بازدید 1485

محسن هاشمی: بحث سرلیستی شورا، مساله فرعی است

کد خبر: ۶۹۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 08 May 2017
عضو حزب کارگزاران درباره سرلیست شدنش از سوی اصلاح‌طلبان برای شورای شهر گفت: سرلیستی بحث فرعی است و فرقی ندارد.

به گزارش  تسنیم، نشست‌خبری مشترک محسن هاشمی‌رفسنجانی و غلامحسین کرباسچی امروز در محل ستاد انتخاباتی حسن روحانی برگزار شد.

محسن هاشمی در ابتدای سخنانش انتخابات محملی برای اعلام نظرات دانست و گفت: کاندیداهای تایید صلاحیت شده در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها بخش مهمی از نظرات ملت ایران را میتوانند پوشش دهند. با توجه به حضور مجدد اقای روحانی در این عرصه، انتخاب ایشان می‌تواند کشور را در مسیر عقلانیت قرار دهد.

وی افزود: در دولت نهم و دهم، ما برگشت به عقب داشتیم و مشکلات ما با دنیا به تحریم ها کشید و همین الان هم علی رغم برجام برخی مشکلات باقی مانده و هنوز نتوانستیم به وضعیت 12 سال پیش برگردیم. امیدوارم با حضور مجدد اقای روحانی به آن وضعیت برسیم و خیز بلندی داشته باشیم.

محسن هاشمی وضعیت کشور در 8 سال احمدی نژاد را خارج از عقلانیت دانست و گفت: در بین مردم خودمان نیز  دچار دوقطبی شدیم، سال 88 اوج دوقطبی و از بین رفتن اعتماد بین جریان‌های سیاسی بود و اگر صحبت های 88 اقای هاشمی در نماز جمعه نبود، ممکن بود بخش اعظمی از نیروهای انقلاب را از دست داده بودیم.

وی افزود: هر چند برخی اسم فتنه گری به اقای هاشمی دادند اما علکرد ایشان باعث شد نیروها از انقلاب زده نشوند و در چارچوب انقلاب به مسیر خود ادامه دهند.

محسن هاشمی ادامه داد: مسکن مهر می‌توانست یک پروژه منطقی و مشکل گشا برای شهرها باشد اما با عقلانیت به آن نگاه نشد. این حجم پول در مسکن مهر را طوی می‌توان هزینه کرد که مسکن مهر، نگین شهرها باشد چون کار نوین بود و بخشی از مردم مستضعف را در این مسکن ها می‌شد سکنا داد. اما از خرد جمعی در مسکن مهر استفاده نشد.

وی درباره سرلیست شدنش از سوی اصلاح‌طلبان برای شورای شهر، گفت: سرلیستی بحث فرعی است و فرقی ندارد، وقتی همه برویم شورا همه یک رای داریم و عضو شورا هستیم.  چه سرلیست باشیم چه ته لیست مهم اعتماد مردم است که به ما رای بدهند تا مجری و ناظر مردم در شورای شهر تهران باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل