بازدید 2179

حماس به صورت رسمی جزئیات ترور «مازن فقهاء» را اعلام کرد

فرمانده کل نیروهای امنیتی در نوار غزه جزئیات ترور یکی از فرماندهان ارشد شاخه نظامی حماس را اعلام کرد و از بازداشت 45 جاسوس خبر داد.
کد خبر: ۶۹۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 16 May 2017
فرمانده کل نیروهای امنیتی در نوار غزه جزئیات ترور یکی از فرماندهان ارشد شاخه نظامی حماس را اعلام کرد و از بازداشت 45 جاسوس خبر داد.
 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «توفیق ابونعیم» فرمانده نیروهای امنیتی و سرپرست وزارت کشور حماس در نوار غزه اعلام کرد برنامه‌ریزی توطئه ترور «مازن فقهاء» از فرماندهان بارز گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس بیش از 8 ماه طول کشیده است.

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، وی افزود سه مزدور اصلی شرکت‌کننده در این ترور، در جنایات دیگری نیز دست داشته‌اند که منجر به شهادت تعداد دیگری از اعضای مقاومت و بمباران بسیاری از ساختمان‌ها و مقرهای دولتی در نوار غزه شده است. از آغاز تحقیقات مربوط به ترور مازن الفقهاء 45 جاسوس دستگیر شده‌اند.

ابونعیم در ادامه گفت:  از خلال تحقیقات مشخص شد این مزدوران توسط رژیم صهیونیستی استخدام شده و با پهپادهای شناسایی پشتیبانی می‌شده‌اند؛ این افراد به صورت مستقیم با افسران اسرائیلی در تماس بوده‌اند. تل‌آویو با دقت بسیار بالا این مزدور را انتخاب کرده تا خود را از دست داشتن در این ترور مبرا کند اما اعترافات مزدوران این نقشه را برملا کرد.وی تأکید کرد رژیم صهیونیستی مسئول کامل این ترور است .

ویدئویی از اعترافات عاملان ترور الفقهاء نیز امروز (سه شنبه) منتشر شد، الفقهاء در جلوی منزلش و به دست افراد ناشناس ترور شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل