بازدید 38263
بسته خبرهای انتخاباتی تابناک

حمایت نوه امام از یک کاندیدا/ ورود مجلس به ماجرای رساله روحانی/ واکنش اژه ای به برخی سخنان کاندیداها

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از یک هفته مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۹۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰ 14 May 2017
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از  6 روز به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.

به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و شورای اسلامی شهر و روستا در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه‌ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

تشکیل کمیته‌ بررسی رساله دکترای «روحانی» در مجلس

 رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی رساله دکترای رئیس‌جمهور در این کمیسیون خبر داد.
محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از واصل شدن شکایت آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان به این کمیسیون خبر داد.

صادقی: اصلاحات پیروز مناظرات بود
محمود صادقی اصلاحات را پیروز مناظرات دانست و افزود: جریان اصلاحات در سال ۹۴ سطح انتظاراتشان را به حداقل و سطح مشارکت را به حداکثر رساندند و بر این اساس بافت مجلس شورای اسلامی تغییر یافت و آثار ارزشمندی بر جای گذاشت.
نماینده مجلس شورای اسلامی در تجمع حامیان روحانی در ستاد دانشگاهیان و سلامت زاهدان گفت: ما در سال ۹۲ با سیاست های درست اقتصادی و سیاست انقباضی توانستیم از افزایش تورم جلوگیری کنیم. کاهش نرخ تورم از بالای ۴۰ درصد به زیر ۱۰ درصد اتفاقی تاریخی است

چرا رئیسی درباره دولت افشاگری نکرد؟
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم دیدند که برخی برای جلب آرا حاضرند همه انقلاب را خرج خود کنند در حالی‌که باید همانند شهدای مظلوم خودمان را خرج انقلاب کنیم.
سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به سئوالی درباره چرایی عدم مواجهه افشاگرانه با جریان دولت اظهار داشت: اینجانب از ابتدای ورود به عرصه انتخابات تمام تلاشم بر این بود که در چارچوب حفظ منافع ملی، احقاق حقوق و مطالبات مردم و ارائه برنامه‌ها به‌‌گونه‌ای پیگیری شود که به اعتماد مردم لطمه‌ای وارد نشود.

اژه ای: برای احضار یک فرد خاص ما را تهدید به اعلام جنگ کردند
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، در واکنش به برخی مطالب مطرح شده در مناظره‌ها گفت: در برخی مناظره‌های انتخاباتی مطالب و اتهاماتی را علیه قوه قضاییه و ارزش‌های نظام مطرح کردند که آدم شرمنده می‌شود.
وی گفت: عده‌ای تلاش کردند تا بگویند دستگاه قضا اسیر برخی جوسازی‌ها شده است و حتی گفتند اگر برخی‌ها احضار شوند آنها جنگ به راه می‌اندازند در حالی که ما همان‌ها را احضار کردیم و در حال بررسی اتهاماتشان هستیم.

قالیباف: بیکاری، رکود و گرانی عرصه را بر مردم تنگ کرده است
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: چطور می‌شود بودجه جاری دولت را در این سه سال به سه برابر افزایش دادید، اما بحث کمک به محرومان می‌شود می‌گویید گرانی ایجاد می‌کند؟

وکیلی: نمی‌توان با شعار آرای مردم را خرید 
سخنگوی ستاد روحانی با بیان اینکه ملت ایران، ملتی حسابگر و سنجشگر بوده و نمی‌توان با شعار آرای آنها را خرید، گفت: از مردم انتظار داریم که جواب دو رویکرد عملگرایانه و شعاری را در ۲۹ اردیبهشت پای صندوق ها بدهند.

واکنش آشنا به مستند تبلیغاتی قالیباف
مشاور رییس جمهور به دومین فیلم مستند تبلیغاتی محمدباقر قالیباف واکنش نشان داد.
حسام‌الدین آشنا در واکنش به دومین فیلم مستند تبلیغاتی قالیباف که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، در توئیتر خود نوشت:
«فیلم تبلیغاتی قالیباف را باید با دقت بیشتری مشاهده کرد؛ اگر صحنه های حضورایشان را از فیلم حذف کنید تفاوتی با برنامه های سیمای منافقین ندارد»

باهنر: آرای رئیسی و قالیباف از روحانی و پوششی‌اش بیشتر است
دبیرکل جبهه پیروان گفت: آرای روحانی و جهانگیری تقریباً تثبیت شده و رشدی نداشته اما مجموع آرای کاندیداهای جبهه مردمی از رأی روحانی و جهانگیری بالاتر است.

روحانی: قول می دهم تا در دولت بعدی فقر ریشه‌کن شود
حسن روحانی در خرم آباد با بیان اینکه ما به شهدا،‌ سپاه و ارتش خود افتخار می کنیم اظهار کرد: ما می‌گوییم هر کسی کار خود را انجام دهد، ما دست نظامیان را می بوسیم اما آن‌ها باید کار نظامی خود را انجام دهند و می گوییم هر چیزی به جای خودش نیکو است.

حمایت اساتید دانشگاه امام صادق (ع) از قالیباف
جمعی از اساتید دانشگاه امام صادق (ع) با حمایت از جبهه انقلاب وحدت در این جبهه، به طور خاص از دکتر قالیباف حمایت کردند.

حبیبی: روحانی به سیم آخر زده است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه روحانی به سیم آخر زده است، خطاب به وی گفت: آقای روحانی به جای فرافکنی بهتر است پاسخ بدهید که در مقابل اتهام خودتان و برخی از نزدیکانتان به رانت‌خواری چه پاسخی برای مردم دارید؟

قالیباف در جمع مردم ورامین: دولتی که تجارتخانه شخصی شود، دردی از کارگر می فهمد؟
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولتی که تجارتخانه شخصی شود و وزرایی که ده‌ها شرکت خصوصی دارند، دردی از کارگر و مستضعف می‌فهمد؟

رضازاده: 40میلیون ایرانی در انتخابات شرکت می‌کنند
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های خوب این انتخابات این است که قهری وجود ندارد، گفت: هیچ یک از جریانات سیاسی، انتخابات را تحریم نکردند و با تمام قوای خود فعالیت می‌کنند.

اژه ای: پاسخ قاطع می دهیم
معاون اول قوه قضاییه گفت: متاسفانه در هفته‌ها و روزهای اخیر مطالبی علیه قوه قضاییه و حتی مطالبی علیه برخی ارزش‌های نظام و برخی نهادهای نظام گفته شد که جای شرمندگی دارد و قوه قضاییه در زمان مناسب خودش پاسخ قاطع خواهد داد.

 نوه امام: روحانی را اصلح می دانیم

نوه امام خمینی (ره) در سخنانی حمایت خود را از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
لیلی بروجردی رئیس کمیسیون زنان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی در جمع شورای راهبردی ستاد مدیران و متخصصان حامی روحانی، وی را فردی اصلح دانست و گفت: در شرایط فعلی روحانی می توانند بهترین سکاندار برای قوه اجرایی کشور باشد.

روحانی در اصفهان:حفظ برجام سخت‌تر از به دست آوردن آن است

 حسن روحانی که در جمع هواداران خود  در اصفهان سخن می گفت، خطاب به مدیران و مسئولان کشور بیان کرد: همه مسئولان حواس‌شان بر این باشد که از تریبون و قدرت سواستفاده نکنیم. می‌گویند ما هم برجام را قبول داریم. باور کنیم؟ شما تا دیروز هرچه در توان داشتید و از هرچه بیلبورد در تهران بود، علیه برجام استفاده کردید. وقتی با قدرت‌های خارجی مشغول مبارزه خارجی بودیم از پشت خنجر زدید، حالا طرفدار برجام شدید.
رئیس دولت تدبیر و امید ادامه داد: حفظ برجام سخت‌تر از به دست آوردن آن است. نگهداری برجام سخت‌تر از به دست آوردن توافق است. حفظ صلح و امنیت بالاتر از به دست آوردن آنها است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۲۲
درود بر در گران بهای امام خمینی (ره)
آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان از رساله روحانی شکایت کرده
این آقای باهنر مثل اینکه توجامعه ومردم نیست
آقای باهنر زمانی می فرمودند اصلاحات مرد حالا این پیش بینیشون هم وارون است.
نیازی به بررسی نیست
رساله دکترای روحانی مگر به انگلیسی نبوده ؟!!!!!!!!!!!!
جدیدا تابناک رو می بینم انگار فارس رو نگاه می کنم چه بسا تندتر , واقعا میانه روی کجا؟ لطفاً منتشر کنید به عنوان منتقد
نوه امام خمینی (ره) در سخنانی حمایت خود را از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.!!!!!!!!!!!!!!
نه به روحانی
تابناک جان خوب داری از نامزدات حمایت میکنی.ناقلا
حاج اقا حسین اوباما در باره برجام می فرمایند :

" بدون شلیک حتی یک گلوله ایرانیان را تسلیم کردیم "
روحانی در دوره اول وبابیش از ۵۵درصد رییس جمهور است .انشاا...
تو مجمع چه خبر است؟چرا همه اونجان؟
آقای رئیسی اعتماد مردمی که بر اساس عدم آگاهی باشد پایدار نیست پس اگر چیزی میدانید مردم را آگاه کنید.
شکایت آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در خصوص سرقت ادبی به واسطه عدم قائل بودن شرع اسلام به حق کپی رایت و نیز نبود قانون مصوب و اجرایی کپی رایت در کشور ، حتی به فرض صحت ، وارد نیست
اقای قالیباف اینقدر دم از بیکاری و رکود نزن
جناب حبیبی ( موتلفه) وجدانا" این آقای روحانی است که به سیم آخر زده یا شما؟
شکیل کمیته‌ بررسی رساله دکترای «روحانی» در مجلس !!!!
الان خانم بروجردی چطور رئیس کمیسیون زنان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام شده؟؟
نوه امام باید راه امام بزرگوار و پدر بزرگوارشان را ادامه دهند
سلام تعجب می کنم از این همه عداوت و کینه نسبت به نوه امام
آخر هفته روخانی رفته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار