بازدید 45137
بسته خبری «تابناک»؛

پیشنهاد جالب رئیسی به صدا و سیما درباره مناظره/ هشدار ناطق‌نوری به آمارساز‌ها و نظرسنجی‌های دروغین/ شکایت ستاد قالیباف از مجری مناظره انتخابات/ سود نوروزی ایرانیان برای گردشگری ترکیه!

رصد‌خانه «تابناک»؛ ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «انتقاد تند ظریف از حمله کنندگان به سفارت عربستان»، «احمد خاتمی: در مناظره اول هنجارشکنی اخلاقی داشتیم»، «بادامچیان: معتقدم میرسلیم رئیس‌جمهور است»، «تلاش آمریکا و کره جنوبی برای ترور رهبر کره شمالی» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ 05 May 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.‌

عدم پرداخت حقوق و بیمه نبودن کارگران معدن آزادشهر تکذیب شد

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اخبار غیررسمی مبنی بر عدم پرداخت حقوق و پوشش بیمه نبودن کارگران معدن ذغال سنگ آزاد شهر را تکذیب کرد. حتی حقوق فروردین ماه کارگران این معدن نیز پرداخت شده است. تمامی کارگران معدن زمستان یورت آزادشهر بیمه بوده و مشمول مشاغل سخت و زیان‌آور نیز هستند. ایلنا این خبر را منتشر کرد.


انتقاد تند ظریف از حمله کنندگان به سفارت عربستان

ما در آستانه اجرایی شدن برجام دو تحول مهم داشتیم: یکی حمله به سفارت عربستان و دیگری اتفاقی در خلیج فارس که برای ناو آمریکایی اتفاق افتاد. یکی بد مدیریت شد و دیگری درست مدیریت شد. حالا به این ادعا که هر دو حادثه با هدف جلوگیری از اجرایی شدن برجام طراحی شده بود نمی پردازیم.اما نوع مدیریت بسیار مهم است. ما روز حمله به سفارت عربستان در جلسه شورای عالی امنیت ملی حضور داشتیم و در آنجا اجماع داشتیم که اگر به سفارت عربستان حمله شود بهانه‌ای برای شرارت جدیدی از سوی سعودی آماده می شود که همین طور هم شد. اطمینان داشته باشید اگر این حماقت و به نظر من خیانت تاریخی رخ نداده بود امروز شرایط به شکل دیگری بود. من این را بدون هرگونه تردید به شما می‌گویم. کما اینکه اگر ما آن شب تا صبح بیدار نبودیم و موضوع ملوانان آمریکایی را با عزت و حکمت و سربلندی حل و فصل نکرده بودیم امروز وضعیت دیگری داشتیم. باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرد.


مناظرات ناکارآمدی جریان غربگرا را عیان می کند

مهرداد بذرپاش، معاون رئیس جمهور سابق در کانال تلگرامی خود درباره مناظره کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت: هر چه این مناظرات برگزار می‌شود یک موضوع عیان تر می شود و آن هم ناتوانی و ناکارآمدی جریانی پرمدعا و غربگرا در اداره کشور است. وی نوشت: این انتخابات هر نتیجه ای داشته باشد این دستاورد از همه چیز مهمتر است. امروز این جریان باید در دوربین نگاه کند و بگوید هم سانتریفیوژ می چرخد و هم چرخ زندگی مردم.تسنیم این خبر را منتشر کرد.


زرسالاران باید بدانند با دادوبیداد نمی‌توان رأی جمع کرد

پیرهادی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: هر جا صحبت از توزیع برابر قدرت و ثروت شود، بلدوزر جنگ روانی اشرافی‌گری شروع به تخریب می‌کند و این راهی است که پایانی ندارد، چرا که اگر دست آن ۴ درصد زرسالار در کشور، از منابع و شریان‌های قدرت و ثروت کوتاه شود، حیات اشرافی‌گری به خطر می‌افتد. کارشناسان دولتی اجماع نظر دارند که شورای عالی شهرسازی و نمایندگان دولت در زمره مسئولان ذی‌نفوذ برای صدور پروانه بلندمرتبه‌سازی هستند و این روال هم از دهه ۱۳۷۰ با حضور کرباسچی در شهرداری تهران آغاز شد. حضور روحانی، بخش مهمی از امکانات دولت را در حمایت از وی بسیج کرد و حضور معاون اول، اکنون بر این حجم اضافه کرده است. حتی در خلاء قانون، از منظر عرف عقل نیز هر دو نمی‌توانند همزمان امور کشور را به حال خود رها کنند. در این انتخابات، دولت نه تنها رئیس خود را تا زمان برگزاری انتخابات از دست داد، بلکه هم معاون اول و هم معاون اجرایی کار مردم را رها کردند. فارس این خبر را منتشر کرد.


هشدار ناطق‌نوری به آمارساز‌ها و نظرسنجی‌های دروغین

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری در دیدار کمیته روحانیون حامی آقای دکتر روحانی در استان های مختلف کشور گفت:خوب است که آمار دقیق و جامع از عملکرد دولت یازدهم در اختیار عموم قرارگیرد تا مردم بدانند با شروع به کار این دولت چه تحولاتی رخ داده است و خود نتیجه گیری کنند. جناب آقای روحانی در ابتدای شروع به کار دولت اعلام نمودند که قصد دارند مشکلات و مسائل خارجی را حل نمایند و پس از آن به حل مسائل داخل بپردازند. انشاالله پس از انتخاب مجدد، ایشان بتوانند مسائل داخلی مانند معیشت مردم، اشتغال و ... را در راس برنامه ها قرار داده و درصدد حل آن برآیند. مردم نسبت به جنگ روانی ایجاد شده و جوسازی ها مانند آمارسازی و برخی نظرسنجی های دروغین منتشر شده، آگاه باشند. دیده‌بان دولت این خبر را منتشر کرد.


احمد خاتمی: در مناظره اول هنجارشکنی اخلاقی داشتیم

حجت الاسلام والمسلمین احمد خاتمی در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران درباره مناظره ها گفت: مسأله مناظرات اینکه به صورت شفاف و صریح مناظره کنند و این شایسته تقدیر است و معتقدم این کار جلوی بسیاری از تزویرها را خواهد گرفت .وی در همین زمینه افزود: اما در مناظره ها باید به چند نکته توجه شود، نکته اول این است اقایانی که در معرض کاندیداتوی هستند باید با رفتارشان اخلاق را نشان دهند؛ متأسفانه در مناظره گذشته شاهد هنجارشکنی اخلاقی بودیم، در حالی که نگاه مولا علی به همه مسئولیت ها ، نگاه امانت است .احمد خاتمی تصریح کرد: این مناظرات خوب نشان می دهد که چه کسی نگاهش امانت و چه کسی نگاهش لقمه چرب است؛ اگر واقعا فردی در مناظرات باند خود و حزب خود را به رخ بکشد، مشخص است که پس از انتخابات اتوبوسی آمده . بیرون می کند و اتوبوسی هم آدم می آورد. امام جمعه موقت تهران گفت: آقایانی که در معرض کاندیداتوی هستند باید با رفتارشان اخلاق را نشان دهند؛ متأسفانه در مناظره گذشته شاهد هنجارشکنی اخلاقی بودیم.


شکایت ستاد قالیباف از مجری مناظره انتخابات

ستاد محمدباقر قالیباف کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در اعتراض به اقدام مجری مناظره انتخابات برای تعویض برگه قرعه‌کشی، از وی به کمیسیون تبلیغات شکایت و اعتراض خود را به صورت مکتوب تقدیم این کمیسیون کرد. طبق آنچه در فیلم قابل مشاهده است مجری مناظره بعد از برداشتن برگه قرعه‌کشی، آن را دوباره به صندوق انداخت، گفته می‌شود این اقدام برای آن بوده که روحانی به عنوان نامزد آخر در جایگاه قرار گیرد.


بادامچیان: معتقدم میرسلیم رئیس‌جمهور است

روزنامه شهروند که روز چهارشنبه گفت‌وگویی با اسدالله بادامچیان منتشر کرده بود، با انتشار گفت‌وگویی جدید با این عضو ارشد حزب مؤتلفه اعلام کرد که آن گفت‌وگو اشتباه و محصول یک خطای انسانی بوده است. وی در این گفت و گو اعلام کرده است که من به عنوان تحلیل‌گر سیاسی معتقدم آقای مهندس میرسلیم رئیس جمهور دولت دوازدهم است.


سود نوروزی ایرانیان برای گردشگری ترکیه!

بنا بر گزارش وزارت گردشگری ترکیه، ایران رتبه نخست را در میان گردشگران ورودی به این کشور در ماه مارس داشته است. در این ماه، ۲۶۲ هزار و ۳۳۶ ایرانی از ترکیه دیدن کرده‌اند که معادل با ۵۳/ ۱۶ درصد از کل گردشگران خارجی ورودی به این کشور در این ماه بوده است. این میزان از نظر دیگری نیز قابل توجه است. به‌ رغم کاهش گسترده سفر گردشگران خارجی به این کشور، آمار ورود ایرانیان به ترکیه با افزایش روبه‌رو بوده است. روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «آمارها نشان می‌دهد در ۳ ماه نخست سال، به ترتیب در سال ۲۰۱۵ تعداد ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۲۲۴ نفر، در سال ۲۰۱۶ تعداد ۴میلیون و ۶۳ هزار و ۴۷۷ نفر و در سال ۲۰۱۷ تعداد ۳میلیون و ۸۰۲ هزار و ۳۱۴ نفر از ترکیه دیدن کرده‌اند. گردشگران ورودی به ترکیه در این مدت در سال ۲۰۱۶ نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۵ با کاهش ۳/ ۱۰ درصدی روبه‌رو شده بودند. حال آن که در سال ۲۰۱۷ تغییرات تعداد گردشگران نسبت به سه ماه نخست سال ۲۰۱۶ به ۴۳/ ۶- درصد رسیده است. استانبول، ادیرنه، آرتوین، آنتالیا و آغری پنج شهر نخست در پذیرایی از گردشگران خارجی در مارس ۲۰۱۷ بوده‌اند


واکنش وزیر دفاع به اظهارات یکی از نامزدهای ریاست جمهوری

سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اظهارات یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره امروز(جمعه) در تلویزیون را نادرست خواند، سردار دهقان در واکنش به اظهارات یکی از نامزدهای ریاست جمهوری، گفت: در دولت یازدهم تا پایان سال 95 تامین اعتبارهای دفاعی تا دو و نیم برابر نسبت به دولت قبل افزایش داشته و این رقم در سال ۹۶ به چهار برابر نسبت به دولت قبل می‌رسد.


باران شهر آفتاب را تعطیل کرد

باراش باران در سومین روز سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شهر آفتاب را به‌هم ریخت.


پیشنهاد جالب رئیسی به صدا و سیما درباره مناظره

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از دومین مناظره در گفتگو با خبرنگاران پیشنهاد داد تا مناظره ای بین احمدی نژاد و روحانی برگزار شود. وی افزود: تکلیف مردم را مشخص کنید. تا چه زمانی مردم باید در پاسخ به انتقادشان از وضع موجود به عملکرد دولت های قبلی ارجاع داده شوند.رئیسی ادامه داد: مردم نه به گذشته برمی گردند و نه وضع موجود را تحمل می کنند. تغییر به نفع مردم مطالبه ملت است.


تلاش آمریکا و کره جنوبی برای ترور رهبر کره شمالی

کره شمالی اعلام کرده است که سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) و سازمان اطلاعات کره جنوبی تلاش کردند با یک ماده میکربی کیم جونگ اون، رهبر این کشور را به قتل برسانند.رسانههای خبری این مطلب را با استناد به خبرگزاری دولتی کره شمالی اعلام کردهاند.


قطع گسترده برق در برخی نقاط جنوب، شرق و جنوب غرب تهران حین پخش مناظره

در برخی مناطق جنوب و شرق تهران به شکل گسترده ای قطع شد و مردم زیادی در این مناطق تهران از دیدن بخش زیادی از مناظره زنده که به نفع جریان انقلابی و مردمی پیش می رفت، محروم شدند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۰۱
ثابت شد که رییسی همان احمدب نژاد است
با وعدهاي قالي باف بايد نگران تورم بود
بايد نگران اقتصاد بود
جریان انقلابی و مردمیّ،!!!!!
داری جهت گیری های سیاسی خودت رو نشون میدی
الحق حرف راست...
خسته شدیم از پاس دادن به همدیگه!!
تابناک محترم ؛ ممنون که پرده از چهره خود برداشتی!!!
این پیشنهاد اقای رییسی یک بازی دو سر باخت برای روحانی است.
متاسفانه تابناک علیرغم رویه گذشته ، بصورت کاملا مغرضانه بر علیه دولت حاضر مطلب مینویسد .
در حالیکه قبلا کاملا منطقی و با انصاف نقد و روشنگری میکرد
سلام،لطفا نظرسنجی بگذار تا معلوم بشه برنده مناظره امروز کی بود
تابناک قبلا یه کم ژست صداقت رو داشتی ولی اونم دیگه کنار گذاشتی .
رییسی اینقدر از اوضاع بی خبره که هنز دوزاریش نیفتاده احمدی نژاد چه کرده!!آنچه عیان ات چه.. تازه تیمم همان تیم هستن!!!
خودش حریفش نمیشه
برق در منطقه جنوب شرق تهران قطع شد ولی در زمان صحبت آقای جهانگیری،
ظاهرا آقای رئیسی وسایر اصولگرایان محترم در مناظره کم آورده اند حالا میخواهد آقای احمدی نژاد را هم بجمع خود بیافزایند
امام آن موقعیکه مخالفین نخست وزیرمحبوبش میرسلیم رابعنوان نخست وزیر پیشنهادکردند رد نمودند چراکه به میزان کارآمدی میرسلیم اطلاع داشتند
جریان انقلابی و مردمی دقیقا منظورت چیه؟
همه عوامل به نفع روحانی هماهنگ بودن. تقلب حیدری، قطع برق و ....
آقای ريیسی نمیخواد داداش بزرگت را بیاری
جریان انقلابی و مردمی ؟؟؟؟؟ کدوم جریان ؟
احتمالا از وزارت نیرو هم درخواست شده بیاد به کمک دستان خالی روحانی
گردشگری در ایران یعنی واژگونی اتوبوس و اعزام به بهشت زهرا !!!
تابی جون ودار ودسته بذرپاش و.....مطمنااکثریت مردم خواهان رابطه ی دوستانه با دنیا و‌بخصوص غربیا هستند.اصلاح طلبان در شرایط عادلانه ۷۰درصد ارارو میارن.
سر جدتون حداقل كاري كه ميتونيد بكنيد اينه يك كارايي را نكنيد مثل از از بذرپاش كد اوردن.
طرفداری تا این حد که رو نظر کارشناسیم تفسیر مورد نظرتونو میزارید. نکنید این کارا رو. عزیز دل هدف وسیله رو توجیه نمیکنه...
جای تاسف دارد این احمدی نژاد در هر برنامه مورد نقد قرار می گیرد ولی اجازه دفاع ندارد.
چرا احمدی نژاد، شما خودتان تمام قد احمدی نژادید، حالا کمی خوش تیپ تر.
اتفاقا مناظره بین احمدی نژاد و روحانی کار بسیار مبارکی استتتتتت حداقل یک بار آقای احمدی نژاد جوابگو میشههه و روحانی واقعا میتونه بگه چی تحویل گرفته از احمدی نژاد
آقای بادامچیان گفته به عنوان تحلیل‌گر سیاسی معتقدم آقای مهندس میرسلیم رئیس جمهور دولت دوازدهم است. کاش ایشان بعد از اینکه نتایج انتخابات مشخص شد و نظر و رای مردم متعلق نامزد دیگری شد شجاعانه از تحلیل و کار سیاسی دوری گزیند و در منزل برای آخرت اندوخته بسازد.
پیشنهاد خوبی است به شرط اینکه قبل از انتخابات مناظره را برگزار کنند تا دروغگو روسیاه شود
1 - مناظرات ناکارآمدی جریان غربگرا را عیان می کند
آقای بذرپاش شما بالاغیرتاً خودتان را وارد دیگ آش انتخابات نفرمایید ، دوران مدیریت مشعشع شما و همفکرانتان را هنوز از یادها نبرده ایم !
قبلا ظاهر را به عنوان سایت غیر وابسته به جناح خاص حفظ می کردی:"مردم زیادی در این مناطق تهران از دیدن بخش زیادی از مناظره زنده که به نفع جریان انقلابی و مردمی پیش می رفت، محروم شدند." جناح مردمی و انقلابی! برای دیدن نقدهای خوانندگانت این نظر را منتشر کن
تابناک این پیشنهاده ؟ چرا انقدر سنگ رییسی رو به سینه می زنی؟
فیلم قرعه برگه توسط مجری.................برگه2تا بود ...انداخت یکی برداشت
مگر این آقایان نبودند که احمدی نژاد را به آسمان رسانده بودند! احمدی نژاد فرد نیست. طرز تفکر است همان فکری که امروز در قالب نامزدهای جدید ظاهر شده
منظور از جریان انقلابی و مردمی !؟چیست ؟
روحانی هم حتما پیشنهاد مناظره رو قبول میکنه!! از پس میرسلیم بر نیومد خخخخخخ
شرم کنید
يعني متوهم تر از موتلفه وجود نداره
سلام
بنده انتقادهایی به دولت دارم اما این روند انتقاد آقایان قالیباف و رییسی به گونه ای است که انگار اصلا مسولیتی نداشته اند و در دوران مسیولیت انها گل و بلبل بوده است چرا همه اشتباهات را به گردن رییس جمهور می اندازید با این حجم بزرگ دولت
اقای بادامچیان اتفاقا میر سلیم کمترین رای را خواهد اورد بعدا مشخص خواهد شد که تو تجار وسیاسی راست می گویی یا من کارگر
چقدر بخيلي تركيه رو ميكنين ؟؟
واقعا جای تاسف داره که تابناک که خودش رو یک رسانه بی طرف می دونه. این طور قضاوت می کنه
تنها کاری که دولت میتونه بکنه همین کاراست از تخریب رقبا تا قطع برق و الا جوابی نداره بده
باز هم دست به دامن احمدی نژاد شدند
تحليلهايتان فقط به درد خودتان ميخورد . حودتان هم اگاهيد از اين مساله
جناب رییسی ...شما توان و شایستگی لازم برا ادراه مملکت رو ندارید....دعوای بین روحانی و احمدی نژاد رو چماق نکنید.
مجری دو تا برگه دستش بود وقتی دید دوتاست دوباره انداخت تو تنگ و شانسی برداشت
برای آقای رئیسی زیبنده نیست که ، دست و زبان احمدی نژاد بشود.
عجب پیشنهاد جالبی؟تیتر طوری زده که آدم فکر میکنه تمام مشکلات حل میشه
جناب آقای رییسی!مردم به گذشته نظر دارند ولی به گذشته برنمی گردند.
پیشنهاد آقای رییسی ناشی از در تگنا قرار گرفتن ایشان است
"از دیدن بخش زیادی از مناظره زنده که به نفع جریان انقلابی و مردمی پیش می رفت، محروم شدند."

مبتذل!
اقای ریئسی باید بدونه که احمدی نژاد چیری برای از دست دادن نداره بیاد احتمال بهم خوردن تمام معادلات میشه حتی موقعیت خود اقای ریئسی هم احتمال داره به خطر بیفته.
صحبتهاي اقايان روحاني و جهانگيري ناظر بر اين بود كه در صورت انتخاب كانديداي جناح مقابل ادادمه دهنده راه دولتهاي نهم و دهم هست . منظور را كه حتماً فهميده اند حالا چرا پيشنهاد ميكنند كه مناظره با رئيس دولت دهم كنند !!!!
قطع برق چه ربطی به مناظره داشت
داری از منصف بودن خارج میشه
دیگه نمیخونمت
اه
و مردم زیادی در این مناطق تهران از دیدن بخش زیادی از مناظره زنده که به نفع جریان انقلابی و مردمی پیش می رفت، محروم شدند.

همین جمله مارا بس است از حرفه ای بودن این سایت
این نظرم میدونم مثل قبلیا رد میشه
پیشنهاد جالب رییسی برای مناظره!!!! طرف تمام دور و بریاش وزرای احمدی نژادن بعد خودشو از اون جدا میکنه!!!! آزموده را آزمودن خطاست تابناک بیطرف
والا حرف مردم خریدار نداره
در شکست گفتمان اصولگرایی همین بس که آقای رئیسی می گوید باید بین احمدی نژاد و روحانی مناظره برگزار شود؟یعنی ما حریف روحانی نیستیم باید یارکمکی که می گوید اصولگرا نیستم را باید به کمک بطلبیم؟!
روحانی رییس جمهور میشود. از ارای اجتماع مشخص است.
مناظره روحانی با احمدی نژاد فکر خوبیه
واقعا پیشنهاد آقای رییسی جالب است با تکنیک ریس جمهور نهم و دهم آمدندند جواب نداده حالا دیگه دست به دامن ایشان شدند
با سلام
اتفاقا" من اصلا" در حین مناظره متوجه این کار غیرحرفه ای نشدم اما جالبه که آخرین قرعه را که مجری برداشت دیدم هنوز یک برگه در ته گلدان مربوطه باقی مانده در حالی که آخرین قرعه بود و نباید برگه ای باقی می ماند
جناب رییسی تکلیف مردم روشن است. احمدی نژاد ادای شهید رجایی رو درآورد و شما را برای آوردن رای با شهید بهتشی شبیه سازی کردند.
جهت رفتن برق بنظرم بايد طوفان رو متهم كرد، شايد دسيسه اى در كارش بوده
خودت حريف مناظره نمي شوي مي خواهي بري با بزرگتر بيايي؟
رهبر فرمودند به کسانی رای دهید که راه حل مشکلات را در خارج از کشور جستجو نکنند فکر می کنید منظور ایشان کدام یک از کاندیداها بود؟
جگر می خواد با احمدی نژاد روبرو شدن
اقای رییسی داره به زبون بی زبونی میگه به من رای بدید .....
در مناظره دو طرف بايد از جايگاه حقوقي همساني برخوردار باشند لذا طرح چنين درخواستي از بنيان اشتباه است
رفیق ما خودش نمی خواد میگه بزرگترش بیاد دعوا
خوب عزیز من رد صلاحیتش نمیکردید تا خودش بیاد
جناب تابناک که جانبدارانه از جریان قالیباف و رئیسی حمایت میکنید
این یعنی خودش حرف نمی تونه بزنه
جناب اقای ظریف همانطور که در قضیه ملوانان امریکایی(به گفته خودتان)تا صبح بیدار بودید در مورد حمله به سفارت نیز باید بیدار می بودید
خیلی جالبه.. در بازپخش مناظره از شبکه 3 عبارت مظلوم جهانگیری در وصف دختر وزیر آموزش و پرورش حذف شد.
مناظره؟ احمدی نژاد باید محاکمه شود......
من پیشنهاد جالب آقای رئیسی را تکمیل میکنم :

به همه عزیزان رئیس جمهور فرصت دهید تا با عزیزان قبل از خود مناظره کنند
یک مناظره تک نفره هم با آقای رییسی بر گزار شود تا پاسخگوی عملکرد گذشته خود باشد .
مگه چیزی از مناظره های الان در می یاد که بخواهد از مناظره احمدی نژاد و روحانی در بیاد؟ همه جای دنیا به آمار و ارقام رجوع می کنن. آمار چی میگه؟ از توی حرف مگه غیر از سردرد واسه مردم چیزی در می یاد؟
با سلام نظر آقای رییسی برای مناظره روحانی با احمدی نژاد عالی است. ای کاش این امر صورت بگیرد. نا عادلانه است 4 سال است که مدام در هرتریبونی دولت نهم ودهم را کوبیدند. اگه فرصتی برای پاسخ به احمدی نژاد بدهند خوب است ما هم از بلاتکلیفی در می آییم.
سلام/اقای رئیسی !پیشنهاد بدید بین احمدی نزاد و خاتمی هم مناظره باشه/اخه خیلی تهمت زد به خاتمی و هاشمی و ناطق
روحانی جرات مناظره با احمدی نژاد رو نداره
درود بر رییسی
فقط اسحاق
پیشنهاداقای رئیسی به چه نتیجه ای رسید؟
ناطق نوری نباید خودش را قاضی بداند
تابناک هم قاطی کرده، در دفاع از اصولگراها زده تو خاکی!
آقای رئیسی یک احمدی نژاد دیگر است.
گمان کنم منظور آقای خاتمی از هنجار شکنی در مناظره اول اسم بردن آقای جهانگیری از واژه اصلاحات باشد . لذا از کاندیداهای محترم تقاضا دارم جهت جلوگیری از هنجار شکنی و تشویش اذهان مردم کوچه و خیابان جداً از به کار بردن این کلمات مشکوک خوداری نمایند .
یعنی اقای رییسی که تیم احمدی نژاد کنارشن نمیفهمه مسئله سیاستهای غلط یک حزب و عدم بصیرت اونها ست و یک خصومت شخصیی دو نفره که نیست!
من فكر كردم احمد خاتمي همانجور كه هشت سال از احمدي نژاد دفاع كرد الان هم از دكتر با هاله نور حتماً دفاع كرده!
ای کاش آقای رییسی به این مسئله اعتقاد قلبی داشته باشد و در هشت سال قبل هم چنین پیشنهادی می داد که دیگران هم بیایند و از خودشان دفاع کنند
آقای رییسی :
ملت ایران فهیم هستند
آقای رئیسی از پس مناظره ها بر نمیان میخوان مسیر رو منحرف کنن به اسم احمدی برن بالا..
جناب رئیسی یه نگاه به تیم و افرادت بنداز
مناظره با تو چه فرقی با مناظره با محمود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهتر نیست اول اینا خودشون با احمدی نژاد دیدار کنن ببینن که مسیرشون اصلا یکی هست یا نه ؟؟؟ حرفاشون که شبیه هم هست
البته آقای بذر پاش درست میگن. کارآمدی امثال ایشان در مدیریتهای پیشین کاملا آشکار است . از سایه سر مدیریت ایشان روزانه چند نفر در ایران جان خود را از دست میدهند
جناب آقای رئیسی پیشنهاد داده اند که احمدی نژاد با رئیس جمهور مناظره ای داشته باشند که چند سوال مطرح میباشد
1 - اولا" شما اصولگرائی و احمدی نژاد هم اصولگرا
2 - شما مورد حمایت جبهه پایداری و آیت الله مصباح و احمدی نژاد هم همینطور
3 - شما را سید خراسانی میدانند و احمدی نژاد هم نماینده امام زمان
4 - شما برجام را قبول ندارید احمدی نژاد هم
5 - کلیه دست اندر کار شما از بازماندگان احمدی نژاد است
6 - احمدی نژاد با مردم مردم گفتن وارد عرصه شد شما هم
و هزاران شبهات دیگر خود این گواه مناظره روحانی با احمدی نژاد نیست
سلام
به آقای ریسسی پیشنهاد میکنم اسم احمدی نژاد نیاره که مردم با سه گروه صاف نمیشن یکی فرقه رجوی یکی مجموعه منتظری یکی هم محمود احمدی نژاد
اولامعلوم می شودآقای ظریف وهمکاران شب حادثه سفارت عربستان خواب تشریف داشتند.
ثانیاآقای ناطق بفرمایندآیاآقای روحانی درتبلیغات سال92گفته بودندمشکلات داخلی رادردوره دوم ریاست جمهوری حل خواهندکرد؟!
بسم الله الرحمن الرحيم. سلام.
در واكنش به اين تيتر:
عدم پرداخت حقوق و بیمه نبودن کارگران معدن آزادشهر تکذیب شد
يعني كارگراني كه در آن ويدئو با گريه فرياد مي زدند كه بيش از يك سال حقوق معوقه دارند و نصف سال بيمه نيستند داشتند همه دروغ مي گفتند؟!
بسم الله الرحمن الرحيم.
اما راجع به تيتر شكايت آقاي قاليباف از مجري مناظره:
اجتنبوا كثيرا من الظن ان بعض الظن اثم: از بسياري از گمان ها بپرهيزيد كه برخي گمان ها گناهي است با تبعات بسيار.
تابناك عزيز، از يك ويدئو ده ها برداشت شده است. برخي گمان مي كنند ايشان تقلب كرده و برخي با استدلال ايشان را مبرا كردند. پس احتمال خطاي قضاوت را براي خودمان كه بشريم و ممكن الخطا بدهيم.
من كه رايم به آقاي رئيسي است و هيچ ميلي به آقاي روحاني ندارم اما اين كه بخواهيم يك توطئه طراحي شده! را تصور كنيم و بعد آبروي يك سازمان و يك مجري كاردان و صالح و رئيس جمهور مستقر را با اين توهم توطئه ببريم، خدا راضي نيست و دودش در آينده به چشم خودمان مي رود چون همين سازمان صدا و سيما و همين مجري و رئيس جمهور در آينده بايد براي ما كار كنند.
پس حتي اگر آقاي روحاني رقيب ما است، به هر وسيله و روشي سعي نكنيم راي ايشان را كم كنيم. روش هاي ايجابي هم هست و هر يك از ما مي توانيم از نقاط قوت كانديداي خودمان بگوييم تا به پيروزي نزديك شويم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار