بازدید 16219
۱
بسته خبرهای انتخاباتی «تابناک»؛

شکایت مجدد روحانی از رئیسی/جهانگیری: تا الان تصمیمی بر کناره‌گیری ندارم/ وزیر احمدی‌نژاد: ما ۴نفر را محاکمه کنید

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 9 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۹۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 10 May 2017
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 9 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
    به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و شورای اسلامی شهر و روستا در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

    حبیبی :روحانی نمی‌تواند ذهن مردم را دیوار کشی کند
    محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: روحانی در حال دیوارکشی بین دولت دهم و یازدهم است و نمی‌خواهد به کسی اجازه دهد تا به این طرف دیوار بیاید و کارنامه او را ارزیابی کند.
    حبیبی با بیان اینکه روحانی رقبای خود را بدون ارائه حتی یک سند متهم به کاسبی تحریم می‌کند، گفت: این در حالی است که او از کاسبی برخی وزرای خود هیچ حرفی نمی‌زند.

    آیا «محسن هاشمی» می‌خواهد شهردار شود؟
    یک عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان: محسن هاشمی رفسنجانی میثاق‌نامه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را امضا نکرده است.
    فارس نوشت: در یکی از بندهای این میثاق‌نامه آمده است که نامزدهای حاضر در لیست شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان پس از رأی‌آوری حق کاندیداتوری برای شهرداری تهران را ندارند.

    خانواده کروبی از روحانی حمایت کردند
    خانواده مهدی کروبی با انتشار پیامی از دومین نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

    ایرانیان مقیم کانادا برای رای دادن به آمریکا بروند
    محمد جواد ظریف، وزیر خارجه در حاشیه جلسه هیات دولت: کانادا مقرراتی دارد که بر اساس آن رای گیری باید در اماکن دیپلماتیک انجام شود اما دولت گذشته کانادا اقدام به قطع رابطه سیاسی با ایران کرد و ما حضور دیپلماتیک در کانادا نداریم. شهروندان ایرانی که مقیم کانادا هستند فعلا می توانند به شهرهای نزدیک خود در آمریکا مراجعه کنند.

    شکایت مجدد روحانی از رئیسی
    دومین شکایت حجت‌الاسلام حسن روحانی از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ارسال شد.
    این شکایت با موضوع نسبت خلاف واقع سید ابراهیم رییسی به حسن روحانی در مورد برداشته شدن یک باره تحریم‌ها بعد از برجام صورت گرفته است. ستاد روحانی معتقدند که رئیس‌جمهور تنها به برداشته شدن تحریم‌های هسته‌ای اشاره داشته است.

    جهانگیری: تا الان تصمیمی بر کناره‌گیری ندارم
     اسحاق جهانگیری نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا الان تصمیمی برای کناره‌گیری از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ندارم.

    وزیر احمدی نژاد: ما ۴ نفر را محاکمه کنید
    محمدرضا اسکندری، وزیر جهادکشاورزی دولت نهم، پیشنهاد کرد چهار وزیر سه دهه گذشته در حوزه کشاورزی محاکمه شوند.
    : هر سیاستی که در سی سال گذشته اجرا شده حاصل عملکرد چهار وزیر در این حوزه بوده است؛ عیسی کلانتری با سیزده سال، محمود حجتی با 9 سال، بنده با چهار سال و صادق خلیلیان هم با چهار سال وزارت، مسئولان این حوزه در زمان ایجاد وضع موجود بوده‌اند. پیشنهاد می‌کنم ما چهار وزیر را در یک محکمه فنی و کارشناسی بدون تعارف و با صراحت تمام به‌صورت علنی محاکمه کنید تا مردم واقعیت را بدون پرده دریابند.

    میرسلیم :دنبال گدایی رای نیستم
    سید مصطفی میرسلیم امروز در دانشگاه علوم و تحقیقات با اشاره به اینکه اکنون چوب آلودگی‌ و فسادها را می‌خوریم اظهار کرد: ما به خاطر آبروی نظام حرفی از آلودگی ها و زشتی‌ها نمی‌زنیم.
    میرسلیم  در بخشی از سخنانش تاکیدکرد: من برنامه ایی هم برای سه برابر کردن یارانه هم ندارم. انقدر هم بی عقل نیستم که از این حرف ها بزنم. نمی خواهم عوام زده کار کنم و دنبال گدایی رای هم نیستم

    قالیباف: خوشحالیم کسانی که تا دیروز خودشان جزو تندروها بودند امروز جزو مدافعان آزادی شده‌اند
    قالیباف در جمع حامیان خود از گروه‌های جهادی خطاب به رقیب انتخاباتی اش گفت: آقای روحانی یک مقدار تحمل خود را بالا ببرید. ما بارها شنیدیم که بارها گفتید نمی‌شود، نداریم نمی‌توانیم. حالا تحمل کنید که ما بگوییم داریم، می‌توانیم و می‌شود. این تحمل عین آزادی و عدالت است. البته خوشحالیم کسانی که تا دیروز خودشان جزو تندروها بودند امروز جزو مدافعان آزادی شده‌اند.

    هاشمی طبا : ایجاد شغل ارزان ساده است اما پایدار نیست
    هاشمی طبا که برای دومین بار به عنوان کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری حضور یافته بود، در خصوص برنامه‌های خود برای ایجاد اشتغال در کشور، گفت: ایجاد شغل ارزان ساده است اما پایدار نیست. خشت‌زنی نیز یک شغل است اما نه این محصول را می‌توان فروخت و نه درآمدی برای کشور دارد بنابراین باید محصولی را برای فروش در داخل و خارج تولید کرد.

    رییسی: کنار رفتن سایه جنگ به دلیل حضور مردم است
    ابراهیم رییسی: نابودی دشمنان و کنار رفتن سایه جنگ به دلیل حضور مردم است
    ابراهیم رییسی با حضور در مصلی اسلامشهر در جمع هوادارانش در این شهرستان با بیان اینکه به برکت حضور مردم، صبر مادران و ایثار ایثارگران دارای عزت و اقتدار هستیم، گفت: همه معتقدند در این کشور نابودی دشمنان و کنار رفتن سایه جنگ به دلیل حضور مردم است، آنچه دشمن ما را از این کشور ناامید کرده حضور با غیرت مردم است و ما این مولفه بزرگ قدرت را هم برای درون و هم برون کشور، مورد توجه قرار می‌دهیم.
    وی افزود: اگر کسی مردم و قدرت آنان را باور داشته باشد، کلید حل مشکلات در دست جوانان این مردم است و قفل مشکلات به دست بیگانگان گشوده نخواهد شد بلکه قفل این کلید در دست جوانان ما است.

    اعلام حمایت ۱۶۰ نماینده از ۲۰۰ نماینده حاضر در صحن از حسن روحانی
    ۱۶۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تحلیلی از حسن روحانی اعلام حمایت کردند.
    محمدرضا تابش، نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: تاکنون بیش از ۱۶۰ نماینده در بیانیه‌ای تحلیلی ضمن تشریح شرایط کشور در گذشته و حال حمایت خود را از آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اعلام کردند.
    سلام پرواز
    خیرات نان
    بلیط اتوبوس
    تبلیغات تابناک
    اشتراک گذاری
    نظرات بینندگان
    غیر قابل انتشار: ۰
    در انتظار بررسی: ۳۴
    انتشار یافته: ۱
    جناب شيخ رييسي نيك ميدانند كه جناب دكتر روحاني تحصيلات عاليه در حقوق دارند و اين وصله ها بايشان نمي چسبد ولي برخي بصورت گاز انبري و احداث ديوار ميتوانند دست بهر ناروايي بزنند
    برچسب منتخب
    # ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان