر کردن فیلمهای انتخاباتی اتفاق افتادن این چنین حوادثی دور از انتظار نیست .
تسلیت به مردم ایران و جامعه کارگری
عزیزان کاندید شوراهای شهر و روستا و عزیزان ریاست جمهوری کجا هستند؟
از رسانه های گروهی می خواهم گزارش لحظه به لحظه اقدامات گروه نجات، امداد و اُرژانس و عملکرد های مسئولین و مقامات را با جزئیات بیشتر منعکس کنند زیرا مثل بسیاری از هموطنان بدقت پیگیر موضوع، عملکردها و نحوه انجام وظایف مقامات در اینباره هستم تا ببینیم در حیطه عمل و انجام وظایف چه می کنند.
دوستان. خواهش مي كنم ازتون با سياسي كردن موضوع نمك به زخم حادثه ديدگان و خانواده هاي بازماندگان نپاشيم.
آرزوي سلامت براي مصدومان و عرض تسليت به خانواده هاي داغدار شده دارم. انشالله گرفتارشدگان صحيح و سالم نجات پيدا كنند.
این دو جناح به قدرتی رسیدن که حتی نهادهای نظارتی هم کاری نمیتونند کنند.همه وقایع رو مهندسی میکنند حتی به قیمت قربانی کردن منافع ملی.بجای رقابت ،جنگ پنهان راه انداختند.نقطه ضعف ها رو میدونند.تو این ایام انتخابات که نیاز به آ رامش هم دست نمیکشند.همه جا هستند.هر کاری میکنند.باید هر دو رو سر جایشان نشاند .مصلحت اندیشی نباید کرد.که به ضرر نظام است
⚫️
فاجعه پلاسکو و جان باختن آتش نشانان فداکار دل همه ایرانیان را به درد آورد.

حادثه تلخ مذکور به جهت دردآور بودن و شهادت مظلومانه آتش‌نشانان با تلاش رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی بازتاب وسیعی یافته و همبستگی مشترکی بین هموطنان و خانواده‌های جان باختگان و ضرورت توجه به ایمنی ساختمان‌ها، تلاش قشر آتش‌نشان و... به وجود آمد.

حادثه تاسف بار معدن زمستان یورت آزادشهر هر چند گویی به جهت انسانی فاجعه بارتر از حادثه پلاسکو است لیکن این درد به کنار، اما متاسفانه حتی یک دهم حادثه پلاسکو در رسانه‌ی ملی بازتاب نداشته است و جان باختن کارگران پرتلاش و مظلوم معدن گویی چندان برای برخی اهمیت ندارد.

آنها نیز انسان بودند، آنها نیز شریف بودند و هستند ...
یکی از کارگرا گفته سه ماه یکبار حقوق میگیریم اونم ماهی ۸۰۰....
مگه قراره شما حقوقم بگیرید... اصلا مگه شما شهروند این مملکتید که حقوق و بیمه و ایمنی کارم میخواید؟! از اقتصاد مقاومتی، اقتصادش به یه عده رسیده و مقاومتش به شماها...
عمدی بود برای تخریب دولت
متاسم براي همچين ....
چند وقته كارمون شده همين"هموطن تسليت"
يكبار واقعي هم نشده كه بگيم هموطن تبريك
حادثه پلاسکو را تقصیر قالباف انداختند.این هم نتیجه اون دیگه اینکه ربطی به قالیباف نداره به روحانی ربط داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
قالیباف و روحانی نداره
ای کاش فردا عزای عمومی اعلام می شد.
ما مریضی "به من چه" گرفتیم
کی خوب میشیم
الهی بمیرم براشون
بیچاره خونواده هاشون
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
بابا برای نان جان داد، دلم واقعا برا عزیزای چشم به راهشون خونه، برای ماهی 800 تومن الان دیگه خیلیا حاضرن جون بدن تا شرمنده خانواده هاشون نباشن.
با همدردی و غم فراوان.خدایا بقیه را نجات بده.
نمیشد یک تلفن کابلی برای موقع اضطراری بکشن؟ نمیشد یک لوله برای اکسیژن قبل از حادثه توی تونل بکشن؟
به جای جنازه میتونستید از پیکر استفاده کنید
خدایا خودت کمک کن. نمی دانم دم انتخابات چرا این همه رخداد های تلخ پیش میاد. امیدوارم انهایی که هنوز در زیر. هسنند،زودتر نجات پیدا کنند.چه فرزندانی که امروز بی پدر شدند. و پدران چه مرگ دهشتتناکی.
این معدن دولتی نبوده سهامداران کجا هستند؟
ینجا پلاسکو نیست. صحبت از میلیاردها خسارت نیست. اینجا قلب ایران نیست. اینجا تهران نیست. صحبت از جان شماست. دلم برای شما میسوزد. شما شهروند درجه یک محسوب نمیشوید که رسانه ها و تلویزیون اخبارتان را لحظه به لحظه پوشش دهد و به اصطلاح روشنفکران سرزمینم هم شعار سر بدهند و از شما حمایت کنند. شما در حاشیه اید. شما از پایتخت دورید. شما سواد آنچنانی ندارید. شما مرفه نیستید. شما کارگر هستید. همین دیروز میگفتند که دهانتان را خورد خواهند کرد. برای خودم و جامعه ای که دران زندگی میکنم متاسفم. شما کسی را را ندارید که یاریتان دهد. شما مستضعفید. شما جزو قشر آسیب پذیر جامعه اید. زندگی و مرگ شما برای دیگران چندان اهمیتی ندارد مگر بتوانند ازان بهره برداریه سیاسی کنند. به درد خود بسوزید و گریه کنید که پناهی ندارید جز خدا.....
حادثه پشت حادثه همه غمناک وبسیار حزن اور وفراموش نشدنی. عزیزانی که دیگر باز نمی گردند.درپلاسکو ،در میرجاوه درمعدن ذغال سنگ، در مینی بوس توریست ها. درواژگونی اتوبوس ها در اتوبانها همه وهمه نشان از بی احتیاطی وبی توجهی به اصول ایمنی در ساختمانی تجاری مملو از مواد سریع الاشتعال در یک واحد نظامی مرزی پر خطر، در یک معدن صنعتی ذغال سنگ همواره در خطر در یک اتوبان با سابقه تصادفات وحشناک. ما خطر را در کجا ودر چه زمانی باید مهار کنیم؟پس از واقعه باید جنازه جمع کرد.عدم توجه به مسائل ایمنی در محیط پیرامونی شهری وکارگاههای صنعتی وترابری شهری وبین شهری باعث از دست دان عزیزانی تا چندین ده هزار درسال ومیلیاردها دلار زیان است.چرا با این همه حادثه با این همه عزیز از دست داده شده با این همه خسارت توجهی به اصول ایمنی در همه جا نمیشود.چرا همه این وانرا بی دلیل مقصر میدانند ومدیریت هاواموزش وبازرسی را تبرئه میکنند.چرا یک واحد تجاری مانند پلاسکو ویا یک واحد معدنی ذغال سنگ ووزارت راه وترابری وشهرداریها نباید واحد ایمنی و بازرسی های پریودیک ایمنی واموزش پرسنل پریودیک ایمنی وگزارش های پریودیک واعلام خطر قبل از حادثه داشته باشند.این همه نیروی انسانی بیکار وتحصیل کرده را کجا باید بکار گرفت؟
الهی بمیرم واسه خاتواده های داغ دار
هیچکس دلش نمیسوزه فقط میحوان برن تبلیغ که رای بیارن رئیس جمهوربشن ....
واقعاخیلی متاسفم
کامنت‌ها را منتشر کن!
چرا عزای عمومی فقط تو گلستان اعلام شد؟
در ایامی که باید از کارگران تقدیر شود جنازه های آنها را باید تحویل گرفت.
خداوند رحمتشون کنه و به بازماندگانشون صبر بده

چه جمله ی آشنایی؟!! وقتی که دیگه هیچ کاری برای کسی نمیشه انجام داد باید اینو گفت تا دل بازماندگان حد اقل برای چند ثانیه اروم بگیره...

ولی آیا قبل از این گونه حوادث هم باید اینو گفت؟
وقتی سربازای 18 ساله این مملکت سوار یه ماشین بدون زره میشن و تو مرز کشور؟! پشت وانت گشت میزنن...
وقتی آتش نشانای عزیز بدون تدابیر و وسایل ایمنی وارد محل آتش سوزی میشن....
وقتی معدن چیان زحمت کش بدون ..... وارد معادن میشن و به سبک 100 سال پیش کار میکنن
خدا به خیر کنه .... یه کمی خودمون هم فکر و تلاش کنیم ،دعا خوبه ولی بدون تلاش شاید نتیجه نده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
کجای کاری داداش تازه ما میخوایم این سبک از مدیریتمون و به دنیا صادر کنیم
چی داره بر سر مردم مظلوم میاد خدا؟!!!!
هنوز داغ حوادث ۹۵ رو بر دل داریم . تسلیت به هموطنانم . تسلیت به ملت مظلوم کشورم مخصوصا جامعه کارگری . خدا صبرشان دهد
پس عزاداری مربوط به گلستان می باشد. ما می تونیم تهران بزنیم و بکوبیم.
یک ملت داغداره باید عزای عمومی سراسر کشور اعلام می شد.
اینها شهیدند
خدایا !!!!
به ما مردم بدبخت و بیچاره رحم کن
با عرض تسلیت به داغ دیدگان
اگه این اتفاق تهران میافتاد برای کل کشور عزای عمومی اعلام می شد همه مسئولین هم فی الفور در محل حاضر میشدند. البته این خوبه ولی باید برای شهرستان ها هم بها بدند تبعیض تا کی؟
یا حسین
بابا این چه وضعشه اخه
این چه تفکر احمقانه ایست که پس از وقوع یک حادثه در فلان شهرستان یا استان، لحظه شماری می کنند که ببینند وزیر یا رئیس جمهور کی اونجا حاضر میشه!!!!!!!
این حادثه هم مثل حادثه پلاسکو وصدهاحادثه مشابه به زودی از ذهن دولتمردان پاک خواهد شد.تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه غم بار
قابل توجه مجری برنامه های آقای روحانی که در حرم امام خطاب به کارگران معترض به حقوق 800تومانی گفت:" دهانتان را خرد می کنیم". نیازی نیست با مشت و لگد دهان کارگرراخردکنید. با این اقدامات و ارزشی که برای جان کارگران عزیز با این قوانین قائل هستید،خودش دهان کارگر و خانواده اش راخرد میکند
نظر دهنده (,ایرانی)و ناشناس که گفتی،عمدی بودمن هم با شما موافقم.
واقعا دیگه خسته شدیم
واقعا نمیدونم چرا فقط اتفاق برای ما قشر مستضعف جامعه میوفته از خدا میخوام یک بار هم که شده یک بلایی سره اون به قول خودشون 4 درصد یا بیوفته خدا جون یک داغی رو دلشون بزار تا از دل ما بفهمن
انتظار داشتم صدر خبرهامون باشه .
سلام تا کی عدم نظارت بر کار ها ادامه دارد چگونه بدونه برسی مجوز به این معدن دادن
بهتر نبود به خاطر این کارگران بیگناه حداقل اقایون ۲ روز تبلیغاتشون را متوقف میکردند
واقعا من کلمه ای برای همدردی با خانواده اون پدری که تو معدن کار میکنه تا روزی خانواده اش را در بیاره ندارم.
ایران تسلیت
خدا به خانواده هاشون صبر بده واقعا ..کاش حداقل از خانواده هاشون حمایت بشه. حرف آخر: هر چیزی تو این مملکت سیاسی شده بابا بس کنید دیگه خسته شدیم به خدا
جان باختن تعدادی از هموطنان و کارگران معدن زغال سنگ آزادشهرگلستان را خدمت تمامی هموطنان گلستانی تسلیت و تعزیت عرض می نماییم. متاسفانه مظلومت اقشار مختلف زحمت کشان کشورمان را تا زمانی که حادثه ای برای آنان رخ ندهد، خبردار نمی شویم. یک روز آتش نشانان قهرمان و یکروز معدنچیان زحمت کش و روزی دیگر را خدا میداند. جای تاسف و درد دارد زمانی که خبردار میشویم این بندگان خدا با حقوق 700تا900هزار تومان درماه با جانشان بازی میکنند.
دلیل تاخیر در گفتن تسلیت توسط سران کشور چیست؟
این مسائل درکشوری که وزیر صنعت ومعدنش کاری بلدنیست غیراز خام فروشی مواد معدنی که باید صرف توسعه صنایع تکمیلی وایجاد اشتغال برای احاد مردم شود اتفاق ساده ای است.
خدایا اخه چرا یه عده اینجوری زندگی شون و برای نان در اوردن جون میدن یه عده زالو صفت هم اصلا معنی کارگری و 3 ماه حقوق نگرفتن تو زندگی نچیشیدن و اموال مردم رو چپاول میکنن خدا به خانواده ها شون صبر بده بابا برای نان جان داد
خدا به خانوادهاشون صبر بده

امیدوارم بقیشون که هنوز هوا در معدن هست زنده مونده باشن
اگر مال دولت بود روزی هزار بار تلویزیون نشون میدادند و حمله به دولت میکردند!خدا بیامرزدشون
تسلیت هموطنان عزادار
خدایا داغ دل این سرزمین تمامی ندارد !!!!!
مسئولين بي كفايت
هر روز/هرساعت/هردقيقه/هرلحظه
شرمتان باد
شرمي ابدي و جاودان
هر روز یه حادثه دردناک تصادف قطار، پلاسکو، سیل، حالا معدن خدا میدونه بعدیش چیه و کجا؟ واقعا کی مقصره
تسلیت خدا صبر بده به خانواده هاشون
خدا رحمتشان كند .تفاوت شغل بانوان و آقايان در اينجا و حادثه پلاسكو خودش را نشان داده است آيا اينها باهم مساويند ولي خانمها بادريافت حقوقشان اول سراغ بهترين گوشي موبايل ميروند بعد ارتودنسي بعد جراحي بيني بعد خريد ماشين پژو يا بالاتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
حرف جالبی نبود چون من وقتی حقوق میگیرم اول برای درمان روحی تنها دخترم استفاده میکنم چون آقایان تو این مملکت قانونی زور میگن و حاضر به پرداخت هزینه فرزندانشان نیستند.
ایران عزیزم تسلیت
یک روز کولبر یک روز معدنچی چه پدرهای شریفی که زحمت میکشند برای سیر کردن شکم بچه هاشون
خدا حافظ ايران آباد .
مرگ!!! هم دیگه تو ایران ابهت خودشو از دست داده !!!
:(((((((((
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل