بازدید 4181

ادامه پس لرزه‌های اخراج جیمز کومی

کد خبر: ۶۹۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 15 May 2017
یک پایگاه آمریکایی به نقل از چندین منبع آگاه در کاخ سفید گزارش داد که ترامپ از تعدادی از اطرافیانش در کاخ سفید و همچنین در کابینه عصبانی و ناراضی است.

به گزارش فارس، به نقل از پایگاه اکسیوس، چند منبع مطلع در کاخ سفید گفته‌اند که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ممکن دست دست به تغییراتی در اطرافیان خود بزند که این تغییران ممکن است دامن رینس پریباس رئیس کارکنان کاخ سفید، استیو بانون مشاور وی و شان اسپایسر معاون رسانه‌ای ترامپ را بگیرد.

این منابع تاکید کرده‌اند که ترامپ این روزها از دست چندین نفر از اعضای کابینه‌اش بسیار عصبانی است. یکی از آنها میگوید که ترامپ از اطرافیانش ناامید و عصبانی است.

براساس این گزارش، به دنبال اخراج جیمز کومی رئیس پلیس اف بی آی از سمتش بحث و جدلها در کاخ سفید طی هفته گذشته تشدید شده و هرج و مرج در کاخ سفید به بحران تبدیل شده است. تعدادی از دوستان ترامپ به او گفته‌اند که اغلب دستیاران و اعضای کابینه ترامپ نمی‌توانند با او به خوبی همکاری کنند و محبوبیتش رو به سقوط است.

به گفته این منابع آگاه، ترامپ به دنبال ایجاد تغییراتی در حلقه اطرافیان خود در کابینه است اما اینکه این تغییرات چقدر و چه وقت باشد هنوز مشخص نیست و خود او نیز پاسخش را نمی‌داند.

این گزارش افزود، ترامپ نه تنها از بعضی از کارکنان کاخ سفید بلکه از چند نفر از اعضای کابینه نیز به دلایل مختلف از جمله پیروی نکردن از سیاستها و مواضع راضی نیست.

بعد از استعفای اجباری مایکل فلین به خاطر جنجال ارتباط اعضای دولت ترامپ با مقامات روسیه، جیمز کومی رئیس پلیس فدرال نیز در ارتباط با همین موضوع از سمتش کنار گذاشته شد. اگر چه ترامپ از تصمیمش دفاع کرد و تاکید کرد که از مدتها قبل قصد داشته کومی را کنار بگذارد اما این موضوع در محافل آمریکا جنجال زیادی به راه انداخته است و تمرکز دولت ترامپ را از بین برده است.

طی روزهای گذشته چند رسانه آمریکایی دیگر نیز از احتمال تغییرات در کابینه دولت دونالد ترامپ خبر داده بودند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار