بازدید 25960
بسته خبرهای انتخاباتی تابناک

زمزمه‌های ائتلاف و انصراف برخی نامزدها/ انتشار لیست انتخاباتی گروه ها برای شورای شهر/ادامه واکنش ها به مناظره سوم

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از یک هفته مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۹۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰ 13 May 2017

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از  6 روز به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و شورای اسلامی شهر و روستا در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه‌ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

تشکیل کمپین انصراف به نفع مردم مشهد در انتخابات شورا

محمودی از تشکیل کمپین انصراف از کاندیداتوری شوراها در شهر مشهد خبر داد.

کمپین انصراف به نفع مردم در مشهد تشکیل و شنبه 23 ماه جاری نیز طی نشستی از این اقدام ایثارگرانه انصراف دهندگان شایسته انتخابات شورای شهر مشهد، تقدیر می شود.

لیست شورای شهر جبهه ایستادگی منتشر شد+اسامی

لیست جبهه ایستادگی ایران اسلامی برای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهرتهران منتشر شد. ۱-حجت الاسلام دکتر یدالله حبیبی‌ ۲-دکتر رضا تقی پور۳-مهندس سید احمد نبوی۴-محمداسماعیل مداحی ۵-دکتر دلاور صیامی۶-حجت الاسلام شاهی عربلو۷'-رضا بصیری۸-مهدی وکیل پور۹-حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی۱۰-سیدمحمد موسوی۱۱-جواد درویشوند۱۲-علی اصغر خانی۱۳-فرانک رسولی۱۴-جواد سیفی۱۵-محمدرضا حسین پور۱۶-جواد تن زاده۱۷-مهدی خورشیدی۱۸-محسن نایبی۱۹-تورج فرهادی۲۰-محمد علی ناصری کوچه ببوک۲۱-زهرا افخم رضایی

جهانگیری:کاندیداهادر مناظره به جای تشریح برنامه‌ها وعده و شعار دادند

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مهمترین انتظار مردم از کاندیداها از سوی برنامه‌هایشان بود، اما متأسفانه برنامه مناظره به گونه‌ای پیش رفت که باز هم شاهد دادن همان وعده‌ها و شعارها بودیم و کمتر از برنامه‌ها گفته شد.

مولاوردی: زنان در کابینه دوازدهم حضور پررنگ تری خواهند داشت

معاون امور خانواده و زنان ریاست جمهوری گفت: فضایی که در کابینه دوازدهم وجود دارد متفاوت از کابینه یازدهم خواهد بود و زنان نیز در آن سهمی خواهند داشت.

آخرین نظرسنجی آیپو بعد از مناظره سوم منتشر شد

آخرین نظرسنجی آیپو که بعد از مناظره روز گذشته انجام شده، منتشر شد.

 در اخرین نظرسنجی آیپو نظر مرددها نسبت به تعیین کاندیدای نهایی و شرکت در انتخابات کاهش پیدا کرده است.

ابتکار: شهرداری ریه‌های تنفسی تهران را فروخت

رئیس سازمان محیط زیست گفت: شهرداری تهران برای توسعه شهری باغ‌ها و ریه های تنفسی تهران را فروخت.

صالحی امیری: نامزدهای مدعی در حوزه فرهنگ و هنر را به مناظره دعوت می‌کنم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی که امروز می‌گویند دولت یازدهم کاری برای فرهنگ و هنر این مملکت انجام نداده را به مناظره دعوت می‌کنم. نه تنها من بلکه تمامی همکارانم آمادگی آن را دارند که به این آقایان بی‌اطلاع، اطلاع‌رسانی کنند.

مردم شعارهای دولت را با سفره خالیشان می‌سنجند

 محمدامین توکلی زاده مشاور رسانه ای حجت‌الاسلام رئیسی در کانال تلگرامی خود نوشت: عموم مردم وقتی شب به منزل برمی گردند شعارهای دولت را با جیبشان و سفره خالیشان می سنجند.

تاجرنیا: قالیباف انتحاری رفتار کرد

نماینده مجلس ششم گفت:‌ بی شک جهانگیری و حسن روحانی برنده مناظره سوم بودند، این دو با نجابت و سلامت نشان دادند که حاضر به زیر پا گذاشتن اخلاق نیستند.

روحانی آماده مناظره‌های رو در رو است

سخنگوی ستاد روحانی از آمادگی رییس‌جمهور برای انجام مناظره‌های رو در رو با نامزدهای دیگر خبرداد و گفت: رییس‌جمهور آماده مناظره‌های دو به دو هم هستند و بجز ایشان، نمایندگان آقای روحانی نیز آماده مناظره هستند.

ادامه تغییرات در لیست اصلاح طلبان شورای شهر

بر اساس رأی گیری به عمل آمده آقای مرتضی الویری جایگزین آقای معروف صمدی در لیست انتخاباتی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان می‌شود.

جهانگیری: گفت‌وگو بین نامزدها برای ائتلاف در انتخابات آغاز شده است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: گفت‌وگوها بین نامزدها و جریانات سیاسی برای ائتلاف با یکدیگر شروع شده است، اگر به توافق و ائتلافی برسیم بر اساس آن عمل خواهیم کرد.


ارائه لیست «اعتدالیون تهران» برای شورای‌شهر

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران، لیست اعتدالیون تهران برای شورای شهر پنجم را اعلام کرد.

قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران، لیست اعتدالیون تهران برای شورای شهر پنجم را اعلام کرد.

رئیسی در شهرکرد، اردبیل و تبریز

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه امروز عشایر ذخیره انقلابند و حرف آنها باید شنیده شود گفت: حضور مردم سایه جنگ را برداشته نه یک قرار داد. 

 سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ظهر امروز (شنبه 23 اردیبهشت) در راستای سفرهای انتخاباتی خود، امروز پیش با استقبال پرشور مردم وارد شهرکرد شد. و سپس به اردبیل و تبریز سفر کرد.

میرسلیم به کرمان سفر می کند

مصطفی میرسلیم یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فردا (یکشنبه) به کرمان سفر می کند.

میرسلیم در ادامه برنامه های تبلیغاتی خود ابتدا ساعت 17:30 دقیقه در دانشگاه شهید باهنر کرمان و سپس در ساعت 19 در مسجد دو طفلان مسلم این شهر در جمع مردم سخنرانی خواهد داشت.

بذرپاش:کابینه روحانی برای دولت هاشمی و خاتمی است

نماینده سابق مجلس در پیامی توئیتری نوشت: کابینه روحانی برای دولت هاشمی و خاتمی است آنوقت می گوید به عقب برنمی گردیم.

مهرداد بذرپاش نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درپیامی توئیتری نوشت: «کابینه روحانی برای دولت هاشمی و خاتمی است،‌ یعنی حدود ۳۰ سال پیش،‌ آنوقت می‌گوید به عقب برنمی‌گردیم،‌ حتما منظور از عقب، بازگشت به اشکانیان است.»

هاشمی‌طبا :انصراف نمی دهم و به روحانی رای می‌دهم

وقتی از هاشمی طبا سوال شد که چرا وقتی در عرصه می مانید به مصطفی هاشمی طبا رای نمی دهید تصریح کرد: من فکر می کنم که با توجه به آماری که هست آقای روحانی شانس بیشتری برای پیروزی دارد و من هم می خواهیم شانس ایشان را تقویت کنم. اما می خواهم در عرصه باشم و اگر کسی دوست داشت که به من بدهد این کار را انجام دهد ولی من اینگونه تشخیص می دهم. توصیه هم می کنم بقیه به آقای روحانی رای دهند.

رئیسی: سینه ام پر از اسرار است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوی گفت: آقایان بدانند که سینه من پر از اسرار است؛ اگر قرار باشد لب به سخن باز کنم، هیچ فردی نمی تواند حرفی بزند اما اخلاق و قانون مداری به من اجازه نمی دهد.

سیدابراهیم رییسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی عصر امروز با حضور در مصلی شهر اردبیل در جمع مردم این شهر اظهار کرد: امروز مهمترین مولفه قدرت در نظام اسلامی ما که در همه مناسبات تعیین کننده است، حضور مردم با بصیرت در صحنه های مختلف هستند.

روحانی در ورزشگاه آزادی: دولت دوازدهم ادامه دولت اعتدال و اصلاحات است

نامزد ریاست جمهوری در جمع حامیان خود در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی گفت: دولت دوازدهم ادامه این دولت، دولت اعتدال و دولت اصلاحات است و این دولت به 100 درصد مردم ایران، به فرهنگ و هویت دینی و ملی خود احترام می گذارد.




تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل