بازدید 3102

قیمت طلا 10 دلار بالا رفت

قیمت طلا در معاملات امروز با سقوط بازارهای آسیایی و کاهش ارزش دلار به بالاترین رقم 2 هفته گذشته رسید و هر اونس طلا 1247.21 دلار فروخته شد.
کد خبر: ۶۹۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸ 17 May 2017
قیمت طلا در معاملات امروز با سقوط بازارهای آسیایی و کاهش ارزش دلار به بالاترین رقم 2 هفته گذشته رسید و هر اونس طلا 1247.21 دلار فروخته شد.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات امروز با سقوط بازارهای آسیایی و کاهش ارزش دلار در میان بی‌ثباتی سیاسی‌ها به بالاترین رقم 2 هفته گذشته رسید.

این بی‌ثباتی‌های سیاسی ناشی از این است که یک منبع آگاه گفت دونالد ترامپ، از اف‌بی آی خواسته است تا به بررسی در مورد مشاور امنیتی پیشین خود پایان دهد.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 9.97 دلار افزایش 1247.21 دلار فروخته شد. طلا برای پنجمین روز متوالی افزایش یافته است و بیشترین قیمت از 3 می را ثبت کرده است.

به گفته یک منبع آگاه، ترامپ از رئیس جدید فدرال رزرو، جیمز کومی خواسته است تا به تحقیقات در مورد ارتباط میان میشائیل فلین، مشاور امنیت ملی و روسیه پایان دهد. کاخ سفید این گزارش را تکذیب کرد.

بارناباس گان، تحلیلگر بازار در این رابطه گفت: «افزایش تقاضا برای طلا به دلیل ترامپ و تنش‌های ژئوپلتیکی قیمت طلا را بالا برد.»

بانک مرکزی آمریکا هنوز احتمال دارد که نرخ بهره بانکی را در ماه آینده افزایش دهد.

ارزش دلار در برابر سبدی از 6 ارز اصلی به کمترین میزان از 9 نوامبر رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل