بازدید 2275

جزییات جلسه امروز نمایندگان با رییس‌جمهور

کد خبر: ۶۹۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 10 May 2017
معاون پارلمانی رییس‌جمهور تاکید کرد: فراکسیون‌های حامی دولت علاقه‌مند بودند که رییس‌جمهور توضیحاتی را در‌باره شرایط عمومی کشور، وضعیت اقتصادی و سیاسی وضعیت بین الملل و تاثیرات برجام به اطلاع نمایندگان حامی دولت برساند.

حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه امروز صبح  نمایندگان با رییس جمهور گفت: نمایندگان حامی دولت در مجلس دهم از فراکسیون‌های مختلف امروز صبح در مجلس نشست صمیمی با رییس جمهور در ساختمان مشروطه داشتند.

او افزود: فراکسیون‌های حامی دولت علاقه‌مند بودند که رییس‌جمهور توضیحاتی را در‌باره  شرایط عمومی کشور، وضعیت اقتصادی و سیاسی وضعیت بین الملل و تاثیرات برجام به اطلاع  نمایندگان حامی دولت برساند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور تصریح کرد: در این نشست صمیمی آقای عارف مطالبی را از قول نمایندگان مطرح کردند و آقای رییس جمهور هم به مسائل انجام شده و گشایش‌های بعد از برجام اقدامات انجام شده شرایط اقتصادی  و عملکرد دولت پرداختند به اضافه اینکه در بخش‌هایی هم  رویکردهایی در آینده به عنوان نامزد  ریاست جمهوری مطرح کردند و بعد از جلسه هم برخی  نمایندگان مسائل منطقه‌ای داشتند که از رییس‌جمهور پرسیدند  و ایشان هم پاسخ داد .

امیری یادآور شد: خوشبختانه  جلسه امروز در فضای بسیار خوب و صمیمی برگزار شد که از برگزارکنندگان این جلسه  فراکسیون مستقلان ولایی،  فراکسیون امید و کلیه  نمایندگانی که بانی جلسه بودن شرکت کردند و در جهت ارتقاء مجلس گام مهمی بود ، تشکر می کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار