بازدید 41990
۱
«تابناک» گزارش می‌دهد؛

اولین واکنش‌ها به آخرین مناظره انتخابات 96

همزمان با برگزاری مناظره، فعالان سیاسی، اجتماعی، مسئولین و مردم در شبکه های اجتماعی به مباحث مطرح شده در مناظره واکنش نشان دادند و با گذشت ساعت ها از پایان مناظره، واکنش ها نسبت به موضوعات مطرح شده و همچنین رفتار نامزدها نسبت به رقبا ادامه دارد.
کد خبر: ۶۹۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸ 13 May 2017
 با برگزاری سومین مناظره از سلسله مناظرات انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرونده مناظره های انتخاباتی سال 96 هم بسته شد. مناظره سوم که مربوط به مسائل اقتصادی بود با محوریت طرح سوالات اقتصادی برگزار شد و  6 کاندیدا به سیاق دو مناظره قبلی ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده دیدگاه های یکدیگر را نقد کردند.

به گزارش تابناک، همزمان با برگزاری مناظره، فعالان سیاسی، اجتماعی، مسئولین و مردم در شبکه های اجتماعی به مباحث مطرح شده در مناظره واکنش نشان دادند و با گذشت ساعت ها از پایان مناظره، واکنش ها نسبت به موضوعات مطرح شده و همچنین رفتار نامزدها نسبت به رقبا ادامه دارد.

در ادامه گزیده ای از برخی واکنشها به مناظره سوم را می خوانید:

 واکنش روستا آزاد به مناظره سوم

 رضا روستا آزاد عضو جمنا در واکنش به مناظره سوم نوشت: بايد با ديپلماسى در برداشت از ميادين مشترك توازن ايجاد كرد تا قيمت جهانى نفت كاهش نيابد.

ما بايد براى رفع نيازهاى داخلى از مخازن مشترك استفاده كنيم و مخازن غير مشترك را براى نسل هاى بعدى بعنوان سرمايه نگاه داريم.

رقیب هراسی را ادامه دادند

حجت‌الله عبدالملکی اقتصاددان در واکنش به مناظره سوم گفت: در سومین مناظره کاندیداها یک سری اتهامات کلی مطرح شد؛ در این مناظره برخی از مواردی که نامزدها مطرح کردند  با سند و مدرک بود و اسناد آن در فضای مجازی نیز انتشار یافت اما برخی از اتهامات که مطرح شد بدون سند و کلی گویی بود. در این مناظره نمایندگان دولتی فعلی استراتژی رقیب هراسی خود را ادامه دادند که یک نوع بی‌اخلاقی محسوب می‌شود و حکایت دستان خالی از عملکرد آن‌ها دارد.

مرعشی: برنده مناظره روحانی- جهانگیری بود

حسین مرعشی ، در مورد مناظره آخر بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به ایلنا گفت: روحانی و جهانگیری بسیار خوب توانستند مطالب را انتقال دهند و اطلاعات خوب و منطقی ارائه دادند و جواب شبهه‌افکنی‌های دیگر نامزدها را بخوبی دادند. برنده این مناظره روحانی و جهانگیری بودند.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطر نشان کرد: این مناظره به خوبی توانست شرایط را تغییر دهد و الان می‌توانیم به پیروزی در مرحله اول انتخابات امیدوار باشیم.

رئیس ستاد قالیباف: کوشیدند مناظره را به حاشیه ببرند

حمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف درباره سومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزدهای دولتی همانند گذشته  کوشیدند مناظره را به حاشیه ببرند تا از تبیین برنامه‌های آقای قالیباف جلوگیری شود.

وی گفت: همانگونه که آقای جهانگیری قبلاً اعلام کرده بود آنها آمده بودند با فرار به جلو اجازه ندهند حقایق بیان شود با این حال رفتار آنها به ضرر خودشان تمام شد.

 واکنش محمدعلی ابطحی به مناظره سوم

ابطحی  در توییتی نوشت: اقای روحانی در طول مناظره آرام جلو آمد در اخرین بخش سوار تانگ شد و مسلسل را به طرف اقایان قالیباف و رییسی گرفت.

واکنش رئیسی به برخی مباحث مطرح شده در مناظره سوم

 سیدابراهیم رئیسی پس از مناظره در جمع مردم ورامین سخنرانی کرد و در بخشی از سخنان خود به برخی مباحث مطرح شده در مناظره بدین صورت واکنش نشان داد: هیچ چیز از زندگی من پیدا نکردید و می‌گویید که مردم را به جلسات سخنرانی‌ام می‌آورند؟ چرا به مردم توهین می‌کنید.

 واکنش پیام فضلی نژاد به مناظره سوم: جریان دولت دچار زوال عقل شده است

به هیچ وجه مورد قبول نیست که فردی در قامت ریاست جمهوری دم از فرهنگ دموکراتیک و آزادی بیان بزند و در مقابل برای پیش برد بازی به پدیده‌هایی تمسک جوید که جامعه را دو قطبی می‌کند.

جریان دولت دچار زوال عقل شده است که این زوال را می‌توان در نقشی که برای آقای جهانگیری تعریف کرده به طورعیان ملاحظه کرد؛ در مناظره امروز به نظر می‌‌رسد زوال عقل جریان دولت بیشتر نمایان شود.

هاشمی طبا: اگر بار گران بودیم رفتیم

در ویدیویی که از لحظه خداحافظی سید مصطفی هاشمی طبا با رئیس سازمان صدا و سیما منتشر شده است، هاشمی طبا خطاب به علی عسکری می گوید: اگر بار گران بودیم، رفتیم.

شکایت نامه های مناظره سوم

سخنگوی کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: از ارائه دو مورد شکایت از سوی نامزدهای انتخاباتی طی مناظره امشب خبر داد.

احسان قاضی‌زاده هاشمی از ارائه دو مورد شکایت از سوی نامزدهای انتخاباتی طی مناظره امشب خبر داد.

وی با بیان اینکه یک بازه زمانی 24 ساعته برای ارائه شکایت از سوی نامزدها و دیگر ارگان‌ها به کمیسیون قرار داده شده است، افزود: ممکن است افراد حقیقی و حقوقی یا نهادها و ارگان‌هایی در بیرون از فضای مناظره هم شکایتی در رابطه با اظهارات نامزدهای انتخاباتی داشته باشند.

قاضی‌زاده هاشمی بیان داشت: زمان رسمی ارائه شکایت تا فردا ساعت هشت شب است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۲
انتشار یافته: ۱
روحانی باخت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل