بازدید 2594

تذکر روحانی به حامیانش/ توصیه انتخاباتی ضرغامی به صدا و سیما/ توضیحات درباره اصلاحیه مستند روحانی

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 13 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۹۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 07 May 2017
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 13 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.

به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و شورای اسلامی شهر و روستا در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

توضیحات «قاضی‌زاده» درباره اصلاحیه مستند حسن روحانی
قاضی‌زاده هاشمی گفت: در صورتی‌که ستاد نامزدها به اصلاحیه‌های مدنظر کمیسیون مذکور به برنامه‌های انتخاباتی ترتیب اثر ندهند، اصلاحیه‌های اعلامی توسط سازمان صداوسیما صورت می‌گیرد.
به گزارش ایسنا، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی درباره اصلاحیه مستند حسن روحانی از سوی صداوسیما گفت: موارد اصلاحیه‌های برنامه تبلیغاتی برای بخش عمده‌ای از نامزدها وجود داشته و امری عادی محسوب می شود؛ اصلاحیه برنامه مورد اشاره نیز به حکم ماده 64 قانون انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری که فراقوه‌ای است، اعلام شد؛ همچنانکه برنامه‌های دیگر کاندیداها نیز دارای اصلاحیه بود و اگر نمایندگان ستاد نامزدها اصلاحیه را انجام ندهند، اصلاحیه‌های باقی‌مانده به تشخیص کمیسیون توسط سازمان صداوسیما صورت می‌گیرد.

تذکر روحانی به حامیانش: وارد حریم خصوصی نامزدها نشوید
ایسنا نوشت: سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت که رئیس‌جمهور به دلیل طرح مطالبی درباره فرزند یکی از کاندیداها آزرده خاطر شده است.
وی افزود: ایشان به هیچ وجه راضی نیستند که تیم ستادی‌شان وارد حریم خصوصی نامزدها شوند و این رفتار اخلاقی ایشان در مقایسه با رفتار دیگران تفاوت دو رویکرد را به خوبی نشان می‌دهد و تذکر ایشان عبرت آموز است.

توصیه ضرغامی در مورد مستندهای انتخاباتی
رئیس سابق صدا و سیما به رسانه ملی توصیه کرد که در بررسی برنامه های ضبطی، به ویژه مستند های آقایان نامزد ها سخت گیری نکنند.
عزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا وسیما در کانال شخص خود از کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری خواست که در بررسی برنامه های ضبطی، به ویژه مستندهای آقایان نامزد ها سخت گیری نکنند.

مردم ایران خود را متمایل به کدام جریان سیاسی می‌دانند؟

به گزارش ایسنا، مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در نظرسنجی که آن را در مقطع زمانی دهم تا سیزدهم ۱۳۹۶ در سطح ملی انجام داده است، این سوال را از مردم ایران پرسیده که  خود را در حال حاضر متمایل به کدام جریان سیاسی می‌دانند؟
پاسخ‌های به دست آمده و درصدهای آن به شرح زیر  است:
* اصولگرایان: ۱۳/۶
* اصلاح‌طلبان: ۲۶/۸
* هیچکدام: ۳۱/۹

* نمی‌دانم : ۲۴/۹
* بدون پاسخ: ۲/۷

پاسخ مشاور روحانی به درخواست قالیباف برای اعلام لیست اموال

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور درباره اعلام اموال شخصی خود کاندیداها به مردم گفت: فعلا آنها اموال خود را به قوه قضائیه اعلام کنند تا بعد نوبت به مردم هم برسد.
حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره اعلام اموال و دارایی‌های شخصی نامزدهای انتخاباتی به مردم، اظهار داشت: مسئولان قوه مجریه مطابق قانون اموال خودشان را به قوه قضائیه اعلام کردند. امیدوار هستیم این قانون شامل  سایر مسئولان از جمله شهرداران نیز شود.
وی درباره اعلام اموال و دارایی‌های کاندیداها به مردم  و افکارعمومی نیز گفت:  فعلا به قوه قضائیه اعلام کنند تا بعد نوبت به مردم هم برسد.

روحانی وارد ارومیه شد

حسن روحانی امروز وارد ارومیه شد.
حسن روحانی عصر امروز(یکشنبه)، وارد استان آذربایجان غربی و فرودگاه ارومیه شد.
وی در این شهر به سخنرانی خواهد پرداخت.
پیش از ظهر امروز  روحانی به همراه وزیر کار و وزیر صنعت و معدن از معدن زمستان یورت استان گلستان  بازدید و با خانواده های داغداران و آسیب دیدگان دیدار و گفت و گو کرد.

قالیباف فردا به استان لرستان می‌رود

محمدباقر قالیباف فردا در راستای برنامه‌های تبلیغاتی خود به استان لرستان سفر می‌کند.
این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم در سفری دو روزه به شهرهای استان لرستان سفر کرده و با اقشار مختلف مردم دیدارهایی خواهد داشت.
دیدار مردمی قالیباف با مردم خرم‌آباد نیز فردا ساعت 16 در سالن تختی این شهر برگزار می‌شود
.
فعالیت ستادهای مردمی رییسی با عنوان سلام بر ابراهیم
با دستور نیکزاد فعالیت ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی با عنوان سلام بر ابراهیم در سراسر کشور آغاز شد.

میرسلیم: نمی‌آیم تا نقاب بهشتی‌ها و رجائی‌ها بر چهره زنم

امید من به یاری شما جوانان دانشگاهی است تا دست در دست یکدیگر، بر مبنای راستی و درستی حقوق مسلم و برحق شما را ستانده و ایرانی شایسته چنین مردمانی بسازیم.
در متن پیام میرسلیم، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری خطاب به دانشجویان آمده است:
امروز آمده‌ام تا امیدهای آسیب دیده را از نو بپرورم، آمده‌ام تا از حق دانشجویان و جوانان حمایت کنم و آرامش را برای مردمی که دل نگران فرزندان خویش و سرنوشت آنان هستند دنبال نمایم.
نمی آیم تا نقاب بهشتی‌ها و رجائی‌ها بر چهره زنم، بلکه می آیم تا تجربه گذراندن عمری در نزد آنان را به کار بندم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر