بازدید 4952
۴

تبلیغات میلیاردی نامزدهای انتخابات

کد خبر: ۶۹۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 14 May 2017
در هر دوره نامزدهای انتخاباتی برای موفق شدن در انتخابات و جذب اکثریت آرای مردم هزینه‌های بسیاری می کنند. سوالی که در اینجا مطرح است اینست که آیا این میزان هزینه برای تبلیغات در زمان انتخابات لازم است؟ آیا می‌توان با هزینه کمتر اثر بیشتری بر مخاطب گذاشت؟

به گزارش تابناک، هنگامی که نامزد انتخاباتی تصمیم می‌گیرد تا برای کاندیداتوری اقدام کند وارد یک راه پر چالش و شدیداً رقابتی می‌شود و بلافاصله شروع به برنامه‌ریزی و ایجاد کمپین انتخاباتی خود می‌کند. اگر نامزد مورد نظر میزان رأی لازم را بدست نیاورد هیچکدام از آن برنامه ها به کار نیامده و تمام تلاش‌ها تقریباً بی ثمر خواهد بود.

برای اینکه مردم شخصی را به عنوان نماینده خود برگزینند، باید از برنامه‌ها و راهکارهای وی مطلع گردند تا بتوانند انتخاب کنند. پس لازمه این کار استفاده از روش‌های تبلیغاتی مؤثر است، تا نامزدهای انتخاباتی به هدف مورد نظر خود رسیده و افراد بسیاری را از برنامه‌های خود و دلایل انجام آن مطلع کنند.

علت اینکه امروزه تبلیغات زیادی درگوشه و کناره‌های شهر دیده نمی‌شود، روی آوردن ستادهای انتخاباتی به روش‌های جدید تبلیغات و استفاده از آن‌ها مخصوصاً در هفته‌ی آخر تبلیغات انتخاباتی است.

طبیعی است هر چه محتوای تولیدی نامزد بهتر و قوی‌تر باشد و به تعداد نفرات بیشتری اعلام شود احتمال موفقیت نامزد در انتخابات 96 بیشتر می گردد.

برای اطلاع از راهکارهای پر سر و صدای تبلیغات انتخاباتی روی لینک زیر کلیک کنید:


www.sms.ir/مقالات/راهکارهای-تبلیغات-انتخاباتی-و-موفقیت

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهمترین سوال این است که ایا کسی که کل موجودی خودش وخانوادهاش طبق اظهارات خودش 50میلیون نمی شود چطور این همه هزینه می کند
قاليباف 37 هزارتومان تو حسابش داره احتمالا داره از بهره اش تبليغ ميكنه .
خواست ملت قانون از کجا آورده ای است وبس
چرا کاندیداها در مورد هزینه های میلیاردی تبلیغات انتخاباتیشون گزارش نمیدهند؟ این پول از کجا تامین میشه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی