بازدید 5044
۶

میرسلیم: از صحنه انتخابات کنار نخواهم رفت

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه جهانگیری از اول میخواست ائتلاف کند و بنفع روحانی کنار برود، گفت: این انتخابات تنها ٥ نامزد داشت زیرا جهانگیری فقط آمد تا وقت صحبت کردن روحانی را دوبرابر کند.
کد خبر: ۶۹۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ 14 May 2017
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه جهانگیری از اول میخواست ائتلاف کند و بنفع روحانی کنار برود، گفت: این انتخابات تنها ٥ نامزد داشت زیرا جهانگیری فقط آمد تا وقت صحبت کردن روحانی را دوبرابر کند.

به گزارش مهر، سید مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: شما نمونه ای از رفیق‌بازی و بی اعتنایی به شایستگی در عمر فعالیت نخواهید داشت.

وی با بیان اینکه آخرین جمله سیاسی هاشمی این بود که ما از عهده مشکلات برنخواهیم آمد مگر اینکه به دولت و رئیس جمهور با رهبری یکپارجه باشند، گفت: من از این جمله مرحوم هاشمی تعجب کردم؛ اما فکر می‌کنم اگر او این جمله را در آن روز گفت ناشی از شفافیتی بود که در آن ایام پیدا کرده بود.

میرسلیم با تاکید بر اینکه ما در این 4 سال در حوزه اقتصاد و دانش، رتبه‌های زیادی از دست دادیم. بعنوان مثال سیاست مهار تورم به قیمت کاهش سرمایه گذاری،‌ یک خطای علمی بود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: امروز 70 درصد کارگاه‌های تولیدی ما از کار افتاده اند و بسیاری از نخبگان و جوانان ما بدلیل پدیده بیکاری دچار یاس شدید شده اند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس دولت گفت چاره حل مسائل کشور در این است که تحریم ها رابشکنیم تا آب خوردنمان هم حل شود، تصریح کرد: راه رفع تحریم ها هم از نظر آقایان این بود که بروند سراغ آمریکا و با آنها مذاکره کنند؛ البته رهبرانقلاب فرمود این مذاکرات با نرمش قهرمانانه باشد و همراه با خفت و خواری نباشد.

میرسلیم ادامه داد: ما در ایفای تعهدات #برجام پیش‌دستی و #خودشیرینی کردیم درحالی که باید موازنه را رعایت می‌کردیم؛‌ اما غربی‌ها فقط آن دسته از تعهداتشان را انجام دادند که بتوانند بازار مصرف ایران را تسخیر کنند.:رئیس‌جمهور اخیرا رفت خط تولید پژوی 2008 را افتتاح کرد، البته خط تولیدی هم درکار نبود ولی بخوبی ظاهرسازی کردند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: در سال 80 ما خودروی ملی را رونمایی کردیم،‌ البته من منتقد کیفیت خوردوهای داخلی هستم،‌ اما چون عده ای خودباوری ندارند مجددا به سراغ خودروهای خارجی رفتند و اصلا به استعداد جوانان و دانشجویان اعتنا نکردند.

وی با بیان اینکه من پیر شدم تا بتوانم به آقایان اثبات کنم که بدست ایرانی‌ها کارهای زیادی برمی‌آید، اظهار داشت: آقای جهانگیری می گفت یک میلیون بشکه را به 2.5 میلیون بشکه رساندیم؛ خب این چه هنری است که دلارهای نفتی را در بانک های خارجی جمع کرده و حتی نتوانیم وارد کشور کنیم.

میرسلیم ادامه داد: البته خب پورسانت‌های این دلارهای نفتی برای خیلی از آقایان منافع بسیار داشت؛ بقول معروف «در ارز لذتی است که در اسکناس نیست».

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوریبا تاکید بر اینکه اگر کسی وارد دولت من شد و خواست هم وزیر باشد و هم کاسبی کند قطعا اخراجش می کنم زیرا اطلاعات دولت برای مردم است نه کارمند دولت، گفت: من نامزد حزب موتلفه اسلامی هستم و هیچگاه نگفتم بصورت مستقل میخواهم وارد عرصه شوم. من از صحنه انتخابات کنار نخواهم رفت.

میرسلیم ادامه داد: ما از هر گرایشی که به انقلاب و قانون اساسی اعتقاد داشته باشد در دولتمان استفاده خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه این انتخابات تنها ٥ نامزد داشت زیرا جهانگیری فقط آمد تا وقت صحبت کردن روحانی را دوبرابر کند، اظهار داشت:او از اول میخواست ائتلاف کند و بنفع روحانی کنار برود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در همن راستا افزود: البته صدا و سیما به میزان معینی به کاندیداها وقت داد اما جهانگیری از آنجایی که فقط یک نامزد پوششی بود، درواقع وقت مردم را در این انتخابات به ناحق گرفت.

وی تاکرد کرد: ما از دولت اعتبارات گرفتیم و خودروی دونیروی برقی را تولید کردیم اما خانم ابتکار بجای اینکه تائید کند تکذیب کرده است. ما بعد از سه سال کار، خودروی دونیروی برقی را در حیاط ریاست جمهوری بردیم و رئیس جمهور هم سوارش شد اما آقایان رفتند و از ژاپن خودروی برقی وارد کردند. اینکه خانم ابتکار تکذیب میکند چون اصلا نمیداند ماجرا چه بوده است.

میرسلیم با اشاره به اینکه برنامه اصلی من اجرای همان ١٣٠٠ بند سیاست های کلی ابلاغی رهبر انقلاب و قانون اساسی است، گفت:من اجازه نخواهم داد به اسم آزادی از آزادی سواستفاده کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: شما در مقابل یک انتخاب حساس قرار گرفتید و من هم نیامدم تکدی رای کنم اما از شما میخواهم که در انتخابتان دقت کرده و کاری نکنید که بعد از ٤ سال پشیمان شوید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
تو رو خدا از صحنه بیرون نرو ...
خواهشا بمانید
آقاي مير سليم بود يا نبودت فرقي نميكنه.
به فکر نظام ومملکت باشید باید یه حرکت انقلابی کنید وائتلاف کنید
دقیقاً برگ برنده آقای روحانی هم همین است زیرا اصولگرایان آنقدردچارخودشیفتگی وخودبزرگ بینی کاذب شده اندکه هیچکدام حاضرنیستند درراستای منافع حزبی خودوبه نفع هم حزبی خودکنارروند.
اقای میر سلیم اول خدا دوم ما.... پشتتونیم...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس