بازدید 4383
با قرائت پیام رئیس دولت اصلاحات،

حزب انجمن اصلاحات رسما فعالیت خود را آغاز کرد

حزب انجمن اصلاحات امروز با حضور شخصیت‌های برجسته اصلاح طلب از جمله محمدرضا عارف، موسوی لاری، الهه کولایی و... فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۶۹۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 04 May 2017
حزب انجمن اصلاحات امروز با حضور شخصیت‌های برجسته اصلاح طلب از جمله محمدرضا عارف، موسوی لاری، الهه کولایی و... فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، مرتضی حاجی در اولین کنگره حزبی انجمن اصلاحات با اعلام فعالیت رسمی این انجمن اظهار کرد: گروهی که موسسین این تشکیلات هستند پس از پیروزی آقای خاتمی در انتخابات 76 به قصد رصد کردن مسائل و عملکردهایی که ممکن بود در بخش‌های مختلف کشور و تحت اقدامات مدیران اجرایی در گوشه و کنار اتفاق افتاد و همچنین به قصد تبیین و اطلاع رسانی به موقع به تصمیم گیران گرد هم آمده و جلسات متعددی را تشکیل داده اند.

وی تصریح کرد: عندالزوم اگر به نتیجه‌ای می‌رسید که می‌بایست مطلب به رئیس جمهور یا معاون اول یا وزرا انتقال پیدا کند این کار انجام می‌شد. این فعالیت اگرچه رسمی نبود اما جمعی همدل و همراه آن را دنبال می‌کردند و در دوره اصلاحات این فعالیت به این شکل ادامه داشت و به این نتیجه رسیدیم که خوب است تشکل ها و گروه ها با شناسنامه مشخص اگر نظری دارند بیان کنند.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در ادامه اظهار کرد: نهایتا تصمیم گرفته شد تا انجمن اصلاحات با اساسنامه و مرام‌نامه معین به تصویب برسد. اما در هشت سال دولت نهم و دهم به طور کامل کار متوقف شد و پس از گذشت آن دوران و آغاز دوره دولت تدبیر و امید، امیدواری جدیدی ایجاد شد و بر آن شدیم که کار را ادامه دهیم و امروز توانستیم که آغاز رسمی فعالیت انجمن اصلاحات را اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه خوشحالیم که تشکیلات جدیدی در کنار سایر تشکل‌های اصلاح طلب پا به عرصه وجود گذاشته گفت: در بحث‌های درونی در همراهی و همگانی با مجموعه تشکل های اصلاح طلب تاکید شده و فعالیت تشکیلات طبیعتا در چارچوب قانون اساسی و قوانین جاری کشور است و تلاش می کنیم با جذب شخصیت های برجسته فضایی را فراهم کنیم تا بتوانیم ایده و طرح های نو برای برون رفت کشور ارائه دهیم.

وی در پایان حادثه انفجار در معدن آزادشهر را نیز تسلیت گفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل