بازدید 3409
۱

پنالتی‌های مشکوک سیاه‌جامگان

خبرهای تازه حکایت از مشکوک بودن باشگاه صبا به چند بازی در هفته‌های پایانی لیگ برتر دارد. گفته می‌شود مسئولان باشگاه صبا به پنالتی‌هایی که در چند بازی آخر سیاه‌جامگان به ضرر این تیم گرفته شد و از دست رفت مشکوک هستند و خواهان پیگیری این ماجرا شده‌اند.
کد خبر: ۶۹۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 15 May 2017
در برنامه هفته پیش 90 بود که کشوری‌فر مدیرعامل باشگاه صبا با لحنی مطمئن، از سقوط نکردن این تیم به لیگ یک خبر داد.
 
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از آی اسپورت،او البته توضیحی در این باره نداد ولی تکرار آن ادعا توسط محسن فروزان باعث شد تا قضیه جدی‌‎تر دنبال شود. حالا خبرهای تازه در این باره حکایت از مشکوک بودن باشگاه صبا به چند بازی در هفته‌های پایانی لیگ برتر دارد. گفته می‌شود مسئولان باشگاه صبا به پنالتی‌هایی که در چند بازی آخر سیاه‌جامگان به ضرر این تیم گرفته شد و از دست رفت مشکوک هستند و خواهان پیگیری این ماجرا شده‌اند.
 
در هفته‌های آخر دو پنالتی علیه سیاه‌جامگان اعلام شد. ابتدا در هفته بیست و هفتم بود که حسین بغلانی بازیکن صنعت نفت آبادان ضربه پنالتی خود را مقابل سیاه‌جامگان از دست داد. بغلانی پنالتی‌زن اول صنعت نفت بود و دو پنالتی قبلی خود را مقابل استقلال تهران و ماشین‌سازی تبریز گل کرده بود. آن بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. دو هفته بعد این بار در تبریز، امین قاسمی‌نژاد بازیکن ماشین‌سازی بود که در وقت‌های تلف شده پنالتی خود را به آسمان زد تا سیاه‌جامگان هر 3 امتیاز بازی را تصاحب کند. جالب این که قاسمی‌نژاد هم هر دو ضربه پنالتی قبلی خود را در طول فصل مقابل پیکان گل کرده بود.
 پنالتی‌های مشکوک سیاه‌جامگان
جدا از این که هر دو بازیکن پنالتی‌زن اول تیم‌های خود بودند و تنها در برابر سیاه‌جامگان پنالتی خود را خراب کردند، آنچه باعث مشکوک شدن صبایی‌ها شده است، وضعیت تیم‌هایی است که مقابل سیاه‌جامگان پنالتی خود را از دست داده‌اند. صنعت نفت بعد از پیروزی بر پرسپولیس در هفته بیست و پنجم بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرده بود و بازی‌های بعدی برای این تیم تشریفاتی بود و نتایج آنها برای‌شان اهمیت زیادی نداشت. ماشین‌‎سازی هم از هفته قبل به لیگ یک سقوط کرده بود و کار به جایی رسیده بود که حتی سرپرست این تیم تعدادی از بازیکنانش را متهم به کم‌کاری کرده بود!
 
با این حال باز هم مشخص نیست اطمینان کشوری‌فر و سایر مسئولان باشگاه صبا به ماندن این تیم در لیگ برتر از کجا نشات می‌گیرد. آنها صرفا ادعایی را مطرح کرده‌اند و قصد شکایت دارند و معلوم نیست ادعای آنها ثابت خواهد شد یا نه. اما به هر حال لحن کشوری‌فر در مصاحبه تلفنی با برنامه 90 به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید او خیالش از بابت ماندن صبا در لیگ برتر راحت است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خراب کردن پنالتی ها به خاطر ابهت ابومسلم هست.!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر