tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
۳۲۲۵۴بازدید
خوانده می‌شوید:
تصور می‌شد اسحاق جهانگیری، سید مصطفی هاشمی‌طبا و یا سید مصطفی میرسلیم گزینه‌ها محتمل‌تری برای کناره‌گیری از جریان انتخابات باشند اما محمدباقر قالیباف زودتر از آنها دست به کار شد و به نفع سید ابراهیم رئیسی کنار کشید. این کنار کشیدن اما در خصوص توزیع سبد رای او گمانه‌زنی‌های متفاوتی را ایجاد کرد. اکنون می‌خواهیم نظر شما را در این خصوص بدانیم. به نظر شما انصراف قالیباف چه تاثیری در آراء سایر کاندیداها دارد؟
کد خبر: ۶۹۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 16 May 2017
امتیاز خبر: 98 از 100 تعداد رای دهندگان 32254
 روز گذشته اولین اتفاق مهم در چینش انتخاباتی کاندیداها رخ داد و محمدباقر قالیباف با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به نفع ستاد سید ابراهیم رئیسی کنار می‌رود. به این ترتیب یکی از دو کاندیدای اصلی جریان اصولگرا با ائتلاف کنار رفت. پیش از این شاید تصور می‌شد اسحاق جهانگیری، سید مصطفی هاشمی‌طبا و یا سید مصطفی میرسلیم گزینه‌ها محتمل‌تری برای کناره‌گیری از جریان انتخابات باشند اما محمدباقر قالیباف زودتر از آنها دست به کار شد و به نفع سید ابراهیم رئیسی کنار کشید. این کنار کشیدن اما در خصوص توزیع سبد رای او گمانه‌زنی‌های متفاوتی را ایجاد کرد. برخی معتقدند کنار کشیدن او به نفع ابراهیم رئیسی و جریان اصولگرایی شد و برخی دیگر آن را یک اشتباه استراتژیک دانستندو معتقدند همه آرا او به سبد رئیسی نخواهد رفت و این شاید شانس روحانی را برای پیروزی بیشتر کند.

اکنون می‌خواهیم نظر شما را در این خصوص بدانیم. به نظر شما انصراف قالیباف چه تاثیری در آراء سایر کاندیداها دارد؟

tabnak-adv
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۸
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۶۲۲
وینتر ایز کامینگ...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظرم همه ارا قالیباف به سبد رییسی نمیره و اون بخشی از جامعه که رییسی رو به بی تجربگی و بی برنامگی متهم می کنن به روحانی رای میدن
در مجموع انتخابات یک مرحله ای شد و خوب شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مردم من به شخصه از کسایی که با انتخاب بد کشور رو باز به گذشته ببرند نمیگذرم . از حق خودم هم بگذرم از حق زن و بچم نمی گذرم . یک بار کشور رو بدبخت کردید دیگه بسه . تا کی با شعور ما باید بازی
بشه ؟؟؟؟
ناشناس
| China |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خواهد رفت. مگه رئیسی چی از خاتمی کم داره؟ خاتمی از ارشاد شد رئیس جمهور. تنها 3 سال وزارت ارشاد و دیدید 8 سال شوم ایشون رو. اگر به نظر شما کسی که از 20 سالگی دادستان اون هم به دستور شهید بهشتی بوده است و سال ها در رده های بالای حکومت حضور داشته است می شود بی تجرنه من هم به شما می گوین کسی که از ترس رای نیاوردن روحانی این حرفا رو می زنه تا خودشو آروم کنه. چون نون مظلوم های واردات چی قطع خواهد شد. برید دنبال کارتون
همه با هم:
آخر هفته روحانی رفته خخخخخخ
ناشناس
| China |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
در ضمن بعد از این همه جنگ و دعوای بین روحانی و جهانگیری با قالیباف بعید می دونم خوش خیالی شما واقع بینانه باشه. بهتر از الان دنبال پناهگاهی باشید که سیل مردم شما را با خود خواهد برد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
هیچ تاثیری در انتخاب شدن آقای روحانی برای ریاست جمهوری ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
منم از کسی که با مدیریت 20تا 28 سال قبل کشور اداره میکنه راضی نیستم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
تیپ آدمایی که میخواستن به قالباف رای بدن از اونایی بود که حالا بیشترشون به روحانی رای خواهد داد.
اصولگراها بعدها از این اشتباه تاکتیکی افسوس خواهند خورد.
خدا با ماست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
نطرسنجی موسسه ایپو میگه ۲۰.۱٪ رای قالیباف میره واسه روحانی!
زنده باد روحانی
با روحانی تا ۱۴۰۰
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بنظر من زیاد تفاوتی به اراروحانی ندارد چون مجمع رای اصولگرای در ایران مشخص خیلی خوشبینانه 8تا 10ملیون رای بشتر ندارن سبد رای قالی باف احتمالا 20%به سبد اقای روحانی ریخته میشود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
تعداد لایک ها و دیسلایک ها در نظرات مشخصا میگه که آقای روحانی با اختلاف اول خواهد شد
البته شایدم طرفداران اقای رئیسی به تابناک سر نمیرنن!!
چرا دولت نظرسنجی ها رو ممنوع کرد؟؟؟؟
حسي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
كشوري كه با رياست فردي بد بخت و با رياست فردي خوشبخت شود واقعا نوبره
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
این یک سایت اصلاح طلب نیست همینجا آرا رو دارید می بینید قشقرق راه می اندازید که آی ما می بریم ! همین بالا نسبت آرای 420 به 37 رو ببینید لطفا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خواهشمند است مطالعه ای راجع به چمبر رئیس جمهور قبل چرچیل بیاندازید که چگونه با امضای توافق با هیتلر جنگ جهانی دوم شروع شد،روحانی و تیمش تو این 38 سال تو بزنگاه های تاریخی بنفع غرب عمل کرد تو تیم مذاکرات مختلف و بدعهدی های مختلف کاش میشد همه چی رو گفت
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رییسی نه تجربه داره نه برنامه. فقط میگه این باید بشود این نباید بشود. چطور می خواد رای مردمی که به قالیباف رای می دادند رو جذب کنه. من که حتی جرئت نمی کنم کشور 80 ملیونی تو یه منطقه پر آشوب رو در دست آقای رییسی و طرفدارهای ماجراجوش تصور کنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قالیباف رفت منم رفتم به کسی رای نمیدم
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
انصراف قالیباف یک اشتباه استراتژیک بود به نظر من....رای قالیباف به همش به سبد رییسی نمیریزه....خود من از انصراف قالیباف شوکه شدم...رییسی باید انصراف میداد به نفع قالیباف....آقای قالیباف حداقل یک شهر رو اداره کرده و سابقه مدیریت زیادی داره ولی کارنامه آقای رییسی قابل دفاع برای ریاست جمهوری نیست متاسفانه....آقای احمدی نژاد که رییس جمهور شد حداقل سابقه مدیریت زیادی از جمله شهرداری رو داشت....خود من ابتدا میخواستم به قالیباف رای بدم ولی الان دیگه به هیچکس رای نمیدم....به نظرم روحانی همون دور اول برنده میشه.....من خودم دانشجوی دکتری هستم و خیلی امید داشتم به قالیباف ولی متاسفانه در عین ناباوری انصراف داد...
امیر
| United Arab Emirates |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ما اصلا احتیاجی به رای های آقای قالیباف نداریم همش ماله رئیسی تازه اگر هم خواستید میگیم روحانی یکم از رأی هاشو بده به رئیسی تا به فضاحت جلیلی شکست نخوره
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من کسانی که قصد رای به قالیباف رو داشتند همه جناحی نبودند مثلا این که این شعار طرفداراش "خوشگل مو طلایی نشان دهنده طرفداران عقیدتی
نمیده و اون چیزی که واضح است و تو جامعه میشه تشخیص داد حدود 40 تا 60 درصد ارای قالیباف به رییسی میرسه مابقی اون یا رای نمیدن و یا به سبد روحانی سرازیر میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگه رئیسی بشه رئیس جمهور ایران و جنگی صورت بگیره خودشون باید برن جنگ چون این جنگ من نخواهد بود.

ما داریم با دنیا تازه اشتی میکنیم فکر کن کسی مثل این بابا بشه رئیس جمهور مملکت

هیچی از الفبای اقتصادی نمیدونه
قلدرم قلدرمه احمدی نژادی هم داره



وسلام...
علی
| France |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
این ناشناس از خارح که طرفدار کاندید مشهدیه همه جا پست میذاره و طرفداری الکی میکنه ، شما که خارجی
مثل من چرا حرف الکی میزنی که آی برید دنبال پناهگاه باشید و فلان.


آقای محترم ضما چبگاره ای که خمه جا ئاری خودت را میکشی و برای مردم تکلیف مشخص میکنی
فر هاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
تو ستاد انتخابات روحانی چی بهت دادن اینجور توهم زدی امیر خان فقط از سر دلسوزی برای سلامتی خودت میگم اینجور خوش خیالی شنبه که نتایج رو ببینی خدا نکرده میری سی سی یو ! از الان باید خودتو بلحاظ روحی آماده کنی بنده خدا سکته نزنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
از اول قالیباف اشتباه کرد و کاندید شد.
وینتر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
winter is coming : ))
دمت گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با این کار پیروزی برای دکتر روحانی و جریان اصلاحات،اعتدال و عقلانیت بسیار راحت شد و در مرحله اول با اختلاف آرا زیاد دکتر روحانی پیروز میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
زرشک
ناشناس
| United States |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
نباید فریب بخوریم دوستان. اینکه دکتر روحانی با قدرت انتخاب میشن تبلیغ رقباست تا مردم نسبت به رای دادن کمتر رغبت نشون بدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
باز هم بازگشت به گذشته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
تو چقدر سرخوشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
بابا اینکه میگن ارای قالیباف رفته برا روحانی نشان ترسشون ببین حتی یه خواننده رپ طرفدار قالیباف رفته برا رئیسی
آقا
|
-
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
حداقل 30 درصد آراء قالیباف به سبد آقای روحانی ریخته می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
جالبه آقای روحانی و قالیباف جنگ تمام عیار داشتند بنابراین طرفداران قالیباف از جنگ لفظ به لفظ با روحانی راضی بودند که به قالیباف می خواستند رای بدهند حالا چه جور می شه رای قالیباف می ره تو سبد روحانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بسیار خنده داره تکلیفتون با خودتونم مشخص نیست آخرش قالیباف رای داشت یا نداشت اگه نداشت چه فرقی می کنه سبد رای ایشان به چه کسی برسه استرس نداشته باشین باروحانی و فساد خداحافظی کنین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اره تو راست میگی محصوصا بعد از اون همه توهین و تخریب قالبیاف توسط دولتی ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سبدش سوراخه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
بچه ها همه با هم خداحافظ روحانی ، خداحافظ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قالیباف رای بالائی نداشت و اصلا شانسی نداشت. آرای کمی هم که می توانست داشته باشد به هر دو سبد روحانی و رئیسی تعلق می گیرد. شاید به نسبت مساوی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قالیباف زلزله محبوب هر چی دله ،یه اتوبان تو جبهه حسن کلید تو قفل شکن ایجاد کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
وقتی صدا و سیما رو نگاه میکنی میبینی اتفاقا خواص میخوان این بابا رئیس جمهور بشه

عملا صدا و سیما شده تریبون رئیسی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مخصوصا با اون چیزایی که روحانی عزیز از فساد آقای قالیباف در روز آخر مناظره لو داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ایشون رایی نداشتن که به سبد کسی بره
این آقا روغن ریخته رو نذر امامزاده کرد
پاسخ ها
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
روغن ريخته رو خوب اومدي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
عارف داش؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگه نداشت ،که اینهمه از سمت جریان روحانی تخریب نمیشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
پس چرا اینهمه پول خرج عکس و تبلیغاتش کرد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
زبونتو آب بكش اسم عارفو بيارو. عارف يه ملت پشتش بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
شما از طرف خودت حرف بزن نه ملت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به ناشناس: چون جهانگیری هم انصراف داد .. من مردد بودم بین روحانی و قالیباف ولی الان بین روحانی و رای سفید مرددم. یعنی رایم مطمئنا برای رییسی نمیره اصلا رییسی یه چیزی شبیه جلیلی بود و قالیباف خیلی بیشتر تو چشم بود تا رییسی... این دوره با دوره قبل برای قالیباف خیلی فرق داشت رغیب اصلی روحانی بود ولی نمیدونم چرا به یه حرف جهانگیری ک گفت به خودت بیا کنار کشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مطمئنا رای آقای عارق خیلی بیشتر از آقای قالیباف بود
برنامه هم برای کناره گیری نداشت با هزار تا خواهش رفت کنار اصلا عارف رو با قالیباف مقایسه نکن که قیاس مع الفارقه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
یک درصد فکر کن با خواهش به عارف گفتن تو رو خدا رئیس جمهور نشو!!! بابا خیییلی سرخوشین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
30 درصد رای قالیباف برای روحانی و45درصد برای رییسی 25درصد هم نمیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
چه حساب دقیقی احتمالا تو مرکز آمار روحانی نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
نظر سنجی هم تقریبا" همین رو نشون داده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
دوره های قبل که باید اصول گراها خودخواهی رو میذاشتن کنار نذاشتن این دوره که باید میموندن تا شاید به دور دوم کشیده بشه و اونجا روحانی رو شکست بدن با دستای خودشون رای رو ریختن واسه روحانی.. اگر قالیباف نمیرفت روحانی ماکسیمم 51 درصد سال قبل رو تا زیر 60 میرسوند ولی الان قشنگ تا بالای 65 درصد یا 70میره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رای رییسی را افزایش و رای اصولگراها را کاهش میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ایی که حالا گفتی یعنی چه؟!؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رییسی اصولگراست دوست عزیز!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
فاصله ی آرای اصولگرایان با اصلاح طلبان خیلی کاهش یافت، ولی در کل حتی اگه بیست درصد آرای قالیباف به سبد رئیسی نره، به نفع روحانی خواهد بود.
از طرفی قالیباف که خودشو شکست خورده می دید، برای معاون اولی یا ابقا در شهرداری تلاش میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
امسال دیگه با کمک مردم همیشه درصحنه تهران خواب شهرداری هم باید ببینه.
انشاالله شهرداری مشهد بهش برسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگه روشنگری در مورد برجام میشد که صلاح بود نشه ، روحانی 30 درصد هم رای نداشت
فر هاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
حالا تو قاچ زینو بچسب اسب سواری پیش کش رئیس جمهورتان رو هواست دم از شهرداری میزنی ! توصیه من به ستاد انتخابات روحانی اینه که برای ستادها تعدا زیادی ظروف مخصوص ابغوره بگیرند تا شنبه هواداراشون آبغوره هاشون بهدر نره و با فروش این آبغورهها یه کم از هزینه های بر باد رفته رو جبران کنند !!!خخخخخخ
خلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با توجه به وعده هایی که اقای قالیباف داده اند الان دیگر رئیسی گردن نمیگیره و بنابراین اون بخش از رایش میریزه
همینظور بی اخلاقی ایشون در وعده هم باعث میشه که رای رئیسی کمتر شه
بنظرم استراتژی بسیار ضعیفی جمنا ارائه کرد و همین کار باعث میشه روحانی رکورد عجیبی بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رییسی گفته قالیباف در کابینه جا داره!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
شعارشون هم شده دولت کرامت و کارآمد!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رئیسی کنار میرفت رای بیشتری می تونستن جمع کنن
ناشناس
|
Ireland
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
آقای قالیباف تکنو کرات هستن، خیلی بعید میدانم تمامی آرای ایشان به سبد آقای رئیسی برود. با فرض کناره گیری آقای جهانگیری، بخش قابل توجهی از این آرا به سبد آقایان روحانی و میرسلیم و تا حدودی هاشمی طبا ریخته خواهد شد. لذا انتخابات به دور دوم کشیده می شود و پیش بینی برای دور دوم کمی سخت است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با کنار رفتن قالیباف قطعا روحانی پیروز مرحله اول انتخابات است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با کنار رفتن قالیباف قطعا روحانی پیروز مرحله اول انتخابات است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من کار روحانی راحت شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
روحانی 17000000
رییسی 9000000
باطله 4000000
هاشمی طبا 12000
میرسلیم و جهانگیری انصراف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ماندن میرسلیم به نفع روحانی است
و چون میرسلیم نمیتواند به نفع روحانی کنار برود، میماند تا از رای اصولگراها کم کند. و این کار به نفع روحانی تمام خواهد شد.
همچنین کناره گیری هاشمی طبا، اگرچه رای زیادی ندارد اما به نفع روحانی نیست.. به همین دلیل ایشان کناره گیری نمیکنند.
ضمنا دور قبل ۳۶میلیون شرکت کردند.
نظرسنجی ها نشون میده این دوره بیشتر شرکت میکنند. بنابراین روحانی حدود ۲۰میلیون رای نیاز داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
دوست عزیز 20 میلیون بقیه چی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
همش یه طرف 12000 هزار باهوش کشوریش یه طرف بابا هاشمی طبا خودش هم به روحانی رای میده !!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خخخخخخ
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
نظرسنجی های وزارت کشور، مشارکت بالای 70 درصد رو پیش بینی کرده!
با این اعداد و ارقام شما، مشارکت کمی بالای 53% میشه.
چجوریه اونوقت؟
شهر سکوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
تاثیری نداره در کل .... روحانی برای 4 سال دیگه انتخاب میشه ... قالیباف از اول هم نباید شرکت میکرد تو انتخابات بر اساس تجربه شرکت در سالهای پیش و شکست افتضاح بارش ..... جناب رئیسی هم همون تولیت استان قدس رو داشته باشن براشون بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
روحانی شانس بیاره رئیس جمهور نشه چون وعده هایی که داده عملی نشه خونه تو سعادت آبادشم باید بفروشه بره همونجا که درس خونده انگلیس
قدسی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بفرمائید همون تولیت براشون کافیه....
کورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
باعث میشه رئیسی در مرحله اول رئیس جمهور بشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خواب دیدی خیر باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
انشاالله همینطوره .آقای رئیسی رئیس جمهور میشود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اتفاقا من دیشب خواب دیدم آقای رییسی رییس جمهور شدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
هشت سال بدبختی کشیدیم از دست شماها. لطفا این بار عاقلانه تر تصمیم بگیرید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اخر هفته .....................
روووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووو
حاااااااااااااااانی رفته.
بای بایییییییییییییی حسن
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کوروش جان! آسوده بخوابی راحت تره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
آب زرشک!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به امید حضرت حق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
هشت سال داشتی بدبختی میکشیدی...والا همه که از چهارسال اول راضی بودن دو سال اول دوره دومشم که خوب بود...درسته که دوسال آخر تورم زیادی شد ولی این دیگه خیلی بی انصافیه که میگی هشت سال بدبختی...کل اون دوسال هم مردم به اندازه دوره روحانی زجر نکشیدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رئیسی رئیس جمهور بشه من از این مملکت میرم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظرم این سیاست که در حال حاضر شاهد اون هستیم جز فشار بر مردم چیزی دیگری در بر ندارد اگر هر دو جناح ادعای پاکی و اخلاقی می کنند چرا از هم برای بهبود زندگی مردم کمک نمی گیرند مگر هدف از ریاست جز بهبود زندگی مردم نیست! اگر هدف از ریاست قدرت نمایی برای خودشان و بهبود زندگی اطرافیان خودشان باشد پس شایسته نیستند. اعتدال همیشه پیروز هست جوری که بهترین های هر دو جناح در آن حضور داشته باشند نه اینکه افراطی های هر دو سمت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
فقط مذاکرات رو دست این فروشنده ها که برجام و بستن ندن
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
پس نتیجه میگیریم هردو گروه تند روی میکنن و هدف رو گم کردن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به احتمال زیاد 30-40 درصد از آراش می رسه به روحانی و بقیش برای رئیسیه.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
عجب تفسيري؟؟؟؟؟ بابا مفسر پياده شو باهم بريم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کی گفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خخخ...نابودم کردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
شما سوارشو...بپر بالا... تندتر میریم..
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قالیباف بهتر بود بماند ورئیسی برود
ولی در هر صورت رای ما رئیسی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگه رییسی میرفت شاید تمام رایش ۱۰۰٪، به قالیباف میرسید. اما حالا این اتفاق نمیوفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
که البته اینم نشان از عدم دید سیاسی اصولگرایان دارد!!
ناشناس
| United States |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
نظر احمد کاملا درسته کنار کشیدن رییسی باعث میشد تمام رایهایش درسبد قالیباف ریخته شود ولی در حالت کنونی اصول گرایان قطعا متضرر شدند وبه نفع روحانی شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
دمت گرم و دلت خوش باد
اعتدال گرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
چرا نظرسنجی تون برای انتخابات رو حذف کردید؟
از واقعیت می ترسید؟
هر کار کنید روحانی رییس جمهور میشه
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اصلاح میکنم
رای تو رئیسی است نه ما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
وای از آن روز که پرده ها کنار رود و چهره واقعی انسان ها نمایان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ﻣﻦ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺳﺒﺪ ﺭاﻱ ﻗﺎﻟﻴﺒﺎﻑ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ اﺯﺭﻳﻴﺴﻲ اﺳﺖ .ﺑﺴﻴﺎﺭﻱ اﺯ اﻓﺮاﺩ ﺟﻮﻳﺎﻱ ﺷﻐﻞ و ﺟﻮاﻧﺎﻥ ﺟﺬﺏ ﺻﺤﺒﺘﻬﺎﻱ اﻳﺸﺎﻥ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻛﻪ ﭘﺎﻳﮕﺎﻩ ﻓﻜﺮﻳﺸﺎﻥ اﺯ اﻗﺎﻱ ﺭﻳﻴﺴﻲ و ﺗﻴﻢ اﻃﺮاﻓﺶ ﺟﺪا اﺳﺖ. ﺑﻨﺎﺑﺮاﻳﻦ ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻧﻤﻴﺮﺳﺪ ﺗﻤﺎﻡ ﺳﺒﺪ ﺭاﻱ ﻗﺎﻟﻴﺒﺎﻑ ﺑﻪ ﺭﻳﻴﺴﻲ ﺑﺮﺳﺪ.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رییسی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بااین کارشجاعانه آقای قالیباف جناب رئیسی رئیس جمهور خواهدشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
هههههههههههههههه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
جناب خان شاید انتخاب شود ولی جناب رئیسی هرگز
وطن دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با پیگیریهای رندومی از گوشه کنار وطنم در دور اول رییس جمهور منتخب ملت سربلند میهنم آقای روحانی است
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
شجاااااااااااااااااااااااااع
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
محمد جان عزیزم
خوبی ؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خود اقای قالیباف کاندیدای پوششی بوده ومنکرش بود فقط برای تخریب اومد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
هر چی بود خوب کار کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
اگه جهانگیری پوششی بود این یکی فدایی بود چون حسابی در جهت ریختن آبروی روحانی از آبروی خودش گذشت و دیگه اگه رئیسی نخوادش با سیاست برای همیشه باید خداحافظی کنه.
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من با توجه به مناظره آخر و افشاگری جهانگیری و روحانی علیه قالیباف و ریزش رای قالیباف ، انصراف قالیباف بیشتر جنبه نمایشی داشت تا تاثیر برروی رای رئیسی !
به نظر بنده سرانجام رئیسی 96 همانند جلیلی 92 خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اکثرهم لا یعقلون
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من بخش عمده ای از آرای قالیباف به سمت روحانی میره چون رئیسی فاقد تجربه اجرایی و برنامه کاری لازمه و قولهایی هم که قالیباف داده بود مبنی بر اشتغال و پرداخت پول و باعث دلخوشی بعضیها شده بود معلوم شد همش الکی بود و رفیق نزدیکش هم به همین منوال فاقد برنامه جدی است باعث دلخوری و سرخوردگی طرفداراش میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
آدم های ایدئولوژی محور به تجربه اجرایی کار ی ندارن، فقط و فقط همون هدفی که مغزشون رو پر کرده رو می بینن و به صلاح مملکت وقعی نمی نهن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سابقه اجرایی روحانی رو هم دیدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مسلما تضعیف حزب اصلگرا و افزایش آرا به نفع روحانی را به همراه دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کمی بیشتر فکر کن دوست عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
انتخابات یک مرحله ای شد.
یعنی روحانی پیروز میشه.
تجربه ثابت کرده اصلاح طلبان حال ندارند تو دور دوم انتخابات پای صندوق برن.
یعنی رفتن به دور دوم به نفع اصولگرایان بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
از اولش هم وجود يا عدم وجود قاليباف هيچ تاثيري در برگزيده شدن آقاي روحاني نداشت فقط خود و گاز انبر را ضايع كرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
متاسفم کسایی که با یه اصطلاح لوله کردن و گاز انبر میخوان به روحانی رای بدن،روحانی بای بای ،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کار بی خردانه ای که به نفع روحانی تمام شد
هیچ وقت نظرم را منتشر نکردی
|
United Kingdom
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ماجرا چیزی فراتر از درک ما مردم عادیه

اگر دقت می کردید بزرگترین ارزوی قالیباف ریس جمهور شدن بود
سنای امریکا و شبکه استعمار بی بی صی از اول به وضوح روحانی را حمایت کردن حتی تحریم های جدید را به 120 روز اینده موکول کردند!
خوب به نظر میرسه این انتخاب فرسایشی ترین انتخاب ایران خواهد بود

تابناک می دانم اینبار هم نظرم را هم منتشر نمی کنی برای همین این جمله معروف احمدی نژاد را به شما تقدیم می کنم: اب را بریز اونجات که میسوزه

در اخر یادی از جمله معروف احمدی نژاد خطاب به
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سما دو بار الفبای فارسی را از رو بنویسی بد نیست لااقل املای صحیح را یاد میگیری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
شما یاد بگیر بی بی سی را درست تایپ کنی بعد بیا تحلیل فراتر از درک ما انجام بده دوست عزیزم با سوادم
انقدر عربی کار کردی لغت های انگلیسی هم وقتی میاری به فارسی تبدیل کنی از لغات های عربی استفاده می کنی مثل ص
جهت اطلاع لغات هایی که از زبان انگلیسی میاد به فارسی با حروف فارسی جایگزین میشن با تشکر از سواد شما
#درود بر روحانی
#روحانی تا 1400
#روحانی منتظریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ظاهرا اون تحریمهایی که فرمودین هر چهار ماه یکبار بررسی میشه وربطی به انتخابات نداره وموعدش هم پنجشنبه است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
معلوم که از روحانی حمایت میکنن واسه اینکه به فکر پیشرفت کشور و به فکر مردمشه و سودای جنگ نداره
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با سلام 1.بیشتر بطرف رییسی 2بعد روحانی 3.بعد میرسلیم اگر بماند 4.عده ای دیگر اصلا شرکت نمیکنند
شیوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اقای قالیباف با دوبخش کردن جامعه به ۴درصد و۹۶ همون ۴دصد رای خودشم ازدست رفته میدید و ترجیح داد به اصطلاح ارایش به اقای رییسی برسد واز شکست سنگین شانه خالی کرد هرچند نیم بیشتری ارارا به سبد دکتر روحانی ریخته شد و انتخاب اقای روحانی دردوراول قطعی ترشد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
شنیدم و دیدم بعضی از دوستان می گویند بخشی از سبد رای قالیباف به سبد رای روحانی میره !
خود بنده به عنوان طرفدار قالیباف در حال کشمکش بودم که به رئیسی رای بدهم یا نه اما هیچگاه به دهنم خطور نکرد که روحانی رای بدهم...!
چون اساسا در این انتخابات گفتمان و شیوه قالیباف با روحانی در تقابل با یکدیگر هست چطوری میتونم به دورترین گزینه مشابه قالیباف رای بدم؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اکثر افراد اصولگرا هم بین قالیباف و رئیسی مردد بودن ، با این انصراف آراء رئیسی رشد قابل ملاحظه ای میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
یک سری هم اصلا اصولگرا نیستن مثل شما گول شعارهای این عمو رو خورده بودن... واسه همین وقتی نباشه باید به روحانی رای بدن...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من قالیبافی بودم و فعال ستادش الان ستاد روحانی هستم با افتخار.
ما یکی می خوایم کشور رو بسازه نه این که از اقتصاد و سیاست چیزی ندونه.
غیر از من بیست نفر از دوستانم هم نظرشون روحانی شده. ما روحانی رو بد نمی دونستیم ولی فکر می کردیم قالیباف بهتر می تونه کار کنه اما رئیسی بدتره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من به شخصه اصلا دوست نداشتم به رئیسی رای بدم. الان که قالیباف کنار رفت دوباره میخوام مثه چهار سال پیش به روحانی رای بدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
زیاد فرقی نمی کنه روحانی با رایی بالاتر از دوره قبل رییس جمهور می شه . دست اصولگراها خیلی خالیه و فرد قابل توجهی ندارند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ديگه تا عمر داره كانديد رياست جمهوري نميشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
فکر میکنی
اون روش خیلی بیشتر از این حرفاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
فکر نمی کنم تاثیر چندانی داشته باشه .
اتفاقا اگر بر عکس این عمل اتفاق می افتاد به نظرم تاثیر بیشتری داشت .
مردم رئیسی را حداقل انقدر شناختند که بفهمند هیچ اشنایی با مدیریت اجرایی کشور ندارد و تمام حرف ها و وعده هایش بدون کارشناسی است .
پاسخ ها
محمد
| - |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
هیچ اشنایی با مدیریت اجرایی کشور ندارد؟؟؟
شیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رای من آقای قالیباف بود مرد اجرا بود مدیر لایق بود.....اصلا به هیچ عنوان نمیتونم به اقای ریسی فکر کنم که رای بدم ....من تصمیم به انتخاب اقای میرسلیم گرفتم...ریسی حتی اجازه کنسرت تو مشهد نمیده ما چهره روشن تر میخوایم ...ای کاش ایشان به جای اقثای قالیباف کنار میرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
الان بهترین گزینه میر سلیمه
ناشناس
| China |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
باشه باورمون شد! از این دروغ ها می گید که مثلا این فکر رو ایجاد کنید که طرفدارای قالیباف به دشمن خونیش رای می دن. آره بابا من هم دور اول به روحانی دادم. دو نوبت به خاتمی. ولی الان به رئیسی. دروغ که حناق نیست.
ناشناس
| - |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظرتون اگر دولت مهدي موعود بياد جلوي ايشون ميگيد من دولت شما را قبول ندارم چون شما اجازه كنسرت نميديد و چهره روشني نيستيد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خیلی تابلو بود داری دروغ میگی
علی
| France |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
این ناشناس از خارح که طرفدار کاندید مشهدیه همه جا پست میذاره و طرفداری الکی میکنه ، شما که خارجی
مثل من چرا حرف الکی میزنی که آی برید دنبال پناهگاه باشید و فلان.


آقای محترم ضما چبگاره ای که خمه جا ئاری خودت را میکشی و برای مردم تکلیف مشخص میکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ناشناس 13:41 چقدر ساده ای که فکر کردی اینا دشمن خونی هستن. اینا با هم رفیق گرمابه و گلستان هستن دارن جلوی ملت فیلم بازی میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
یعنی قالیباف خیلی روشن تر از رئیسیه؟
حسین
|
France
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رای روحانی بیشتر میشود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ارای روحانی به حدود 58 و ریسی به 37 میرسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من 50 در صد آقاي رييسي و 25 درصد آقاي ميرسليم و 25 درصد آقاي روحاني
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رییسی بیشتر از 19 تا 20 درصد رای ندارد.
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سلام
به نظر بنده انصراف قالیباف جهت ایجاد موج در برابر حمایش های انبوه روحانی میباشد که کاملا آگاهانه بوده چون رای قالیباف خیلی افت کرد ضمنا تمام رای قالیباف به رئیسی تعلق نخواهد گرفت ولی اگر حالت اول یعنی موج ایجاد گردد خیلی از رای های روحانی به سمت رئیسی خواهد رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
شتر در خواب بیند پنبه دانه :))
علی نوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با سلام.
بنظر من این ائتلاف ممکنه ارای آقای رئیسی رو بالا ببره ولی از طرفی باعث زیاد شدن رای آقای روحانی هم میشه.
این دوقطبی شدن انتخابات اگر با دخالتها و بی اخلاقی ها توام نشه به نفع کشورمون میشه. در دو قطبی روحانی -
رئیسی بنظر بنده قطعا دکتر روحانی دور اول برنده هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
نبودن قالیباق هیچ تاثیری در انتخایات ندارد
من فکر نمی کنم ایشان می مانند 300 هزار رای هم می اوردند که ابروریزی بزرگی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
یه کم از پای ماهواره پاشو و از توی تلگرام بیا بیرون، ببین چقدر رای داره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
فقط شش میلیون در 92 اورد- گرفتی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
داداش اشتباه میزنی، سری قبل با اون همه تخریب شیش میلیون رای داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
پیروزی قطعی رییسی در مرحله نخست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
واقعا که شما جماعت متوهمید
باشه
وایسا تا صبح دولتت بدمد (از منفیات معلومه)
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
...شتر و خواب و پنبه دانه و
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ببین داداش!
خوب لایک و دیس لایک های پیغامتو بشمار بهمین نسبت اختلاف بین آرای روحانی و رئیسی وجود داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
باشه
از آرزوی بعدیت بگو دیگه چی دوست داری؟
فعال ترین عضو ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به احتمال زیاد رئیسی هم به نفع میر سلیم کنار می رود و روحانی هم به نفع جهانگیری کنار می رود. هاشمی طبا هم به نفع کسی کنار نمی رود و انتخابات دو مرحله ای آن قطعی است که آقایان میرسلیم و هاشمی طبا هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خدايا خودت ميداني چقدر شوق و شور داشتيم براي روي كار آمدن يك دولت انقلابي. در اين بيست روز خواب و خوراك نداشتيم. از خونوادمون و همه چيمون زديم براي بازنشسته كردن اين دولت خسته و ناكارآمد و غير انقلابي. خدايا خودت شاهد باش چطوري يه عده كه من نميدونم كي بهشون گفته شما بزرگ اصولگرايي هستيد تمام اين زحمات رو بر باد دادن. به خدا از ديروز كه سردار قاليباف انصراف داد دارم دق مي كنم از اين همه نامردي و بي خردي. عين روز واضح بود اوني كه بايد انصراف ميداد آقاي رئيسي بود نه دكتر قاليباف. آخه با كدوم تحليل همچين اشتباهي كرديد؟! جلو چشم خودمون حداقل ٣٠ درصد از اعضاي ستادي كه ما در اون هستيم از ديروز رفتن تو ستادهاي روحاني عضو بشن! خدايا خدايا آخه چرا؟ حداقل اگه دكتر مي موند انتخابات مي رفت دور دوم، خوب اون موقع حداقل اين تصميم رو مي گرفتيد. از ديروز هم كه تمام سايت هاي اصولگرا مثل فارس و الف فقط به به و چه چه راه انداختن كه مثلا موج ايجاد كنن، كدوم موج؟ آقايون بيان تو ستادها تا ببينن چه دسته گلي به دولت روحاني تقديم كردن. تنها راهي كه ميمونه و ممكنه حداقل از اين ريزش راي جلوگيري كنه اينه كه حداقل دكتر به عنوان معارن اول همين امروز معرفي بشه، فردا ديره. خدايا خودت كمك كن. تابناك به شرفت قسم حداقل تو اين مطلب رو منتشر كن بلكه دو نفر بخونن ببينن داره چي به سر اين همه شور وشوق مياد
پاسخ ها
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
حالا شما خودشه ناراحت نكن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
یعنی طرف دنبال دولت انقلابی است و رفته تو ستاد روحانی؟!!!! دم خروس زد بیرون!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
عزیزم خیلی جوش نزن قالیباف هم به اون اخلاصی که تو فکر می کردی نیست
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خدا بهت صبر بده، خیلی سخته میدونم حالت رو
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
نارخت نشو ، دنبال قایباف رفتن این چیزه ها را هم دارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
درکت میکنم
ولی بعدا که التهابات انتخابات بخوابد متوجه خواهید شد که قالیباف اون گزینه ای نبوده که شما دنبالش بودید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خدا جون میشنوی صدامو؟
چه تراژدی غم انگیزی!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
نویسنده خوبی هستی. داشت باورم میشد. روحانی رای خودشو داره. ایشالا پیروز میشه
دریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ایشونی که نتونستند قول خودشون را در همین دوران کوتاه نگه دارند و انصراف دادند چجوری می خواستند قول های سنگین تر را انجام دهند !! همین چهار درصد رو از کجا آوردند ؟ تو آمریکا چند سال پیش گفتند یک در صدی ها !!!! یعنی اقتصاد کا چهار برابر بهتر از آمریکاست ؟؟؟؟؟ تمام رای ایشان به رییسی نخواهد رسید شاید بعضی ها کلا منصرف شوند با این بد عهدی !!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
شما که مشخصه کجات داره می سوزه!!! اما دکتر قالیباف در دولت کار و کرامت پیگیر برنامه هاش خواهد بود. ان شاءالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
منتعجب از قاليباف اگه مي خواست انصراف بده چرا اين همه هزينه كرد آيا اينكار حيف وميل بيت المال نيست .من فكر ميكنم بيشتر به نفع روحاني شد.
روحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با سلام به نظرم رئیسی در مقابل روحانی شانسی نداره مردم دوران احمدی نژاد هنوز به یاد دارند کشور در بی ثباتی مطلق بود هیچ چیز در سرجای خودش نبود روحانی امد همه چیز را سروسامان داد.جایگاه ریاست جمهوری محل آزمون و خطا نیست .که یک کسی بیاد و فاقد برنامه باشه و فقط شعار بده و حرفهای قشنگ بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
همون ملتی که 8 سال ما رو بدبخت کردن و احمدی نژاد رو آوردن رو کار رئیسی رو هم میارن که به اعماق فقر و گرسنگی بریم
ناشناس
| - |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
جایگاه ریاست جمهوری محل آزمون و خطا نیست .که یک کسی بیاد و فاقد برنامه باشه و فقط شعار بده و حرفهای قشنگ بزنه
من هم با تو هم عقیده ام . جای آزمودن دوباره وعده 100 روزه هم نیست. کسی که یک بار وعده 100 روزه رو انکار کرد، بار دیگه راحت تر این کار رو انجام میده...
جای کسی نیست که با شعار «چرخیدن همزمان چرخ اقتصاد و چرخ سانتریفیوژها » چرخش یکی رو کند و چرخش دیگری رو محدود کنه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بخش خیلی زیادی به آقای روحانی رای خواهند داد
نامفهوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگر احتمال زیاد بر ۲ مرحله ای بودن انتخابات بود حالا احتمال زیاد بالای ۸۵ درصد یک مرحله ای است ارا قالیباف ۶۰ به ۴۰ بین رئیسی و روحانی تقسیم میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
انصراف قالیباف و انتقال آرای او به سمت رئیسی باعث کمتر ضایع شدن رئیسی میشود
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ایران فقط اینترنت نیست عزیزجان. اصفهان و شیراز و اراک که رئیسی نشون داد کی بیشتر طرفدار داره. امروز هم مصلای تهران روتون کم می شه. این خط این نشون. 30 میلیون رای واسه رئیسی. 15 تا روحانی بقیه هم واسه معاونش و هاشمی طیا.
ناشناس
| France |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ناشناس با پرچم چین که از صبح تا شب تو همه سایت‌ها پلاس هستی
جنسش چینیه؟؟ توهمش اینقدر بالاست
علی
| France |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
یادم رفت بگم مردم و امثال شما را با اتوبوس میبرند تو
مصلی شما دولت را خوش کن که رای داره

بوق ببر حوصلت سر نره ناشناس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خوبی؟ کلا 50 میلیون می تونن شرکت کنن که معمولا 40 درصد یعنی 20 میلیون اصلا شرکت نمی کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
با مینی بوس و اتوبوس یه عده رو میگردونن میارن پای مراسم رئیسی. بعدشم مگه توی سخنرانی روحانی همه طرفدارا پا میشن میان؟
بعدشم شما تصاویر رو ببینی متوجه میشی که طرفدارای کی بیشتره.
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
جمع کردن اتوبوسی مردم کار سختی نیست. از دوستانی که توپادگان ها هستند بپرسی مسگن چه خبره . استراحت مطلق، یا مرخصی ماهانه با پول ستاد و هزینه های ستاد بهشون برای تبلیغ رییسی پرداخت میشه. ولی خدای در جای حق نشسته و انشاالله به کمک همین مردم جواب تخریب ها رو خواهد داد. و روحانی پیروز خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رای دو کاندیدای اصلی بالا خواهد رفت وانتخابات در همین مرحله اول پایان خواهد یافت
يك ساروي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رئيسي به خاطر عدم تجربه اجرايي نميتونه درصد بالايي از اراي قاليباف رو جذب بكنه حداكثر آرايي رو كه بتونه جذب بكنه 30 درصد هست. 70 درصد ديگه رو روحاني جذب مي كنه .
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
در 20 سالگی با حکم شهید بهشتی دادستان شده.
حالا کی بی تحربه است؟ از خاتمی و روحانی خیلی باتجربه تره!
علی
| France |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اینکه مهم هست شما را گداشته مسول کامنت گداری تو صفحاتش معلوم که بی تجربه است و شما هم بدتر از
ایشان
Arman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مطمئن باشید آرا اقای قالیباف تقسیم میشه به نفع اقای روحانی شد بیشتر تا اصول گراها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگه آقای قالیباف به سمت اصلاح طلبان و اعتدالیون در گذشته نزدیک می شد شبیه اقای لاریجانی با توجه به سابقه خوب اجرایی شانس بالایی برای ریاست جمهوری داشت اما عضویت در اردوگاهی که خیلی مردمی نیست همیشه پاشنه آشیل ایشون بوده و هست
مانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظرم اگه ایشون نقش آدم بده رو در مناظرات به عهده نمیگرفت و همین کار رو اقای درییسی انجام میداد و اقای رییسی انصراف می داد همه رای ها به سمت ایشون می اومد.
خود من از کسانی هستم که به روحانی رای نخواهم داد و به قالی باف رای میدادم ولی الان به رییسی رای نخواهم داد. چون شک دارم ایشون در کار اجرایی موفق باشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من 90 درصد از ارای ایشون برای رییسی شده و 10 درصد هم بین هاشمی طبا و میرسلیم تقسیم میشه ولی در مجموع به نفع روحانی خواهد شد
فرید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با انصراف قالیباف پیروزی روحانی در مرحله اول قطعی شد
غالب آرای قالیباف هیچگاه روانه سبد رئیسی نمی شود
اگر قرار بود یکی از این دو نفر انصراف دهد بهتر بود آن نفر رئیسی باشد که حداقل آرای او به سبد روحانی نمیرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بنظر من شاید یک چهارم آرای او به سمت رئیسی برود چون رئیسی نه برنامه داشت و نه تجربه ای در کارهای اقتصادی و تیم اطراف او هم که قبلا در دولتهای نهم ودهم به ملت پنالتی زده بودند و مشخص است چه بلایی به سر کشور می آورند بقیه آرای قالیباف هم به سبد آقای روحانی ریخته می شود در هر حال اتفاق مبارکی است .
روحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قالیباف از اول هم برای ریاست جمهوری نیامده بود او آمده بود تا دولت روحانی را با تهمت و افترا بدنام کند و مردم را نسبت به انتخابات بی تفاوت کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ما که رای نمیدیم کلا.3 ساله یارانمون به ناحق قطع شده و وصلم نشد که نشد با کلی اعتراض
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ممکنه یارانتون به ناحق قطع شده باشه (من نمیدونم) ولی اگر این اشتباه تو دولت رییسی براتون تکرار بشه با تورم چهل درصد باز هم پشیمون نمی شید از اینکه رای ندادید؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
برادر يا خواهر عزيز، حق با شما يارانه شما شايد به ناحق قطع شده باشد، آيا بى ثباتى دوران
دولتهاى نهم و دهم براى كل ايران كافى نبود به خاطر ايران و ايرانيان هم كه باشد يك ساعت از وقت ارزشمند خود براى انتخابات قرار بده
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
واسه من وصل شد
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کسانی که قالیباف رو انتخاب کردند اول به روحانی نه گفتند پس دیگه به سمت روحانی نمی رن
اعندال گرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
شما که ظرفیت انتقاد ندارید قسمت نظر شما را حذف کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قالیباف ۹۶، قالیباف ۹۲ یا ۸۴ نیست که آراءش با روحانی تقسیم بشود. خیلی که خوش بینانه بخواهیم بگوییم نهایتا ۱۰ درصد به نفع روحانی خواهد شد.
متاسفانه این کار به ضرر اصلاح طلبان است و احتمال رای آوردن رییسی در دور اول را افزایش می دهد. خدایا رحم کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من هیچ گونه تاثیری در نتیجه نهایی انتخابات ندارد طبق نظر سنجی های معتبر آقای روحانی برنده انتخابات است و الآن فقط باید به فکر بالا بردن آرا بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
هیچ تاثیر خاصی نداره
ادیب زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ه نظرم همه ارا قالیباف به سبد رییسی نمیره و اون بخشی از جامعه که رییسی رو به بی تجربگی و بی برنامگی متهم می کنن به روحانی رای میدن
در مجموع انتخابات یک مرحله ای شد و خوب شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به بنفع روحانی شد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
دو قطبی شدید در جامعه و انشاالله رای بالاتر روحانی با حضور تحریمی‌ها.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ایشان برای گرم کردن تنور انتخابات و اوردن انهایی که نمی خواستند رای دهند امده بود و با حملات بی امان سعی در ایجاد شور در انتخابات داشت که البته موفق هم شد.
مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با توجه به عقايد و نظرات آقاي قاليباف مخصوصا در آخرين مناظره ايشون شاهد ريزش شديد آراء وي بوديم. حال كه مي بينه هيچ شانسي نداره با جانب داري از آقاي رئيسي سعي داره حداقل آينده خودش رو تضمين كنه.يك خيال كاملا پوچ و باطل. اما مناظره آخر پرده از چهره آقاي قاليباف برداشت و ريزش شديد آرا ايشون كارش رو يكسره كرد. با جانبداري از آقاي رئيسي شكي نيست كه باعث ريزش آراء رئيسي هم خواهد شد. مهر تائيد آقاي رئيسي بر ايشون هم گواه بر همين مطلب است.
ayoub
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مطمن باشید با این برخوردی و افشاگریهایی که قالیباف علیه روحانی کرد طرفداران آن به روحانی رای نمی دهند
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
زرشك
سناتور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مطمئنا این یک پولیتیک اشتباه از طرف اصول گرایان بوده و رای آقای روحانی بیشتر از پیش بینی شده است .رییس جمهور آینده آقای روحانی است .مردم خواهان حفظ وضع موجود هستن نسبت به برگشت به دوران سیاهی و تورم
کسی که از اول انقلاب در تمام رای گیری ها شرکت کرده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر ما آقای قالیباف با اینکار خودش را تطهیر کرد ، چرا که اصولکرایان از اینکع او رقیب موازی آقای رئیسی باشد اصلا خوشحال نبودند و ترس و دلهره به جلو نگاه میکردند، ولی جالا از بابت ایشان خیالشان راحت است ، از طرف دیگر با اینکار قالیباف آینده خودش را تضمین کزد.
اما اینکه آراء قالیباف چه میشود ؟ بستگی به عملکرد کاندیداها دارد ، قطعا عده زیادی از آرا به سمت رئیسی میرود ولی آن کسانی که میخواستند به عملگرائی و توان عملیاتی قالیباف رای بدهند ، حالا وزنه روحانی سنگین تر است ، ولی تردید و آنها و احساس شان تسبت به پشت کردن به قالیباف آنها را نردد میکند ، در این 2 روز باقی مانده روحانی و رئیسی باید سعی کنند تا حمایت آنها را بدست آورند
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظرم رای قالیباف به هیچ وجه با توجه به مواجهه ای که با روحانی داشت به سمت اعتدالی ها نخواهد رفت. این رای عمدتا به سمت رییسی و قسمتی به سمت میرسلیم خواهد رفت.
از طرفی به خاطر موجی که ایجاد میشه قسمتی از افرادی که تصمیم نگرفته بودند، حالا به سمت رییسی خواهند رفت.
در مجموع موضوع به نظرم باعث افزایش مجموع رای اصولگرایان خواهد شد. هر چند شاید با افزایش قابل توجه رای میرسلیم و کمی هم رییسی.
مرتضی
|
United States
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
آقای قالیباف با شعار تغییر و مخالفت با روحانی به صحنه ی انتخابات اومد به طوری که تبدیل به نماد مخالفت با روحانی شد مردم به وضوح هم این رو دیدن.! دلیلی نداره بخش عمده ای از آرای آقای قالیباف به سبد روحانی مخالفش بره!! شاید بگیم همه ی ارای قالیباف برای رییسی نیست ولی حتی سهم این هم میتونه ۲۰ به ۸۰ به نفع رییسی باشه! به نظر من طرفدارای دولت با تحلیل های جهت دار سعی در جو سازی دارن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من که بازم به قالیباف رای میدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من به محمود رای میدم
فقط محمود
مهرداد رادمهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
آقای قالیباف، تحمل شکست برای بار سوم را نداشتند. آقای رییسی که از اقتصاد و اشتغال و مدیریت اجرایی بسیار دور هستند. انشاء الله با روحانی؛ کشور در مسیر تعالی، رفاه و آرامش قرار خواهد گرفت.
مهرداد رادمهر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مطمئن باش بشتر در جهت وابستگی و فقر و اختلاف طبقاتی شدید گام برمیداره تا پیشرفت.
ناشناس
| - |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
شتر در خواب بیند پنبه دانه....
قیطران از روستای حی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اخر هفته روحانی رفته
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
صنار بده آش، به همين خيال باش
احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من روحانی با شصت درصد اول میشه
علی اکبر روحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
این اقدام شجاعانه آقای قالیباف بسیار ارزنده بود از یک جهت وحدت جبهه انقلاب رو نشون داد و از طرفی انشالله یک مرحله ای پیروز انتخابات هستیم . تغییر به نفع مردم / پایان اشرافی گری / درود بر قالیباف / اصلح : رییسی
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ت"""""""تغییر به نفع مردم / پایان اشرافی گری /
درود بر قالیباف / اصلح : رییسی """""""""""""شعار های قشنگی است ولی فقط قشنگ است و با واقعیت جامعه فر سنگهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا فاصله دارد
ناشناس
| United States |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
همین که پرونده اش از طرف روحانی مطرح شد انصراف داد
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر می رسد آقای قالیباف برای فرار از تکرار 600هزار رای دوره های پیشین یک فرار جانانه وآبرومندانه کرد. گذشته از این مسائل به عنوان یک ایرانی دعا میکنم انتخابات یک دوره ای شود و این بساط آشفتگی کشور بهزودی سامان یابد. بحث بعدی این است که اگر بشود نمایندگان مردم طرحی برای اصلاح قانون اساسی تهیه کنند که دوره ریاست جمهوری 8 ساله شود تا این استرس ها و هزینه ها از کشور کم شود واز سویی رئیس جمهور با فراغ بال برنامه هایی برای کشور تدارک ببیند. اکنون با این دوره 4 ساله تا می آییم رئیس جمهور وهیات دولت و برنامه های آنهارا بفهمیم دوباره لنتخاباتی دیگر پیش می آید. در صورت 8ساله شدن نمایندگان مجلس و قوای نظارتی میبایست دقیق تر عمل کنند. اما آرامش د کشور ثبات بیشتری می یابد.
احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من روحانی با شصت درصد اول میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
برو بالا
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
آقایان قالیباف ورئیسی در مکانهایی رشد ونمو کرده اند که با بله قربان وچشم قربان روبرو بوده اند وقطعا عرصه ریاست جمهوری وبخصوص سیاست خارجی در شرایط فعلی زیبنده آنها نبوده ونیست مگر آنکه بخواهیم صد درصد چونان کره شمالی بشویم / قطعا تمام رای آقای قالیباف بسمت آقای رئیسی نخواهد رفت و قسمتی از آراء ایشان به سبد اصلاح طلبان واریز میشود
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بسیار هوشمندانه است فرمایشتون. تفاوت وکیل با قاضی در همین
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
احتمالا ریزش آرا به سمت آقای روحانی خواهد بود، به چند دلیل:
۱- از دید خیلی از هوادارهای قالبیاف، وی یک تکنوکرات مستقل بود که به هیچ حزبی تعلق ندارد. این انصراف آنها را بر سر دو راهی اصلاح طلب و اصول گرایی قرار میدهد، که با توجه به سابقه اجرایی بیشتر و تکنوکرات بودن روحانی، به وی رای میدهند.
۲- عده ای از جوانان صرفا به دلیل ظاهر قالیباف طرفدارش بودند، که همین کنار گیری سبد رای روحانی را افزایش میدهد. چون نمیخواهند رای خود را به سبد اصولگراهای بعضا افراطی بریزند.
۳- درصدی هم به آقای رییسی رای میدهند.
در مجموع نسبت افزایش آرا برای آقای روحانی بیشتر از آقای رییسی خواهد بود. به نظر من جناح اصول گرا ریسک بزرگی را متحمل شده است.
حمید
|
-
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر بنده طرفدار های قالیباف دو دسته هستند 1- آنهایی که به قالیباف به عنوان نیروی توانمند اجرایی نگاه می کردند. 2- آنهایی که به وعده های شغلی و یارانه ای قالیباف روی آورده بودند. دسته آول به ریسی رای نخواهند داد چون ریسی فاقد چنینی توانایی است دسته دوم می توانند مستعد باشند که به ریسی رای دهند
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با سلام
به گفته حجت الاسلام مهدی دانشمند سیاسیون ما قابل اعتماد نیستند.
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر از تاثیرات مثبتش همین بس که شما جرات انتشار کامنتهای مردم رو ندارید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من به قالیباف می خواستم رای بدهم اماحالا به روحانی رای می دهم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
دمت گرم بهترین کارو میکنی مرسی که انقدر با فکر هستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سلام . به نظر من با توجه به بد اخلاقی های آقای قالیباف در انتخابات، حمایت ایشان از آقای رئیسی به ضرر ایشان خواهد بود.
محمد سعید شریفی صدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من رای اقای قالیبافت بین کاندیده های دیگه تقسیم میشه
ahmad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قطعا ارای رییسی افزایش چشمگیری خواهد داشت
بی طرف
|
-
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
باتوجه به اینکه آقای قالیباف تکنوکرات هست و کمتر ایدئولوژیک پس مقداری از آرای ایشان به سبد روحانی ریخته خواهدشد هرچند روحانی در مجموع قبول میشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مگه قالیباف چقدر رای داشت که به نفع کسی باشد
خیلی امیدوار به رای قالیباف نباشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
در موضع گیری سیاسی قالیباف به رییسی نزدیک بود ولی عملکردش به روحانی شبیه تر است. لذا رای روحانی با لاتر می رود
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کمک به روحانی شد برای پیروزی در مرحله اول
بهین راد
|
-
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کسانی که رایشان به قالیباف بخاطر جبهه بندیهای سیاسی نبود حتما رای خود را به روحانی خواهند داد ولی کسانی که قالیباف را صرفا بخاطر جبهه بندی سیاسی انتخاب نموده بودند قطعا رایشان را به رئیسی خواهند داد پس در نتیجه مطمئنا تمام آرا قالیباف در سبد رئیسی نخواهد بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با دوقطبی بین روحانی و قالیباف، رای های خیلی کمی به سمت روحانی میره و همه میره به سمت رییسی چون میدونن قالیباف هم در تیم دولت رییسی خواهد بود
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رای آقای قالیباف به سبد آقای رییسی میره صد در صد ، انتخابات یک مرحله ای میشه حتما ، شایان ذکر هست که آقای روحانی هم اصلا تجربه اجرایی نداشتن و نتیجه این قضیه در حال حاضر قابل رویت هست و امکان نداره در چهار سال اینده هم کار خاصی بتونن بکن با رکود وضع موجود ممکنه که ونزولا نشیم ولی قطعا آفریقا و گرسنه تر خواهیم شد . آقای قالیباف مدیر بسیار خوبی هستن و حتما کارهای بزرگی خواهند کرد اگر در دولت آینده سمتی داشته باشن و اینکه واقعیت جامعه با چند میلیون نفری که در فضای مجازی فعال هستن فاصله زیادی داره
پاسخ ها
mj
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
دوخانواده از اقوام خود ما که رایشون قالیباف بود الان گفتن به روحانی رای میدن.سبد رای این دوفرد متفاوت بود.همه آرای قالیباف به هیچ وجه توسبد رییسی نمیره
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من به ندرت اتفاق می افته کسی که رایش قالیباف بوده الان به رییسی رای بده. کسانی که نمیخوان به روحانی به هر دلیل رای بدن، میرسلیم رو انتخاب میکنن. البته رای اطرافیان من همه روحانی است و شاید تفسیرم درست نباشد.
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اینکه میگن رای به سید روحانی بر می گرده احمقانه است چرا که قالیباف مخالف 4 درصدی هاست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خیلی کار بدی کرد من یکی از طرفداراش بودم نه به دلیل سیاسی بلکه به خاطر برنامه هایی که برای جوونا داشت اشتغال مسکن و.. هر چند بعضیا میگفتن برنامه هاش نشدنی است ولی ایشون با این کارش ما جوونای طرفدارشو رو مضحکه و سرخورده کرد و حالا تصمیم دارم به روحانی رای بدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
امیر جان ایشان از اول قرار بود بره کنار فقط آمد تا روحانی را تخریب کنه و با شعار های پوپولیستی توقع مردم را ببره بالا که دفعه بعد روحانی اومد 4 سال دیگه بگن دیدید روحانی نمیتونه
این برنامه ریزی برای 4 سال دیگه است که میخواهند بتونند خودشون را دارای چشم بصیرت نشان دهند تا بتونن دفعه بعد با شعار های پوپولیستی مجدد مقداری دیگر از رای روحانی را بردارند
که مردم ما آگاه هستن و گول نمیخورن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
تاثیرش در حد نامحسوس بنفع جناب ریسی است
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اميدوارم به نفع روحاني باشه چون همه راي قاليباف سمت رييسي نميره
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
برعکسش ممکن بود همه رای رییسی به سمت قالیباف بره! ولی رای قالیباف همش سمت رییسی نمی ره!
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من متوجه شده بود اصولگرایان شکست سختی میخورن به همین خاطرزودتراز موعد رئیسی بیچاره رو سپر کردو رفت برای همیشه.من اگه جای قالیباف بودم شجاعت به خرج میدادم و مردانگی میکردم برای حلالیت گرفتن از روحانی به نفع روحانی کنارمیرفتم.تا حداقل نام نیک به جا بگذارم دراذهان مردم فرهیخته ایران.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اتفاقا حداقلش این بود که اتنخابات دو مرحله ای میشد
آرش ای پی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
انتخابات دو قطبی شد. شکی نیست. ولی مگر قالیباف چقدر رای می تونست داشته باشه که کنار رفتنش به نفع روحانی یا رئیسی باشه؟ اگر می موند آبروش می رفت. به قول جهانگیری 3 مرتبه تا به حال کاندید شده همیشه هم نفر آخر شده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
فقط متاسف هستم آقایی که دیگران را متهم به اتلاف وقت وسرمایه بیت المال می کرد خود همان رفتار را کرد.ان چند درصد آرا ایشان بسمت آقای روحانی خواهد رفت.شک نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من می خواستم به قالیباف رای بدم که هم روحانی نشه هم رئیسی نباشه. ولی الان که فکر می کنم گزینه ای بهتر از روحانی باقی نمانده است
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
دقیقا مثل من
ناشناس
| France |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
باز آقای جهان گیری هیچ تبلیغی نکرد و از اول همه کاراش
مشخص بود اما این آقا به خیلی ها توهین کرد با این کارش
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
حدود 85%از رای قالیباف میره تو سبد رئیسی و بقیه اون بین روحانی و میرسلیم تقسیم میسه امروز باید دید تجمع طرفداران رئیسی تا چه اندازه کستردس اگه گسترده بود احتمال پیروز شدن رئیسی هم میشه داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
از کل تهران و شهرستانهای اطراف با اتوبوس جمعیت آوردن
سال 92 هم برای جلیلی از این جمعیت ها جمع می کردن اما رایش 4 میلیون بود
زیاد به این تجمع ها توجه نکنید اینها فقط برای عوام فریببی و ایجاد موج هست که بالعکس جواب خواهد داد و رای های خاموش مردم از ترس رییسی بیدار خواهند شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کار قالیباف یک پاس گل بود به روحانی!
سعادت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
این انصراف ، خنجر بدی به پشت سید بود
اینده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اولندش قالیباف اصلا رای نداشتن..دومندش حتی باوجود قالیباف و میرسلیم بیچاره ..روحانی لا اقتدار با 70درصد ارا پیروز میشه..البته ایندفعه فکرکنم 80 درصد مردم ایران رای بدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
روحانی برنده می شودتابی
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
حدود70درصد آرای قالیباف به آرای آقای رئیسی اضافه می شود.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با این شرایط قطعاً انتخابات به مرحله دوم کشیده خواهدشدچون هیچکدام از دو رقیب(آقایان رئیسی و روحانی)نخواهن توانست حائز اکثریت لازم شوند و فاصله و تعداد آرابه هم نزدیک خواهد بود. مرحله دوم هم نتیجش بستگی خواهد داشت به نوع اسراری که ازسینه آقای رئیسی درخواهد آمد و دفاع آقای روحانی.انشاله که هرچی هست به خیرو صلاح این مردم نجیب و رنج کشیده باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
آرا اصلا بهم نزدیک نیست این یک جو ساختگی اصولگراهاست که اینجوری میگن سال 92 راجب جلیلی هم همینو می گفتن که رای ها نزدیکه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
فقط روحانی تمام
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
و السلام نامه تمام
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قطعا همه ارای اقای قالیباف به سبد اقای رییسی نخواهد رفت وحتی اگر ده درصد هم به سمت روحانی برود به نفع وی خواهد بود.از طرفی ریسک دو مرحله ای شدن برای اقای رییسی این است که برخلاف طرفداران اقای رییسی که همه حتما در دور اول رای میدهند طرفداران روحانی یا مخالفین اقای رییسی همه در دور دوم متحد پشت روحانی می آیند.یعنی عملا در مرحله دوم چیزی به سبد اقای رییسی اضافه نمیشود
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اون تعدادی که قرار بد به ایشان رای بدهند عده ای رای نمیدهند الباقی حدود 30درصد به رییسی و 70 درصد به روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
احتمالا امام رضا رو وجه و الضمان قرار دادن
علی
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
تصمیم جمنا برای کناره گیری قالیباف اشتباه بود. با این کار روحانی به راحتی در مرحله اول با اکثریت آرا پیروز می شود.
اگر هر دو می ماندند احتمال خیلی ضعیفی بود انتخابات به دور دوم برود چون در بین مردم مقبولیت فالیباف بیشتر از رییسی بود. البته به نظرم خود قالیباف هوشمندانه به نفع خود عمل کرد تا شکست اصولگرایان به گردن او نیفتد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رییسی یک اصولگرا ی تندرو است
در حالیکه قالیباف خیلی اصولگرا نبود
از طرفی سبد آرا رییسی کمتر از قالیباف بود
بخشی از آرای قالیباف به سبد روحانی ریخته میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
جذب قسمتی از آرای مایل به قالیباف توسط روحانی باعث اتمام انتخابات در دور اول به نفع روحانی خواهد شد. در حالی که اگر انصراف نمی داد انتخابات به دور دوم می کشید و رئیسی برنده می شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قالیباف که نود شش درصدی بود احتمالا صد در صدموثر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قالیباف که نود شش درصدی بود احتمالا صد در صدموثر است
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
فکرکنم یک ضرب به دولت حداقلی روحانی پایان دهد.
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بنده نظرم ابتدا با آقای روحانی بود اما با سخنرانی های اخیرشان و فاصله گرفتن از اعتدال نظرم نسبت به ایشان تغییر کرد .

با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
جواب های هوی هست
وقتی قالیباف با این همه حمله تهمت و توهین و افترا حمله می کنه با ادب ترین حالت ممکن جواب قالیباف را داد تازه خیلی جاها سعی کرد با قالیباف دهان به دهان نده بخاطر شخصیتش
روحانی کاملا داره معتدل رفتار می کنه و از کارکرد خود و تیمش دفاع می کنه
هیچ زمانی سابقه نداشته تا این حد رییس جمهور مستقر را تخریب و تهمت و افترا بهش بزنن از همه طرف منصف باشید
رییس جمهوری که توانایی دفاع از خودش را نداشته باشه پس چه جوری باید از مردم کشورش دفاع کنه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اصلا اهمیتی نداره
پیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مطمئنا به نفع روحانی شد کنار رفتن قالیباف
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مسلما مردم به رییسی رای میدن با توجه به مناظرات و انتقاد خیلی شدید و کوبنده قالیباف نسبت به دولت ناکارآمد روحانی
ناشناس
|
France
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با سلام. مشخص است که رای اکثر قریب به اتفاق طرفداران آقای قالیباف به آقای رئیسی خواهد رسید. از طرف دیگه، این انصراف موجی در جامعه ایجاد کرده است که رای های خاکستری و افراد مردد رو به سبد آقای رئیسی خواهد ریخت و انتخابات در دور اول با پیروزی آقای رئیسی پایان میرسه. انشاءالله
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
باسلام و احترام...به تهران نگاه نکنید و نظر بدید...در شهرستان اقای قالیباف رای داشت..و رای خوبی بود...
مرتضی
|
-
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
الکی جو ندید ، خودتونم میدونید آخر هفته روحانی رفته .. از تجمع مردم باید متوجه بشید که کدوم از نامزدها طرفدار بیشتری دارند ...
حسین
|
United States
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
نمیشه مقدار خاصی رو عنوان کرد ولی قطعا بخشی از اراء قالیباف به سبد روحانی ریخته میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مگه کسی هم به قالیباف رای میداد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگر رییسی او را به عنوان معاون اول خود انتخاب کند رای ایشان افزایش پیدا می کند مردم رییسی را نمی شناسند ولی شناخت آنها از قالیباف بهش کمک می کند
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قالیباف از قبل شکست خودشو قبول داشت ولی تو این عرصه طرفدارهای خودشو داشت من فکر نمیکنم ارا قالیباف کلا به نفع رئیسی باشه
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رایم قالیباف بود اما الان صددرصد ررررررروحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قطعا جبهه اصولگراها اشتباه تاریخی و تقلید اشتباه از تاکتیک به موقع اصلاح طلبها در دوره گذشته داشتند که منجر به افزایش رای آقای روحانی خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر میاد قالیباف با انصرافش بیشتر رییسی رو لوله کرد تا روحانی رو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
دوستان دقت داشته باشید که قالیباف تجربه اجرایی داشت در حالی که آقای رییسی اصلا تجربه و برنامه مشخصی برای موارد مطرح شده ندارد. پس ما به دکتر روحانی رای می دهیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ایول به خودم.اصلا رای نمیدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بود ونبودش هیچ تاثیری نداره
عبدالله
|
-
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ای کاش می موند
من با همه ی احترامی که برای آقای قالیباف قایلم به آقای روحانی رای میدهم چون یقین دارم بعد از آقای قالیباف آقای روحانی برنامه داردحرف برای گفتن دارد
این سید خدا سخنران خوبی است ولی من نتونستم برنامه ی ازش ببینم بیشترحرفش شعار است
sadr
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کناره گیری آقای قالیباف قطعا به نفع آقای روحانی شد چون بخشی از رای آقای قالیباف به سبد رای آقای روحانی خواهد رفت
اگه ایشون میموند احتمال اینکه کار به دور دوم شیده بشه زیاد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کاملا مشخصه که همه قالیبافی ها به رئیسی رای نمیدن و ضمنا رایی هم نداشت. انشالله به کوری چشم صهنیونیسم و استکبار جهانی روحانی دوباره برنده میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من دیگه سایت شما رو دنبال نمیکنم
مغرضانه کار می کنید
يك ساروي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
راي من از قاليباف به روحاني تغيير كرد .
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
پیروزی روحانی بسیار راحت شد با این انصراف.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
انصراف قالیباف خیلی رندانه بود. ولی در کل شان ریاست جمهوری را نداشت. بی اخلاق ترین نامزد
ناشناس
|
Finland
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قالیباف می دونست که رای نمیاره. کنار کشید تا اگر رییسی رای آورد در کابینه وارد شود و اگر نیاورد خودش را برای دور بعد نسوزاند و به نظر من برای همیشه سوخت.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قطعا كنار رفتن قاليباف در اين مرحله اشتباه استراتژيك بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مگر رئيسي هم راي مي آره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اصولگرایان در مقابل خروش ملت دوباره اشتباه بزرگی کردند و روحانی با 60یا70 درصد برنده میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با توجه به اینکه قالیباف شدیدترین و تندترین انتقادات رو به روحانی داشت. احتمال اینکه رایی از قالیباف به سمت روحانی بره کمه. 90 ال 95 درصد آرا میره به سمت رئیسی و مابقی احتمالا به میرسلیم یا حتی هاشمی طبا. .
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
فقط روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
عقل سليم =ميرسليم خخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگر از قبل طراحی شده باشه بقول خودش غیر اخلاقیه اما اگه بخاطر جناحش جا را خالی کرده کار خوبی هرچند بی ثمر انجام داده . در هر صورت باخت اصولگرا با نمره 9 بهتر از باخت با نمره 4 و 5 است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بیشترش میره برای آقای رئیسی چرا که گفتند در کارها از قالیباف استفاده خواهند کرد.
کیارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگر میزان مثبت و منفی هایی که بازدید کنندگان تابناک به نظرات میدن رو توجه کنید بهش، متوجه میشید تقریبا 85 % از افراد متمایل به روحانی هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
آیا Winter Is Comming ؟
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من به قاليباف ميخواستم راي بدهم و به نظر قاليباف احترام ميگذارم به رئيسي راي ميدهم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سلام فقط ی یادآوری کوچک قالیباف گفت که 5 میلیون نفر را سر کار میزارم در صورتی که با این وعده های توخالی و ادعاها 70 میلیون نفر را سر کار گذاشت
gh.h
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قالیباف رای ندارد که به سبد کسی ریخته شود.ازابتدا مشخص بود اون بمنظور گل الود کردن آب وارد شده که موفق هم نبود.فقط یک لقب دیگه گرفت ورفت.لوله
رضا
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من از ابتدا رأیم بر قالیباف بود اما با انصراف ایشان به نفع جناب رئیسی، بنده هم همانگونه که ایشان ترجیح دادند آقای رئیسی بماند ترجیحا به دکتر رئیسی رأی خواهم داد... به امید پیروزی جبهه انقلاب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نفع روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اصولا قالیباف رای نداشت چون باتوجه به حوزه کاری ایشان در تهران در دو دوره قبل سبد رای او فقط در شهرستانها و همان 4درصدی ها بودند!!!
میر حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اولین کاندیدا که به وعده خودش عمل کرد.!!!!آ
اميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من خيلي روي آقاي قاليباف حساب كرده بودم بنظرم راي بالاتري نسبت به آقاي رييسي داشت و اگر كسي قرار بود كنار بكشه آقاي رييسي بود.
فكر ميكنم اشتباه كردند و باعث شدند روحاني در دور اول برنده بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
هرکس به فکر خویش است.
قالیباف از ترس ازدست دادن شهرداری تهران و با توجه به اینکه میدانسته مقبولیت و محبوبیت بالایی ندارد کناره گیری کرده و هیچ ربطی به رییسی نداشت چون رییسی فقط یک بهانه برای کناره گیری بود !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
میخواستیم به دکتر قالیباف رای بدیم اما چون واقعا احساس کردم به ما توهین کرد به اقای روحانی رای میدیم.
جواد مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
دوره قبل قالیباف ۱۵درصد آرا و در مقابل روحانی۵۱ درصد آرا رو داشت خب پس ۱۰درصد آراش بره رییسی باتوجه به کارنامه ضعیف روحانی شکست روحانی قطعیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
متاسفانه با تخریب های شدیدی که در روستاها و شهرهای کوچک و مناطق محروم علیه دولت شده (مثل تحریف سند 2030، انتشار اخبار قطع یارانه و ...)، همینطور مانوری که روی سید بودن و در خدمت امام رضا بودن جناب رئیسی داده شده، نمی تونیم به دور و بر خودمون دلخوش باشیم.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
حتما یک رای به آرای رییسی اضافه شده ، چون مسلما قالیباف به ایشان رای میده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
جواد خیابانی :))
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ارای اقای قالیباف به اقای رئیسی منتقل می شود. چون طرفداران قالی باف همانهایی هستند که معتقدند روحانی باید بره.
هواداران روحانی خیالبافی می کنند.
انشاءالله اقای رئیسی رئیس جمهور است.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
صنار بده آش، به همين خيال باش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من کنار گیری آقای قالیباف وحدت جبهه اصول گرایان را بیشتر کرد ودرمقابل شعار قدرت طلبی این جناح پاسخ مناسبی بود به هر صورت نمی توان گفت تمام رای آقای قالیباف به سبد آقای رئیسی خواهد آمد ولی نتیجه حاصله به نفع رئیسی میباشد واین اقدام موفقیت رئیسی رابیشتر کرده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من این کار جناب قالیباف بیشتر به ضرر اصولگرایان بود تا به نفع ایشان چرا که احتمالا سبد رای آقای قالیباف بزرگتر از حاج آقا رئیسی بود و کاریزمای بهتری نیز داشتند . این که سبد رای خودشون رو به آقای رئیسی میدن هم در حد یک تعارف قابل قبوله بالشخصه فکر میکنم بخش بزرگی از آرای خاکستری شهر های پر جمعیت در سبد ایشون بود که با اینکار به سمت آقای روحانی رفت . در مجموع شاید با این اوصاف تکلیف انتخابات در همین مرحله اول مشخص شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من آرای آقای قالیباف سمت آقای روحانی میره.
ابوذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
شاید آن کسانی که تصورشان بر این است رأی قالیباف به سبد روحانی می رود قیاس به نفس کرده اند . مگر اگر روحانی انصراف بدهد و جهانگیری بماند رأیش به سبد قالیباف می رفت ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بااین چیزی که من در اطرافم میبینم بعیده رییسی رای بیاره
بهزاد
|
United States
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سلام.به نظر من رد صلاحیت روحانی و جهانگیری بشن که با برگردوندن یارانه های قطع شده شب انتخابات غیرقانونی خلاف مصوبه مجلس برای حذف یارانه پردرآمدها، اقدام به خرید رای درسطح گسترده و موثر در رقابت نزدیک انتخابات کردن.
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ان شاالله كه در انتخابات رئيسي انتخاب مي شود
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
جناب رئیسی
عبدالله
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مردم ما باید مواظب باشند
پرتوی خورشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کناره گیری که نه. بهتره بگیم فرار قالیباف از شکست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بطور قطع بخشی از رای اصولگرای افراطی که خواهان حضور قالیباف در انتخابات به طرف رئیس سوق پیدا خواهند
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رئیسی ریئس جمهور است ارای قالیباف به رئیسی می رود
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
صنار بده آش، به همين خيال باش
ناشناس
|
Norway
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
آرای روحانی رو بالاتر برد با انصرافش!
ولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کمپین جذب ارا قالیباف توسط اصلاح طلبان راه افتاده وارا به سبد رئیسی نمی رود.؟
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ايشان كاشكي ازاول نميامد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
انتخابات بیشتر فرمایشیه
اصلاحات اصلا کاندیدا نداره
از ناچاریست که از روحانی حمایت میکنن
رییس جمهور اختیار کامل نداره
ali
|
France
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
حتی اگه فقط بین 20 تا 30 درصدش هم بره برای آقای روحانی بسه
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رئیسی 22 میلیون
روحانی 12 میلیون
هاشمی طبا 500 هزار
باطله 1 میلیون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اونایی که به قالیباف رای میخواستن بدن یقینا از روحانی خسته شده اند مطمعنم که بازگشت به روحانی نخواهند داشت.انشاالله رئیسی، رئیس جمهور میشه.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
حتی اگر یک رای ، فقط یک رای از هواداران قالیباف به سمت روحانی در صندوق ریخته بشه ، قطعا اصول گرایان زیان و روحانی برد کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
واقعا رئیسی به امید اینکه تو انتخابات یه مرحله ای اول بشه حساب باز کرده که قالیباف رو کنار زدن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بیشتر آرای قالیباف به سمت روحانی است و شاید کم تر از ۲۰ درصد برای رئیسی
ناشناس
|
Canada
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگر درصد مشاركت مردم بالا باشه، مثل هميشه اون شخص و گروهي كه مردمي تر هست (اصلاحات و اعتدالي ها و امسال آقاي روحاني) با اختلاف بالا در دور اول برنده انتخابات خواهند شد.
اين يك واقعيت ثابت شده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من بیطرف هستم ولی خودم به دوستانم میگفتم که اگر قالیباف با رییسی باهم باشند کاملا به نفع روحانی هست ولی الان با شرایط موجود فکر میکنم این مساله تقریبا تا نود درصد به نفع رییسی هست چون در یک جبهه هستند و شاید کسانی که اطلاعات زیادی درباره رییسی نداشته باشند به روحانی رای بدهند
ولی خودم به روحانی رای میدهم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
طرفداران قالیباف با توجه به متن و محتوای مذاکرات او را آگاهانه انتخاب کرده بودند. بعبارتی رای سر در گم نبودند . به نظر شما کسی که خون و خون ریزی مناظرات را دیده و با این وجود در جبهه مقابل روحانی بوده حالا با اعتقاد به اینکه این اتحاد کمک به پیروزی فکر و اندیشه قالیباف است بعد از انصراف دکتر قالیباف، بسمت روحانی می رود. به همین دلیل جمع دیروز اصفهان شگفتی ساز شد چرا که به نظرم با اتحاد شکل گرفته علاوه بر رای قالیباف قسمت عمده رای خاکستری نیز دیروز به جمع بندی رسید. و شگفتی دیروز را خلق کرد.

صبح شنبه این تحلیل را تصدیق می نمایید. انشا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بابا !! رفتن از سمیرم و فریدون شهر و ... ادم اوردن ربختن وسط میدون، اون وسط پرچم قطر رو دارن میچرخونن بعد تو باورت شده مردم اصفهان واسه این بابا شگفتی سازی کردن؟؟؟؟ خخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
صد و ده هزار نفر دیروز تخمین زده میشه اونجا بودند. و در برنامه روحانی در همان محل سی هزار نفر . آیا واقعا 80 هزار نفر امکان حمل به محل از اطراف اصفهان وجود دارد؟ بعید است واقع بین باشیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کاملا درست گفتید دوتا از فرزندان من که طرفدار روحانی هستند دیروز میدان امام رفتند برای دیدن میتینگ آقای رییسی، بعد که آمدند گفتند همه از شهرستانهای دور ونزدیک اصصفهان بودند چون وقتی تراکتهای شورای شهر اصفهان را توزیع میکردند میگفتند ما اهل اصفهان نیستیم!!!! در ضمن یکی از روزنامه ها هم امروز عکس تجمع یاوران روحانی در میدان امام را چاپ کرده بود!!! بیچاره نکرده بود رنگ بنفش را با فتوشاپ تغییر دهد!!!!!و
یلدا مهرااذر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ما که خونمون کنار میدان امام بود تعجب کردیم که این مردم از کجا اومدن و تالا
کجا بودن که ما تا حالا تو شهر خودمون
اینا رو ندیده بودیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظرم هاشمی طبا بایک برنامه بسیار مخفی و زیرکانه ارا رو به سبد خودش میریزه و رییس جمهور میشه.من دیشب خواب دیدم با 50 میلیون رای اول شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خواباتم مثل نظراتتن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خواب دیدی خیر باشه دایی جان
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من بیش از 85% اصول گرایان به آقای رئیسی رای می دهند و در صورت حضور آقای قالیباف ایشان بیشتر از 10% آرای اصول گرایان را با خود نداشت. این مقدار که درصد ناچیزی از آراء آقای قالیباف (حداکثر یک پنجم آرای آقای قالیباف ) را شامل می شد تنها آرائی است که میتوان آنرا برای سبد آقای رئیسی منظور کرد و حداقل 60% مابقی در سبد آقای روحانی خواهد رفت لذا انصراف ایشان نوعی گل به خودی محسوب می شود.
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قالیباف لوله شد!رای خودشو طرفدارش هم مال رئیسی...حد اقل 8میلیون از آراء خاکستری بر علیه رئیسی پای صندوق میان.روحانی دور اول پیروزه.احتمال ضعیفی وجود داره که انتخابات به دور دوم بره که بازم روحانی پیروزه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با توجه به اینکه اصولگرایان تندرو براشون شخص مهم نیست و فقط میخوان با اصلاحات مبارزه کنند با اطمینان به سمت رییسی خواهند رفت
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
شک نکنید روحانی رئیس جمهور میشه.
محمد
|
Austria
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من معتقدم باید رئیس جمهور فرا جناحی عمل کنه و اصولا کشور با سیاستهای فرا جناحی پیشرفت میکنه.
متاسفانه شکاف فکری و سلیقه ایی در کشور مخلوط شده و تمام کاندیداهای محترم برای جمع کردن رای بیشتر واقعیتها رو با سیاست آمیخته میکنند.
ما یک سند چشم انداز داریم و باید به اون عمل میکردیم که نکردیم.
مردم کلا از چپ و راست خسته اند ، مردم از افراطی گری و فشارهای اجتماعی خسته اند و مردم بیشعور نیستند.
باید همه به فکر سربلندی کشور باشیم این نقطه منفی و زوال برای جمهور اسلامی ایران است که همرزمان سابق جبهه که در زمان بی چیزی و با فداکاری و ایثار مقابل متجاوز ایستادگی کردند و حالا برای قدرت آبروی هم را میبرند.
این نشانه های زوال است و باید تمام متخصصان چپ و راست با خلوص به داد کشور برسند.
اوضاع خوبی نیست ایران به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد و تمام اینها به زمان بستگی دارد اگر سیاسی بازی را با تخصص آمیخته کنید کشور به باد میرود . ما تماممان ایارنی هستیم از ظرفیت ایانیهای خارج از کشور استفاده کنید و به قرار دادهای بین المللی احترام بگذاریم.
افراطی گری و اتهام زدن را یکبار برای همیشه پایان دهیم و از تاریخ چین و روسیه عبرت بگیریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
جالبه همه میگن برخی از آرای قالیباف می ره سمت روحانی ولی هیچکی نمیگه من قالیباف بودم الان شدم روحانی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
آقاي قاليباف كاش ميماند و نتيجه بداخلاقي ها و بي حرمتي هايش را با راي مردم مي ديد
یک معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
باید کمی محتاطانه عمل کرد و هیجانی نبود
1-اینکه شخصی مثل قالیباف بیاد با اون همه هزینه و شور و شوق یک دفعه بکشه کنار یکم بو داره. نمی شه فقط گفت قالیباف از شکست ترسیده.
2-اینکه اقای دکتر روحانی کمی صریح تر از گذشته در صحبت ها دیده می شه هم کمی مشکوکه

باید بازی را برده به نفع آقای روحانی نبینیم. به نظر من تصمیم و حرکت مشکوکی پشت این اتفاقات است و دعوا فراتر از دعوای انتخابات ریاست جمهوری است.

فقط این را می توانم به جرئت بگم که نیومدن و رای ندادن مساوی با بدترین اتفاقاتی است که ممکنه بیافته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بسمه تعالی
قطعا برنده انتخابات روحانیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ارائ قالیباف همش به رئیسی نمی رود خصوصا افراد مردد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
کسانی که میخواستند به قالی باف رای بدهند از روحانی دورشده اند پس احتمال بازگشت به سمت روحانی کم است البته ممکن است تعداد محدودی باشند ولی به نظر من 90 به 10 درصدبین رئیسی و روحانی رای ها تقسیم میشوند(البته من یکم خوشبینم :) )
حسین گرجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
احتمال دارد قالیباف فقط برای حمله به روحانی آمده باشد و نه بعنوان کاندیدای جدی که در این صورت حرکت فوق العاده هوشمندانه جهانگیری را باید ستود . روی دیگر این است که قالیباف آمد تا خودش را برای آخرین بار در بوته آزمایش قراردهد با فوت و فن های عامه پسندی که از یک بنده خدایی یاد گرفته بود با پلکان کردن شخصیت های بزرگ... اما دید دیگر این حرفها خریدار آنچنانی ندارد لذا روغن ریخته را نذر امامزاده کرد اما حتی بنظر می رسد که همان روغن ریخته دردسر برای آن امامزاده خواهد ساخت و حمایتش حتی از آرای رییسی خواهد کاست.
ابراهیم مرسلی
|
Germany
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظر من نشان دادشهامت مبارزه را ندارد.و این جناح تعطیل است.و احمدی نژادی ها که بالاخره موجودیت دارند به رئیسی رای میدهند.و رئیسی هم رای قابل توجهی نمی اورد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مردم دیگه وعده های دروغین جریان احمدی نژادی که الان پشت ریسی هستند رو نمیخورند.ریسی حتی بلد نیست یه سخنرانی حسابی داشته باشه.قسمت عمده رای قالیباف مال روحانیه و انشاله روحانی پیروزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به اقای رئیسی رای می دهم چون معامن اول ایشان دکتر قالیباف شجاع و ظلم ستیز است به امید پیروزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
فقط من موندم منظور شما از ظالم ستیزی چی چی هس داداش؟؟؟؟؟!!!!!
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
پس حقته که در دوران قبل از روحانی برگردی..دوباره اختلاف با دنیا و دو باره به عقب برگشتن..باورت شده و یا اینکه بد جور مخت رو شستشو دادن ..کدوم ظلم ستیزی..خواب دیدی خیر باشه..در دوران روحانی 5/2 سال به ثمر نشستن برجام طول کشید..همه میدونند که در آغاز دولت روحانی کشور در چه وضعیت بدی بود ..روحانی طی کش دولت قبل بود چون باید اول گند کاری دولت قبل رو جمعش میکرد.سعی کنید به آینده بنگرید نه اینکه به گذشته برگردید
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
در بهترین حالت ۲۰ درصد رایش به سمت روحانی ممکنه بره بقیش میره برا رییسی. و چون خیلی ها هم رای نمیدن (قهر از انتخابات بعد از ۸۸ ) دو مرحله ای میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سلام فقط روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
درود بر رئيس جمهور زحمتكش و مدبر
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
انشاالله حجت الاسلام رئیسی با اکثریت آرا رئیس جمهور میشوند.با یاری خداوند بزرگ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگر اینطوری نشد و روحانی رای اورد بعد هم خواهشا نگید کار انگلیس و امریکا بود...اون هم کار خداست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
بابا وهم برت داشته... شماها کلا با هم جمع بشین اندازه یک دهم اصلاح طلبا هم نیستین...
محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من هم امیدوارم به یاری خدا که ایشون رئیس جمهورنشه.علی برکت الله
شششششش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ما هم رو یاری خدا حساب کردیم که امیدواریم رئیسسی نشه داداش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
تمام امید طفداران اقای روحانی به افرادی است که غاقبت انقلاب برایشان مهم نیست و این راه را برای تقابل می دذانند تا ابادانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
عزیزم ابتدا املاتون رو درست بنویسین بعد اظهار فضل بفرمایید
محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اول دقت کن درست بنویس.املات هم مثل نظرت ایراد داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
منظور شما از آبادنی همون تخریبی هست که آقای احمدی نژاد در دوره 8 ساله ریاست جمهوری خودشون انجام دادن ؟؟؟؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
هر نظرى دارى و به هر كسى مى خواى رأى بدى محترم است اما اصلا حق ندارى به جمعى از هموطنان و طرفداران يك نامزد محترم توهين كنى
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
از خود گذشتگی ایشان درس ایثار و فداکاری به همه آنهایی که دفاع مقدس را درک نکرده بودند داد.
خسته نباشی برادرُُ حقیقتا لقب سردار غیرت برازنده شماست
دل نیرو های انقلاب را شاد کردیُ خدا بهت عزت بده
برای ما همیشه قهرمانی
....
شنبه جشن پیروزی سید بزرگوار را خواهیم گرفتُ ان شاالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اینگونه که مشخص است دوستان اصولگرا چندان میان مردم زندگی نمیکنند عزیزان اصولگرا ، در اکثر ادوار مردم آرا کمتری را به نامزدهای شما اختصاص دادند این واقعیتی انکار ناپذیر است
حتی در دوره اول ریاست احمدی نژاد که آرا مردم به سمت شما متمایل بود به دلیل عدم حضور کاندیدای شاخصی از اصلاحات بود ،که آنهم به لطف خدا به دست خودتان از صحنه حذف گردید
مهدی مهدوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با انتخاب مجدد آقای روحانی از تمامی تجربه های 38 سال گذشته در تخصصهای مختلف استفاده خواهد شد،چرا که اکثرا مردان باتجربه وسر وگرم چشیده در تیم ایشان وجود دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
4 درصد ارای قیالباف هیچ تاثیری نداره . روحانی با رای 70 درصد تا 1400
نگران آینده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سلام بنظر بنده معمای انتخابات با کناره گیری آقای قالیباف تقریبا حل شد اینکه ارا قالیباف یا سیاه بود ویا سفید
که فکر میکنم قریب به اتفاق جناب رییسی را انتخاب نخواهند کرد و خطای بزرگ استراتژیکی بود که در نهایت به نفع جناب روحانی تمام خواهد شد حال اگرآقای رییسی بنفع آفای قالیباف کناره گیری میکرد تمامی ارا رییسی ممکن بود در سبد قالیباف ریخته شود در هرصورت فکر میکنم با این اشتباه بزرگ احتمال قریب به یقین انتخابات یکمرحله ای و با ارای تقریبی 21000000جناب روحانی پیروز قطعی این دوره خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
روحانی دوره قبل با سیصد هزار رای تونست بعنوان اولین رییس جمهوری باشه که با کمترین درصد ارا انتخاب بشه.قطعا با این ریزشی که پیدا کده حتی نمیتونه رای قبلیش را بدست بیاره
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگه روحانی تو نظرسنجی هاییکه تازه توسط موسسه های همسو گرفته شده به اخر خط نمیرسید به سیم اخر نمیزد و حرف هایی رو نمیزد که تو چهارسالش با همه درشت گوییش هم نزد.واقعیت اینه که روحانی موافق رفع حصر نیست چون دیگه خودش خریداری نداره ولی مجبوره برای کسب رای همه چی بگه.
مگه خود روحانی سابقه کار اجرایی داشت که رییسی نداره.
من فکر میکنم انصراف قالیباف به نفع رییسی مثل انصراف عارف منجر به رییس جمهور شدن رییسی میشه
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
انشاالله آقای رئیسی با کمک جدش رسول الله (ص)و دعای مستضعفین رئیس جمهور میشوند
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قلیباف بیچاره هر چه تیر داشت به روحانی زد وقتی دید فایده ای نداره مجبور شد آخر ی شو به خودش بزنه که شاهد شکست برای بار سوم نباشه. زنده باد روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
پیروان خمینی کبیر باخلق حماسه عظیم در 29اردیبهشت وبارای قاطع به دکترروحانی تمامی حامیان را باهم شکست خواهندداد مانند دوم خرداد76
بیژن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظرم آرای رای دهندگان به قالیباف اکثراً به آقای روحانی داده خواهدشد. به هرحال ایشان ادعاهائی کردند و وعده هائی دادند و اتهاماتی هم زدند که با کناررفتنشان به نفع آقای رئیسی و بیانیه ای که مقدار زیادی تعریف از خودشان بود طرفدارانشان را ناامید کردند و خیلی از طرفدارانشان در مقابل این انفعال و دوروئی ترجیح می دهند دولت کنونی بر سر کار باشد که به قول معروف، هندوانه ی بریده است و بد و خوبش پیداست. اکنون طرفدارانشان درمقابل این سئوال جدی هستند که پس شعار دولت مردم، شعاری برای رای آوری بود و نه واقعی. چرا که در عمل اینهمه هزینه ی ریالی و هزینه ی بردن آبرو از نظام و دودسته کردن جامعه و... صرفا برای یک کناررفتن بوده است و ایشان از همان اول هم پوششی بوده اند. آقای قالیباف اکنون سردمدار بی اخلاقی در مناظرات انتخاباتی هستند و این جایگاه را از آقای احمدی نژاد با اقتدار پس گرفتند. اما این اقتدار را در ایستادن و ارائه برنامه نداشتند. پس ایشان نمیتوانند سردمدار و طرفدار شعار تغییر باشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
تاثیر خاصی نداره بیشتر به نفع روحانی بود این حرکت چون اقای قالیباف جهانگیری رو بخاطر پوششی بودن مورد تمسخر قرار میداد و میگفت چرا هزینه الکی میکنید و وقت مردم رو تلف میکنید ، قالیباف کلی وعده داد کلی شعار داد سایت زد چند ده بار اعلام کرد که اومدم بمونم و تا اخر هستم وقتی انصراف داد چیزی که من اطرافم تو محیط کار و بین کارگرا میبینم همه به این خلف وعده ایشون معترضن و رایشون به سمت روحانی تغییر کرده و عدم صداقت جناح مقابل اثبات شده بهشون
پیش بینی من اینه اقای روحانی با حدود 20 میلیون رای پیروز انتخابات میشن و اقای رئیسی حداکثر 12 میلیون رای دارن
سیدمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
هیچ تاثیری نداره سبد رای اقای قالیباف تکلیفی نبوده ولی سبد اقای رییسی تکلیفی بود وهمه رای ایشون به سمت اقای رییسی نمیره
سیدمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
هیچ تاثیری نداره سبد رای اقای قالیباف تکلیفی نبوده ولی سبد اقای رییسی تکلیفی بود وهمه رای ایشون به سمت اقای رییسی نمیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
وقتی آقای رئیسی دعوت میشود برای مسئولیت آستان قدس رضوی یعنی توانایی و لیاقت ریاست جمهوری را دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
انصراف قالیباف که از سوی جمنا و با قول وعده پست و مقام بر ما حامیان او تحمیل شدتنها برای نجات ابروی ریئسی بود که با آرای بیشتری دوم شود تا شاید 4سال دیگر رقیب سختی برای اصلاح طلبان باشد...کاش این قضیه برعکس می شد و ریسی کنار می رفت تا قالیباف بتواند روحانی را شکست دهد ...ده تا ریسی هم قادر به شکست روحانی نیستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
علی رغم تبلیغات یکجانبه صدا وسیما ووحمایت علنی اعضای شورای نگهبان وایمه جمعه وغیره دوم خرداد76 20سال قبل مجددا تکراخواهدشد واصلح واقعی دکترروحانی شماخته شده وبازنده اصلی ابراهیم رییسی وهمفکران وطرفدارانش خواهندبود انشاالله
سید علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
روحانی فردی سیاستمدار هست جنگ طلب نیست این سیاست برای کشور لازم هست ولی اقای رییسی همان سیاست دولت بهار را کپی کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
درود بر آقای قالیباف سلام بر آقای رئیسی رئیس جمهور آینده.انشاالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
خداراشکر.
یکی از عوامل زحمت و وقت کشی انصراف داد.
انتخابات به دور دوم کشیده نخواهد شد.
سه نفر باقیمانده ( میرسلیم ، جهانگیری و هاشمی طبا ) هم باید وقت مردم را نگیرند.
کشور با سرعت و قدرت به ریاست روحانی روبه جلو و پیشرفت و آینده روشن پیش خواهد رفت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من بین اقای قالیباف و رییسی مردد بودم ولی حالا حتما به اقای رییسی رای میدم اقای رییسی هم گفتن که از توان اجرایی اقای قالیباف استفاده می کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
با انصراف قالیباف یه عده از طرفداران ایشون که سرخورده شدن ممکنه از لجشونم شده به روحانی رای بدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اصولگراها نشان دادند که شعور هم ندارند.
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگر مهم بود که کنار نمی کشید!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اقای قالیباف مناظره هارا طوری شروع کرد که نشان داد ایشان امده است تا اخرین مطالباتش ازجمهوری اسلامی را که همان ریاست جمهوری است بگیرد وانصراف ایشان هم قطعا به میل خودش نبوده نظر سنجی ارای پائین ایشان باعث شد تا به اقای قالیباف تکلیف شود انصراف دهند.
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
قالیباف حتما تحت فشار قرار گرفته که به نفع رئیسی کنار برود شاید فشار جمنا یا فشارهای دیگر ...
احتمال دارد نظرسنجی و گمانه زنی آقایان این بوده که رای این دو روی هم قطعا از روحانی بیشتر است پس با ترکیب آنها در همان دور اول کار رقیبشان را یکسره کنند و دوقطبی مرحله دوم دیگر ضرورتی ندارد.
همچنین احتمال دارد با نظر سنجی های صورت گرفته خودش یا دیگران مطمئن شده اند که رای لازم را ندارد و صلاح دیدند کنار برود یا اصطلاحا روغن ریخته توسط وی نذر رئیسی شد.

اما اگر این گمانه زنی ها صحیح نباشد اصولگرایان ریسک بزرگی کردند چون سبد رای قالیباف لزوما به رئیسی نمی رسد. قالیباف بیشتر یک اصولگرای تکنوکرات و اجرایی است تا یک نیروی ارزشی و ایدئولوژیک به معنای تام کلمه
پس احتمال دارد فقط بخشی از رای او جذب رئیسی شود و در این صورت اصولگراها بازی را به احتمال زیاد واگذار خواهند کرد.
آن چه مسلم است این که رقابت اصلی بین روحانی و رئیسی است چون جهانگیری هم به نفع روحانی کنار می رود و میرسلیم و هاشمی طبا هم رای چندانی ندارند.
نتیجه آن که انتخابات به احتمال بسیار زیاد یک مرحله ای خواهد بود و شانس پیروزی روحانی بر رئیسی با شرایط کنونی بیشتر به نظر می رسد ...
Mhm
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
نکته مثبت انتخابات یک مرحله ای
و من تا دیروز فکر میکردم قالیباف اگه بمونه به نفع رییسی و انتخابات میره دور دوم و گرنه روحانی رییسی را شکست میده
ولی با مقایسه استقبال از روحانی و رییسی تو اصفهان من تو هردو بودم جمنایی ها میتونند بازم امیدوار باشند
این انتخابات با در صد مشارکت برنده معلوم میشه بالا ۷۰ درصد روحانی بین ۷۰ تا ۵۰ دور دوم و حدود ۵۰ چون از این کمتر نمیشه رییسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
از شمارش مثبت و منفی های کاربران در همین صفحه میشه فهمید رییس جمهور بعدی کیست :
آقای روحانی ، تمام شد.
بنده بعنوان بیطرف نظر دادم چون از عملکرد اقتصادی ایشان راضی نیستم.
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
من نمیدونم چرا اصولگرا ها همش از انقلاب مایه میزارن ما که شهید دادیم اینقدر از انقلاب مایه نمیزاریم روی پای خودمون می ایستیم و از توانایی هامون میگیم ریاست جمهوری مرد خودشو می خواد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به نظرم تک دوره ای شدن ریاست جمهوری برای کشور هزینه ها و اتلاف های زیادی دارد لذا سران و عقلای نظام نظرشان روی روحانی است همین که روحانی گفت توان بعضی از تغییرات را ندارد برای رضایت این افراد است . نشانه این موضوع قیمت سکه است که در حال حاضر نسبت به انتخابات حساسیتی ندارد اگر قرار بود ریسی بیاید افراد مطلع با خرید سکه قیمت آن را به سقف چسبانده بودن.