بازدید 12724
۲
واکنش

خریداحتمالی پرسپولیس:ازبچگی استقلالی بودم!

پرسپولیس برای شجاعیان، پیشنهاد رسمی فرستاده و احتمال حضور او در تیم برانکو زیاد به نظر می‌رسد. بازیکنی که بعد از بیرانوند، می‌تواند دومین بازیکن استقلالی پرسپولیس شود.
کد خبر: ۶۹۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 17 May 2017
بعد از شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا، داریوش شجاعیان قرار است به سومین بمب سرخپوشان پایتخت تبدیل شود.
 
به گزارش تابناک ورزشی،ستاره گسترش، مدت‌هاست مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ قرار دارد و شاید زمان حضور او در تیمی بزرگتر از گسترش فولاد رسیده باشد. پرسپولیس برای شجاعیان، پیشنهاد رسمی فرستاده و احتمال حضور او در تیم برانکو زیاد به نظر می‌رسد. بازیکنی که بعد از بیرانوند، می‌تواند دومین بازیکن استقلالی پرسپولیس شود.

 خریداحتمالی پرسپولیس:ازبچگی استقلالی بودم!

شجاعیان نیم فصل لیگ پانزدهم که مورد توجه استقلال قرار داشت، در مصاحبه‌ای از علاقه کودکی به این تیم گفت: «آرزوی خیلی از بازیکنان است که در استقلال بازی کنند و من هم چنین آرزویی دارم. از کودکی استقلالی بودم و واقعا دوست دارم به این تیم برود اما نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد و دو باشگاه چه تصمیمی می گیرند. در فوتبال حرفه ای باید پاروی دلت بگذاری و تابع تعهد و قراردادت باشی.»
 
یک سال و نیم قبل، شجاعیان پا روی دلش گذاشت و بخاطر قرارداد با گسترش فولاد در این تیم ماند. حالا شاید او لازم باشد یک بار دیگر، محکم‌تر پا روی دلش بگذارد و به تیم رقیب سنتی استقلال برود. در پرسپولیس و استقلال، بازیکنان زیادی قبلا طرفدار تیم رقیب بوده‌اند اما کمتر کسی مثل شجاعیان، رسما از این علاقه حرف زده و آرزوی حضور در تیم محبوبش را کرده بود!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این که مثل روز روشن است نصیرزاده یه پرسپولیسی است وبه هیچ عنوان اجازه نمیده این بتزیکن به استقلال بیایدولی درعوض لنگیااگراین بازیکن رابخواهندبدون هیچ قیدوشرطی اورتدراختیارلنگیامیگذارد
هه هه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار