بازدید 5858
گفت وگو

هافبک ناراضی استقلال:به تیمی می روم که بیشتر بازی کنم

وقتی بازیکنی چند پیشنهاد دارد طبیعتا رقم قراردادش بالا می رود. این که من این تعداد پیشنهاد داشتم نشان می دهد که کیفیتم خوب بوده و نباید این مقدار روی قرارداد من مانور می دادند
کد خبر: ۶۹۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۲ 07 May 2017
هافبک دفاعی استقلال اول فصل به عنوان یک ستاره به این تیم آمد اما به گفته خودش شرایط برای او هرگز مطابق انتظارش پیش نرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، فرشید باقری به دلیل نیمکت نشینی تصمیم داشت در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا شود اما منصوریان مخالفت کرد و شاید قسمت این بازیکن این بود که بماند و گل نایب قهرمانی استقلال را به ثمر برساند. 

شرایط این فصل هرگز برای او خوب پیش نرفت و این بهانه ای شد تا ساز جدایی بنوازد:«من با کلی آرزوهای بزرگ به استقلال آمدم و کلی هدف داشتم که البته هیچ کدام عملی نشد. واقعا در استقلال فشار و جو خیلی زیاد است و واقعا این فشار بالاتر از حد انتظار من بود.»

خیلی ها اول فصل می گفتند فرشید استقلال را به خاطر پول انتخاب کرده و پیشنهاد پرسپولیس را رد کرده است. خودش در این باره می گوید:«اصلا به خاطر پول به استقلال نیامدم و دلیلی که این تیم را انتخاب کردم کاملا فنی بود. من فکر کردم که استقلال برای ادامه راهم خیلی مناسبت تر است و به همین دلیل به این تیم آمدم. من از تیم های دیگر هم پیشنهادهای خوبی داشتم و اگر به هر تیمی دیگری هم می رفتم، قراردادم بالا بود.»

هافبک ناراضی استقلال:به تیمی می روم که بیشتر بازی کنم
 
او از اینکه در مورد پول قراردادش این همه صحبت شد، ناراحت است:« این ها حواشی بود که برای من به وجود آوردند و هیچ وقت نگذاشتند تمرکزم را روی کارم و فوتبالم بگذارم.  من واقعا از این اتفاق ها ناراحت می شدم چون وقتی بازیکنی چند پیشنهاد دارد طبیعتا رقم قراردادش بالا می رود. این که من این تعداد پیشنهاد داشتم نشان می دهد که کیفیتم خوب بوده و نباید این مقدار روی قرارداد من مانور می دادند.من از انتخاب استقلال ناراحت نیستم اما از این که امسال می توانست بهترین سال فوتبالی من باشد ولی نشد، خیلی ناراحت هستم.»

این که می گویند فرشید باقری با پرسپولیس قرارداد امضا کرده چقدر صحت دارد؟خودش به این سوال اینگونه جواب داد: در مورد فصل بعد باید بگویم که من دوست دارم با تیمی قرارداد امضا کنم که بازی کنم و هرتیمی که بتوانم در آن بیشتر بازی کنم، به آن تیم می روم. باید با علی آقا در پایان فصل صحبت کنم و سنگ های مان را وابکنیم. باید صحبت کنیم تا نه من بیشتر از این در فوتبالم ضرر کنم و نه باشگاه استقلال. باید تصمیمی بگیریم که به نفع دو طرف باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار