بازدید 16205
۹
فوتو نیوز «تابناک»؛

میرسلیم: دنبال گدایی رإی نیستم/حوزه علمیه نباید در برابر سند ۲۰۳۰ سکوت کند

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۹۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 10 May 2017
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۹
تا حالا با نظام آموزشی خودمون پیش رفتیم به چی رسیدیم ؟ تا حالا چهل سال اینجوری پیش رفتیم خیری ندیدیم از الان لا اقل ده سال با سند 2030 جلوبریم ببینیم چی میشه ؟ هر چی باشه عمر ما ایرانیا که به فنا هست خب اینم روش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
دوست عزیز ! به راحتی می توان آن قسمت از مواد این سند را که با فرهنگ اسلامی هماهنگی نداردحذف کرد و بقیه موارد را که بسیار مفید و ارزشمند است اجرا نمود .
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
دوست عزیز سند 2030 کلی اختلاف با فرهنگ ما داره، برای مثال ما خانواده رو زن و مرد تعریف میکنیم ولی تو این سند خانواده دارای 3 شکل هست: زن و مرد، مرد و مرد و زن با زن! یعنی همجنس بازی! حذف مطالب خشونت آمیز از مطالب آموزشی مثلا حذف درس حسین فهمیده چون توش خشونت هیت! و غیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
جناب روشنفكر لااقل ي بار بخون شايد تونستي حدس بزني چي ميشه؟
چه چیزی در 2030 مشکل داره؟
چرا کسی در خصوص این سند دقیق حرف نمی زنه؟ همه می گن منافات داره. آخه آموزش یکسان برای همه افراد با هر جنسیتی و دین و مذهبی در کشور چه تناقضی با دین ما داره؟
سند يونسكو اتفاقا بسيار مدون و كامله
در مورد عکس آخر خواستم یه چیزی بگم دیدم سانسور میشه نمیگم
وجه تمایز رای گدائی ورای معمولی که همه برایش به سر و سینه میزنند چیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار