بازدید 37309
بسته خبری «تابناک»؛

واکنش لاریجانی به شایعه حمایت وی از کاندیدای خاص/ سخنان توهین‌آمیز کارگردان قلاده‌های طلا/ انتقاد شدید معاون رئیس جمهور از عملکرد صدا و سیما/ برادران و دختران لوس وزرا را لوله می‌کنیم!/

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «هشدار فرمانده سپاه همدان درباره همایش‌های روحانی»، «علت لغو سخنرانی کرباسچی در مازندران»، «ادعای محکومیت زاکانی به یک سال حبس »، «پاسخ صریح قوه قضائیه به انتقادات» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴ 14 May 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

سخنان توهین‌آمیز کارگردان قلاده‌های طلا

طالبی که با فیلم «قلاده های طلا» شناخته می شود، در همایش نخبگان حامی سیدابراهیم رییسی گفت: ما امروز باید دعا کنیم حال محمدرضا شجریان خوب شود زیرا دولت یازدهم دستش خالی است و آویزان یک هنرمند سرطانی شده است. وی ادامه داد: امروز دولت روحانی آویزان محمدرضا شجریان یک بیمار سرطانی است که زمانی خودش گفته بود حق ندارید دعای ربنای مرا پخش کنید. طالبی ادامه داد: من از آقای رییسی گله دارم که چرا وقتی یک هنرمندی در یک مهمانی پیک پیک عرق می‌خورد آبرویش را در رسانه‌ها و همه جا می‌برند اما درعوض یک نفر که به ۳۰ زن تجاوز کرده به دلیل آنکه لباس روحانی پوشیده و با رییس‌جمهور عکس گرفته محاکمه نمی‌شود.


هشدار فرمانده سپاه همدان درباره همایش‌های روحانی

سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه استان همدان در واکنش به دیدار پرحاشیه روحانی در همدان گفت: آقای روحانی ‌در همدان دل خانواده شهدا را به درد آوردید؟‌چرا در شوی تبلیغاتی شما دختران و پسران پایکوبی و آواز‌خوانی می‌کردند؟!. ابوحمزه گفت: آیا باید حریم محرم و نامحرم در این دیدار شکسته می‌شد و دختران و پسران جوان را به وسط سالن ورزشی می‌آوردند و شروع به انجام حرکات موزون و پایکوبی و آواز خوانی می‌کردند؟!وی با طرح این سئوال که آیا این اقدامات توهین به عفت و حیای عمومی جامعه نیست؟ اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که فتنه 88 جزء خطوط قرمز نظام است پس آیا خطوط قرمز نظام باید در این محفل شکسته می‌شد!فرمانده سپاه استان همدان تصریح کرد: فتنه 88 خط قرمز انقلابی است چرا که در آن فتنه شعاری نظیر"انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است"مطرح شد و آن افراد امروز ممنوع التصویر هستند و در این جا این اقدام در برنامه روحانی در همدان جای تعجب دارد که آیا باید سران فتنه را تطهیر کنیم در حالی که خاتمی و کروبی ممنوع التصویر هستند.


توییت علی مطهری در انتقاد از صدا و سیما

واکنش لاریجانی به شایعه حمایت وی از کاندیدای خاص/ سخنان توهین‌آمیز کارگردان قلاده‌های طلا/ انتقاد شدید معاون رئیس جمهور از عملکرد صدا و سیما/ برادران و دختران لوس وزرا را لوله می‌کنیم!/

تکذیب ارتباط عبدالرضا داوری با دفتر احمدی‌نژاد

علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد در کانال تلگرامی خود نوشت: "... طی سالیان اخیر ، یک جریان رسانه‌ای و سیاسی کوشیده است تا افرادی را به عنوان نزدیکان یا اطرافیان دکتر احمدی نژاد به افکار عمومی القاء نماید در حالی که در واقع امر چنین نبوده است. جناب آقای عبدالرضا داوری به عنوان یک فرد علاقمند به دکتر احمدی نژاد از جمله عناصر فعال در حوزه‌های رسانه‌ای و سیاسی محسوب می‌شود که آزادانه دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره مسائل جاری کشور منتشر می‌کند و در حوزه مسائل تاریخی نیز به تحقیق و مطالعه می‌پردازد. برخلاف القای جریان رسانه‌ای خاص، نامبرده هیچ ارتباط اداری و سازمانی با دفتر رییس دولت‌های نهم و دهم نداشته و ندارد و مسئولیت همه مواضع و اظهارنظرهایی که در شبکه‌های رسانه‌ای و مجازی انجام می‌دهند، با خود ایشان است. تعرض و جسارت به ساحت منزه امام عزیز (ره) از سوی هر کس و با هر هدف و انگیزه‌ای صورت گرفته باشد، عملی مذموم و غیرقابل توجیه است ، هر چند که نامبرده به اشتباه خویش پی برده و با توضیحات بعدی نشان داده است که قصد اصلاح و جبران خطای صورت گرفته را دارد.


برادران و دختران لوس وزرا را لوله می‌کنیم!

حجت الاسلام سید یاسر موسوی روز یکشنبه در اجتماع هواداران محمدباقر قالیباف که در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد افزود: قالیباف سردار انقلاب است و بدانید که برادران و دختران لوس وزرای متخلف و همچنین رانت خواران را لوله می کند. وی با اشاره به اینکه شما در جریان مذاکرات لیاقت لوله کردن آمریکا را نداشتید اظهار کرد: آن کسانی که به شما(قالیباف) گفتند لوله، از لوله کردن می هراسند چرا که حتی عرضه لوله کردن برخی شیخ نشین های عرب را نداشتند. وی افزود: دولت از لوله کردن می ترسد چون لیاقت لوله کردن کشورهای ذره بینی همچون جیبوتی را نیز نداشت. وی تصریح کرد: دیار 15 خرداد امروز جمع شده تا به قالیباف بگوید که از رانت خواری و 4 درصدی ها بیزار است و با رأی خود در 29 اردیبهشت و تشکیل دولت مردم، زالو صفتان 4 درصدی را لوله می کند. نامه‌نیوز این خبر را منتشر کرد.


انتقاد شدید معاون رئیس جمهور از عملکرد صدا و سیما

معاون حقوقی رئیس جمهور صدا وسیما را رقیب دیگر دولت روحانی خواند وگفت: صدا وسیما با بی عدالتی رسانه ای در انتشار اخبار نامزدهای ریاست جمهوری، از وظایف قانونی خود بعنی اصل بی طرفی را نقض کرده است.حجت الاسلام مجید انصاری عصر امروز(یکشنبه) درنشست انتخاباتی افزود: براساس قانون صدا و سیما موظف به حفظ بی طرفی کامل در تبلیغات ریاست جمهوری است و براساس برنامه ای که از قبل با حضور شورای نظارت بر صدا و سیما مبنی بر تبلیغات نامزدها انجام شده است، این نهاد باید اصل بی طرفی را رعایت کند و اصل آگاهی و نشاط سیاسی هم از وظایف ذاتی صدا و سیماست.وی افزود: با کمال تاسف امروزشاهد هستیم صدا وسیما اصل بی طرفی را به شدت علیه روحانی نقض کرده و در برنامه ها و مناسبت های مختلف، به برنامه سازی تخریبی با القای شعار رقبای آقای روحانی با نوعی علیه دولت مستقر، اقدامات تخریبی انجام می دهد که نمونه ای از این بی عدالتی را شب گذشته در بخشی از اخبار ٢٠:٣٠ شاهد بودیم .« این برنامه خبری با پخش سفرهای متعدد یکی از نامزدها دیگر و سخنرانی های او اقدام کرده است در حالیکه از اجتماع چند ده هزار نفری در ورزشگاه آزادی در حد چند ثانیه و بدون انتشار سخنان روحانی و جمعیت حاضرین ، پخش شد که یا شورای نظارت تذکر نمیدهد و یا صدا و سیما به تذکراتشان وقعی نمی نهد».


روحانی توانسته آرای خاکستری را جذب کند

آیت الله موسوی تبریزی با اشاره به رضایت علما و مراجع از روحانی گفت: من چنین رابطه ی مثبتی بین چهره های برجسته در قم با روحانی و وزرای آن را کمتر در این سال ها شاهد بوده ام. در واقع، علما و مراجع وقت بسیار خوبی برای دیدار با روحانی و وزرا و معاونان اختصاص داده اند. اما در برخی از دوره ها وضعیت به این شکل نبود. در دوره احمدی نژاد، مراجع و علما حتی خود احمدی نژاد را نمی پذیرفتند، معاونانشان را که اصلا.این استاد دانشگاه و حوزه در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه آراء خاکستری به سمت و سوی کدام کاندیدا خواهد رفت، اظهار داشت: طبیعی است رفتار، و گفتار و مطالبی که روحانی می گویند بر جامعه و افکار عمومی موثر واقع می شود و توانسته آرا خاکستری را جذب کند. وی افزود: به هر حال، وقتی دلایل و ادله یک طرف مناسب تر باشد، مردم و آرا خاکستری به آن سمتی که فکر می کنند مفید است، جذب می شوند.آیت الله موسوی تبریزی همچنین در پاسخ به سئوال دیگری در مورد رقابت قالیباف و رئیسی در انتخابات گفت: من پیش بینی نمی کنم که این کاندیداها کناره گیری کنند.


درخواست برادر جهانگیری برای پاسخگویی

در پی اظهارات یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفتگوی ویژه خبری در شامگاه شنبه 23/2/1396 که مطلبی خلاف واقع در مورد برادر معاون اول رییس جمهور بیان شد ، مهدی جهانگیری طی دو نامه جداگانه از ریاست سازمان صدا و سیما و رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خواستار آن شد تا زمانی برای پاسخگویی به این اظهارات نادرست در رسانه ملی اختصاص داده شود.


تاجرنیا: اجازه نمی‌دهیم کسانی که دانشجویان را ستاره‌دار کردند، بازگردند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: روز گذشته به اتفاق عبدالله مومنی خدمت آقای خاتمی رفتیم و مواضع ایشان را شنیدیم و پیام ایشان حجت را بر ما تمام کرد.علی تاجرنیا در حالی که اجازه سخنرانی در همایش انتخاباتی دانشگاه شهید بهشتی را نداشت، بصورت ایستاده و کوتاه گفت: روز گذشته به اتفاق عبدالله مومنی خدمت آقای خاتمی رفتیم و مواضع ایشان را شنیدیم و پیام ایشان حجت را بر ما تمام کرد.او افزود: ما دیگر به عقب باز نمی‌گردیم و اجازه نمی‌دهیم کسانی که دانشجو را ستاره‌دار می‌کردند و بی‌ادبانه به دنبال لوله کردن دانشجویان بودند، برگردند. آنها خواهند دید که دانشجویان با آنها چه خواهند کرد.


«مستند دوم» جهانگیری پخش می‌شود

فیلم مستند دوم اسحاق جهانگیری که گفته شده بود صدا و سیما به بهانه تأخیر در ارسال از دریافت آن خودداری کرده است، دریافت شده و پخش خواهد شد.


علت لغو سخنرانی کرباسچی در مازندران

دبیرکل حزب کارگزاران مازندران با رد برخی شایعات در باره لغو سخنرانی غلامحسین کرباسچی به خاطر اعتراض خانواده شهدا گفت: این سخنرانی صرفا به خاطر همزمانی با سفر روز دوشنبه آقای روحانی به ساری لغو شده است.


خاتمی: مطالبات زیادی از روحانی داریم

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: افتخار می‌کنیم آزادی آنقدر ریشه دوانده که بزرگترین مخالفان آزادی از آزادی سخن می‌گویند.محمدرضا خاتمی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آزادی را آرمان اصلی اصلاح‌طلبان خواند و تاکید کرد: در سایه آزادی توسعه و پیشرفت اتفاق می‌افتد.او خاطرنشان کرد: صحبت از آزادی به این معنا نیست که دانشجویان فقط شعار بدهند بلکه این مفهوم است که سایه امنیتی از سر دانشگاه برداشته شود و اگر دانشجو آزاد نباشد و حق انتقاد نداشته باشد، پیشرفت کشور امکانپذیر نیست به همین دلیل اصلاحات با آزادی و توسعه و پیشرفت با جان و دل مردم گره خورده و امروز تمام ملت ما به دنبال اصلاحات هستند و نفوذ کلمه آنقدر زیاد شده که افرادی که به دنبال گازانبر و لوله کردن بودند امروز از آزادی می‌گویند و افرادی که هیچ سابقه اجرایی ندارند از آزادی سخن می‌گویند . افتخار می‌کنیم آزادی آنقدر ریشه دوانده که بزرگترین مخالفان آزادی از آزادی سخن می‌گویند.خاتمی با تاکید بر اینکه با حول و قوه الهی بار دیگر آقای روحانی را انتخاب خواهیم کرد، تاکید کرد: در بسیاری کشورها بین نامزدها چند درصد اختلاف وجود دارد اما در ایران انتخاب بین دو راه کاملاً متفاوت است، هرچند ما مطالبات زیادی از دولت روحانی داریم که در ۲۹ اردیبهشت عنوان خواهیم کرد. حق سازمان‌دهی تشکل‌ها و سندیکاها و پایبند بودن به حقوق ملت از جمله خواسته‌های ما اصلاح‌طلبان است.رضا خاتمی تاکید کرد: من به پیروزی آقای روحانی اطمینان دارم اما ما رییس‌جمهوری می‌خواهیم که با رای بالایی انتخاب شود تا بتواند مقابل آنهایی که چوب لای چرخ دولت می‌گذارند مقاومت کند.


رئیس دولت اصلاحات درباره حضور جهانگیری و لیست شوراها پیام می دهد

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از انتشار دو پیام مهم دیگر رییس دولت اصلاحات طی روزهای آتی خبر داد.محمدرضا تابش در واکنش به برخی انتقادها نسبت به لیست شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و عدم اشاره مستقیم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی به این لیست در پیام ویدئویی که امروز منتشر شد، گفت: سه پیام مهم آقای خاتمی درباره حسن روحانی، حضور جهانگیری و لیست شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر به صورت تصویری و مکتوب منتشر می‌شود.عضو شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان همچنین با بیان این‌که دو پیام دیگر خاتمی در راه است، گفت: ویدئویی که امروز منتشر شده، صرفاً مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری است و قرار است دو پیام دیگر درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین حضور آقای جهانگیری در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری متعاقباً به‌صورت مکتوب و تصویری منتشر شود.


ادعای محکومیت زاکانی به یک سال حبس 

ایلنا مدعی شد: شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران، زاکانی را به جرم نشر مطالب خلاف واقع به یک سال حبس تعزیری محکوم کرد.علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به دنبال شکایت وزارت نفت به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.زاکانی در تاریخ 13/4/1395 در نشست انجمن روزنامه نگاران مسلمان برخی از افراد و وزارت نفت را به فساد سازمان یافته و پیوسته، رانت خواری، پورسانت بگیری، پرداخت 8 دلار پورسانت فروش نفت به افراد خاص متهم کرده بود.وزارت نفت در پی این اظهارات زاکانی از او به مراجع قضایی شکایت کرد.شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران پس از رسیدگی به این شکایت دوم اردیبهشت ماه زاکانی را به جرم نشر مطالب خلاف واقع به یاک سال حبس تعزیری محکوم کرد. در همین حال زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به انتشار خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر محکومیت وی به خاطر شکایت وزارت نفت، گفت:تعجب می‌کنم چرا در این موقف انتخابات اینگونه مسائل بازیچه سیاسی قرار گرفته و منافع ملی در مقام حوزه سیاسی ذبح می‌شود.


واکنش لاریجانی به شایعه حمایت وی از کاندیدای خاص

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات سپر امنیتی برای کشور ایجاد می‌کند، گفت: بنده نفیاً یا اثباتاً نسبت به کاندیدها نظری اعلام نکردم و اگر کسی این را بگوید من تکذیب می‌کنم.


پاسخ صریح قوه قضائیه به انتقادات

حجت الاسلام اژه ای معاون اول قوه قضاییه گفت: همین کسانی که خودشان قائل بودند که باید افراد علنی مجازات شوند امروز حرفهای دیگری را مطرح می کنند. اینکه در دولت قبل قوه قضاییه با فساد مبارزه نکرده مطلبی خلاف و کذب است. قوه قضاییه با همه مفسدین اقتصادی رده بالا برخورد می کند. در دوره قبل با معاون اول رئیس جمهور برخورد شد و وی در حال تحمل کیفر است. از وی در حالی که در سمت معاونت رئیس جمهور بود 13 جلسه تحقیق شد. امروز نیز با کسانی که فساد مالی و امنیتی دارند برخورد می شود. افتخار قوه قضاییه این است که با دانه درشت ها برخورد می کند. کسانی گفتند اگر فلان کس را قبل از انتخابات احضار کنید ما اعلان جنگ می کنیم؛ اما قوه قضاییه تسلیم نشد.


تیم جدید قلعه نویی مشخص شد

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در فصل شانزدهم توانست در پله سوم جدول رده بندی جای گیرد اما این مربی در رقابت جام حذفی از کسب جام باز ماند.با این وجود قلعه نویی در آخرین نشست خبری پیش از دیدار جام حذفی با هواداران تراکتورسازی خدحافظی کرد تا به نوعی حضورش را در فصل هفدهم در تیم دیگر لیگ برتری نظاره گر باشیم.این طور که شنیده می شود این مربی مد نظر باشگاه ذوب آهن برای هدایت سبز پوشان قرار گرفته است.


توصیه انتخاباتی صداپیشه جناب خان

محمد بحرانی از مردم خواست آرای خاموش نباشند و با شرکت در انتخابات به کشور روشنایی ببخشند.وی در صفحه اینستاگرام نوشت: «روزهای ويژه‌ای است اين روزها. روزهای انتخابات. قبل از هر چيز بگذاريد موضعم را اعلام كنم. من حتما رای مي‌دهم. از وقتي به سن رای دادن رسيدم حتی يك نوبت را هم از دست نداده‌ام. اميدوارانه رای می‌دهم حتی اگر احتمال تأثير رايم را بسيار بسيار ناچيز بدانم.و حالا چند خواهش دارم. بی‌تفاوت نباشيد در اين روزها. نگوييد به من چه. نگوييد ما چكاره‌ايم. نگوييد هر كه را مي‌خواهند از قبل انتخاب كرده‌اند. كانديداها را ببينيد و با معيار عقل و انديشه بسنجيدشاناو در ادامه با اشاره به شرایط کشور در دوره‌های گوناگون نوشت: «به آمار انتخابات‌های گذشته كه نگاه كنيد می‌بينيد كه دانه‌ دانه رای‌ها موثر بوده‌اند.و منصف باشيم. شرايط ما و كشورمان در دوره‌هاي متفاوت يكسان نبوده است. نگوييد همه سر و ته يك كرباسند. نيستند. رفقا. توقع ندارم به حرف اين برادر كوچك‌ترتان گوش كنيد اما در عالم رفاقت متوقعم كه حتما به گفته‌هايم فكر كنيد. آرای خاموش نباشيد كه وطنمان به روشنايی تك تكتان نيازمند است. در پناه خدای زنده نفس بكشيد و عشق بر شما ببارد.»


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۴۱
اونایی که لوله شدن دانشجوان بودند
موضوعی که روز رای گیری محل مناقشه می شود اگر در برگه رای بجای رئیسی بنویسند ریسی رای باطله است یا نه؟
درود بر جناب خان
یعنی اخلاق در سمت به اصطلاح اصولگرایان چند هزار زیر صفر!!! کاش اینقدر ادعا نداشتند
واقعادرست گفته جناب مطهری عزیز
سال 92 با کلی وعده حتی 100 روزه>>>> 50/7 درصد یعنی 0/7 درصد باعث انتخاب شد.
سال 96 نتیجه وعده ها:
اعتبار جهانی و گذرنامه= ماجرای فرودگاه عربستان-تفلیس و ....
انتظار بیشتری از طالبی نیست.
صدا وسیما باید این اقدامات راانجام دهد تا اعتبار خودش رانزد اکثریت ملت ایران ازدست بدهد
تنها چیزی که در پاسخ به کارگردان ...در خصوص توهین به استاد شجربان می توانم بگویم این است که نان را به نرخ روز می خورند و دعا میکنم....
اقای طالبی خبر نداری
اقای بحرانی ممنون که اسم کسی را نبردی یا اشاره غیر مستقیم نداشتی
سخنان طالبی واقعیت بود نه توهین.
من الان سالهاست خواننده تابناك هستم يكي دو بار هم اظهار نظر ذيل مطالب كردم كه چاپ نكرديد
متاسفانه اخيراً تابناك مسير خلاف اراده مردم را مثل كيهان در پيش گرفته
صدا و سیما واقعا...
اقای طالبی خیلی کوچکتر از ان است که در مورد استاد شجریان اظهار نظر می کند عذر خواهی کند در اسرع وقت...
دلم میسوزه
شرم بر همه نان به نرخ روز خور های زمانه
ماشاءالله
اگر مردم تبریز بدانند آیت الله موسوی تبریزی از روحانی حمایت می کند دو سوم آرای روحانی در تبریز می ریزد .
اقای طالبی حق نداری به هنرمند محبوب تمام اعصار این سرزمین توهین کنی
این دور انتخابات هیچ حسنی هم اگر نداشت ، یک افشاگری تاپ داشت
ايا خود اقاي قاليباف جزو ٤ درصدي ها نيست ؟
آقای طالبی شما خیلی گوچکتر از آنی که در باره شجریان حرف بزنی
روحانی رفت
همه می دانند که حامی روحانی است به تمام نمایندگان همفکر توصیه های لازم را نموده است
ابوالقاسم فردوسی سی سال رنج برد اما بدان زنده کرد پارسی .....
ابوالقاسم طالبی سی سال قیلم ساخت، نه هنر را زنده کرد نه هنرمندی را
احسنت محمد بحرانی عزیز.
اووووخی.بیچاره.
بله ارای خاکستری را روحانی جذب کرده
این طالبی ... آخه مردک یک هزارم استاد شجریان هنر داری که داری به استاد آواز ایران توهین میکنی؟
دوره لوله کردن تموم شد
سخنان غيرشرعي وبدون دليل ومدرك
اقای طالبی بهتر است قبل از حرف زدن مزه مزه کنی
اتفاقا ماهم باورمون نمی شد
لوله می کنید
خانواده شهدا با پایکوبی دختر و پسرش ناراحت نمیشوند با فقر و بی حرمتی اعراب به این اب و خاک ناراحت هستند اگر خدای ناکرده دو مرتبه جنگی شود همین پسرانی که نام می بری خواهند رفت جنگ و ....
موسوی تبریزی در پاسخ به سئوالی در مورد رقابت قالیباف و رئیسی گفت: من پیش بینی نمی کنم که این کاندیداها کناره گیری کنند....!!!!!
در جواب آقاي طالبي نسبت به بي احترامي ايشان به شخصيت والاي آقاي شجريان همين يك جمله كافيست : اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست ........
چی شده تابناک از پوست خودت درآمدی و همش از اصلاحات طرفداری می کنی!!؟
4سال یه بار از ربنای شجریان حرف میزنن؟؟!!
تابناک
اصلاح طلب شدی ..............
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل