بازدید 9615

سرقت ميليوني از مادربزرگ

کد خبر: ۶۹۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 14 May 2017
پسر جوان كه با همدستي دختر مورد علاقه‌اش و برادر او از خانه مادر بزرگش سرقت ميليوني كرده بود، خيلي زود شناسايي و دستگير شد.
 
به گزارش اعتماد، 16فروردين از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ وقوع يك فقره سرقت به عنف منزل در منطقه گيشا-خيابان بيست و يكم به كلانتري ۱۳۷ گيشا اعلام شد. با حضور ماموران در محل و انجام تحقيقات اوليه مشخص شد سرقت از منزل پيرزني ۷۵ ساله انجام شده و سارقان اقدام به سرقت وجوه نقد و جواهرات پيرزن به ارزش تقريبي ۷۰ ميليون تومان كردند.
 
با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع «سرقت به عنف منزل» و به دستور بازپرس شعبه ۱۴ دادسراي ناحيه ۲ تهران، پرونده در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
 
پيرزن صاحبخانه به كارآگاهان گفت: حدودا ساعت ١٤:٣٠ زنگ خانه به صدا درآمد. دو نفر آقا و خانم جوان خودشان را از همسايگان داخل مجتمع معرفي و به بهانه اينكه كليد خانه شان را جاي گذاشته‌اند از من خواهش كردند تا در مجتمع را براي‌شان باز كنم. چند دقيقه‌اي از اين ماجرا نگذشته بود كه صداي زنگ واحد من به صدا درآمد؛ به محض باز كردن در آپارتمان، ناگهان دو زن و مرد جوان كه صورت‌هاي خود را با توري مشكي كاملا پوشانده بودند به داخل خانه حمله‌ور شده و با تهديد چاقو مرا مجبور به سكوت كردند. آنها پس از بستن دست و پا و دهانم اموال باارزش خانه‌ام همچون طلا، لپ تاپ، گوشي تلفن همراه، سكه‌هاي طلا و وجوه نقد را سرقت كرده و از خانه خارج شدند.
 
در همان وضعيت بودم تا اينكه پس از گذشت چند ساعت يكي از دخترانم كه براي سر زدن به خانه‌ام آمده بود مرا در آن وضعيت پيدا كرد و نجات يافتم. با توجه به اظهارات پيرزن مبني بر اينكه سارقان از پشت آيفون او را به فاميلي صدا كرده‌اند.
 
كارآگاهان در تحقيقات پليسي موفق به شناسايي يكي از نوه‌هاي شاكي پرونده به نام محسن ۳۰ ساله به عنوان يكي از مجرمان سابقه‌دار در زمينه سرقت منزل شدند كه پيش از اين نيز توسط پايگاه يكم آگاهي دستگير و روانه زندان شده بود. محسن ششم ارديبهشت و در خانه مجردي‌اش واقع در خيابان كميل دستگير شد.
 
متهم به  سرقت از منزل مادربزرگ خود اعتراف كرد. در ادامه اقدامات پليسي، كارآگاهان موفق به شناسايي خانم جواني به نام مينا ۲۸ ساله شدند كه از چندي پيش با محسن رابطه دوستي داشته و برابر اعترافات محسن، در سرقت از منزل مادربزرگ محسن حضور مستقيم داشته است.
 
محسن گفت: با اطلاعات دقيقي كه از زندگي مادربزرگ و وضعيت مالي او داشتم، موضوع را با مينا در ميان گذاشتم و قرار شد تا مينا به همراه برادرش به نام نادر ۲۶ ساله سرقت را انجام و پس از سرقت نيز پول‌هاي حاصل از سرقت را به صورت مساوي بين خود تقسيم كنيم.
 
سرهنگ كارآگاه سعدالله گزافي، رييس پايگاه دوم پليس آگاهي گفت: با دستگيري متهمان و اعتراف صريح آنها به سرقت، محل فروش طلا و جواهرات مسروقه در منطقه اكبرآباد شناسايي و قسمت قابل توجهي از اموال مسروقه كشف و توقيف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار