بازدید 4122

جمعه انتخاب؛ صف‌های طولانی اما دلچسب

سید حبیب حبیب پور
کد خبر: ۶۹۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 17 May 2017
اول:
 
بی تردید شما هم با من هم عقیده اید که ایستادن در صف، خسته کننده است. حوصله ها را سر می برد و گاهی می شود اعصاب خردکن به گونه ای که می مانی که چه کنی؟  نه می شود بروی و نه طاقت داری بمانی. این بی حوصلگی برای بانوانی که جست وخیزهای کودک بازیگوشش در صف، او را کلافه کرده یا نوزادی که از گریه کردن و جیغ و داد، نمی ایستد ناگوارتر است. گاهی هم آقایی که از کار اداره خسته شده و مجبور است در صف بایستد از ایستادن در صف پشیمان می شود اما چاره ای ندارد. باید بایستد.
 اما همه صف ها هم خسته کننده و ملال آور نیستند.... و صف شرکت در انتخابات یکی از مهمترین آنهاست و حتی دلچسب هم است.

آنها که در روزهای انتخابات از استراحت و گردش خود می زنند و ساعتها شناسنامه در دست در صف انداختن رای به صندوقها می ایستند نه حوصله شان سر می  رود و نه کلافه می شوند. اعصابشان هم آرام و راحت است. و به راستی چرا ؟ مگر این صف با آن صفوف اعصاب خردکن چه توفیری دارد؟
 
البته پاسخ به این را نه در کلام بلکه در عمل مردم آگاه و هوشیار مان باید یافت.
این همان مردمی هستند که سالها پیش در اوج تهاجم دشمن بعثی در صف ایستادند تا برای اعزام به مرزهای سرزمین عزیزشان و همسنگری با دیگر رزمندگان ثبت نام کنند و یا برای اهدای خون به مجروحین جنگی ساعتها معطلی در صف را به جان و تن خود خریدند تا مدافعان این مرز و بوم بدانند که مردم پشت صحنه آنها را فراموش نکرده اند .  
 
 مردمی که در اوج  بمباران و موشکباران خانه ها و شهرهایشان در صف انتخابات ایستادند ، ثمره آن در صف ایستادن ها ، امروز امنیتی است که در تمام وطن بزرگمان حاکم است که هیج دشمنی به خود اجازه نگاه چپ به ایران همیشه سرافراز را نمی دهد.
 
زن و مرد و پیر و جوان  ایرانی از هر قوم و نژاد و دین و مذهب،  به خوبی می دانند  که در سایه این وحدت و انسجام است که فردایی بهتر و شادابتر بدست خواهند آورد.
 
کافی است در جمعه ای زیبا همراه با خواهران و برادران هموطن خود در سراسر این سرزمین در صف بایستند و با وجود اختلاف نظر و تنوع دیدگاه ، به آبادانی و پیشرفت ایران رأی دهند . آرایی که فردای ایران را بهتر از دیروز خواهد ساخت .
 
به همین دلیل است که صفوف جمعه 29 اردیبهشت نه خسته کننده اند و نه ملال آور بلکه تابلویی درخشان از ایمان اسلامی و باور ملی را  به جهانیان عرضه خواهند کرد تا دوست و دشمن بدانند که ایرانی همواره آگاه و بیدار است و به آنانی که شعار تحریم انتخابات سرمی دهند گوش فرا نخواهد داد.

دوم :
 
تمام ایرانیان – چه در داخل و چه در خارج از کشور -  برای رفتن به پای صندوق های رأی لحظه شماری می کنند و باور دارند که هر رأی آنها خشتی است برای بلندتر شدن عمارت افتخار و اعتبار بیشتر این سرزمین عزیز و همیشه سرافراز.
امروز دیگر کسی نیست که نداند رأی او خوانده می شود  چرا که همه مسؤولان انتخابات زا دستگاههای اجرایی تا نظارتی ، به تأسی از رهبر معظم  انقلاب می دانند که رأی مردم حق الناس است و تخطی از آن، گناهی نابخشودنی.
 
زن و مرد ایرانی می داند که هر گامی که به سوی شعبه های اخذ آرا در روز جمعه  29 اردیبهشت برمی دارد قدمی به سوی آبادانی و رفاه و عزت  و سربلندی ایران عزیز، نزدیکترمی شود.
 
جمعه هر انگشت جوهری شده ، سندی از مردمسالاری و پاسداری از حقوق شهروندی مردمی است که در راه عظمت ایران و ایرانی لحظه ای در پیمودن راه روشن پیشوای انقلاب و شهیدان عزیزشان تردید نکردند.
 
جمعه؛ روز ایستادن در صف های طولانی اما باشکوه و زیبایی است که فردایی بهتر را  برای این سرزمین رقم خواهند زد.

سوم:

وعده تمامی ایرانیان باغیرت، روز جمعه 29اردیبهشت در پای صندوق های انتخابات.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر