بازدید 15540

خبرهای داغ روز آخر تبلیغات/ میرسلیم کنار نرفت/ مخالفت شورای نگهبان با نحوه اعلام نتایج انتخابات

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 48 ساعت به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۹۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳ 17 May 2017
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از  48 ساعت به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و شورای اسلامی شهر و روستا در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه‌ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

رهبر معظم انقلاب:برگزاری انتخابات آزاد برای کشورهای منطقه یک رویاست 
حضرت آیت الله خامنه‌ای  امروز در بخشی از سخنان خود اظهار کردند: برگزاری انتخاباتی آزاد و رقابتی و رأی مردم به‌منظور انتخاب رئیس جمهور، برای ملتهای منطقه ما که دولتهای آنها تحت حمایت و سیطره امریکا هستند، یک رؤیا است.

«میرسلیم» همراه «رئیسی» عازم مشهد شد
سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز همراه حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عازم شهرمقدس مشهد شد.

روحانی:قطار اردبیل در دولت آتی راه اندازی می‌شود

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: همچنان که در پنج استان خط ریلی اجرا شد، در دولت آینده نیز در استان اردبیل قطار راه‌اندازی شده و منطقه آزاد تجاری ایجاد می‌شود.
حجت الاسلام حسن روحانی صبح چهارشنبه در جمع مردم اردبیل تصریح کرد: امروز روز تصمیم ملت ایران در برابر کسانی هستند که می خواهند کشور را به سال ۹۱ بازگردانند.


نامه رسمی انصراف قالیباف به وزارت کشور ارسال شد

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف از ارسال نامه رسمی انصراف این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور خبر داد.
محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفت وگو با فارس گفت: پس از اعلام حمایت آقای قالیباف از حجت الاسلام رئیسی،  نامه رسمی انصراف این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری امروز (چهارشنبه) به وزارت کشور ارسال شد.

اعلام حمایت جبهه ملی ایران از حسن روحانی

جبهه ملی ایران در بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام حسن روحانی در انتخابات حمایت کرد
در بیانیه‌‌ای که به امضای عباس امیرانتظام، داوود هرمیداس باوند، علی رشیدی و حسین شاه‌حسینی رسیده،  از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حمایت کردند.


انصاری: رییس صداوسیما جلوی بی‌عدالتی‌ها را بگیرد

معاون حقوقی رئیس جمهور تاکید کرد: کمترین بی‌عدالتی و تخلف در رسانه ملی تاثیر بسیار وسیع و گسترده‌ای در انتخابات خواهد داشت


وزیر کشور: نتایج انتخابات ریاست جمهوری تدریجی اعلام نمی‌شود

وزیر کشور در مورد زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری گفت: من تاریخ دقیقی اعلام نمی‌کنم اما در کوتاه‌ترین زمان و با رعایت صحت و دقت، نتیجه انتخابات را اعلام می‌کنیم.


شاکری:کناره گیری «قالیباف» آرای «رئیسی» را بالا برد

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه با کناره گیری قالیباف آرای رئیسی بالا رفته، گفت: رئیسی پدیده بزرگ انتخابات است.


رئیسی: مشکل ما با «دولت محرمانه‌ها» است

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از مشکلات ما با این دولت محرمانگی‌هاست، گفت: چرا از بابک زنجانی شکایت نشد، نگویید در اختیار ماست با مردم صداقت داشته باشید. 

میرسلیم: کناره‌گیری نمی‌کنم
کاندیدای انتخابات با تأکید بر اینکه از صحنه انتخابات کنار نخواهم رفت و منفعت سیاسی این است که در صحنه بمانم، رایزنی های آیات موحدی کرمانی و یزدی پیرامون کناره گیری اش از انتخابات را تأیید کرد.
مصطفی میرسلیم، در پاسخ به پرسش «تابناک» درباره رایزنی آیت الله موحدی کرمانی و یزدی با وی برای کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری به نفع ابراهیم رئیسی اظهار کرد: بنده همواره در مسائل شرعی از این آقایان تبعیت می کنم و خواهم کرد.


با نظر وزیر کشور درباره اعلام نتایج انتخابات مخالفیم
سخنگوی شورای نگهبان با تأکید بر اینکه انتخابات در ایران مردمی برگزار می شود و بنابراین، ما هیچ نیازی به نظارت خارجی بر انتخاباتمان نداریم، گفت: نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می توانند با حضور در شورای نگهبان در جریان کار شورا قرار بگیرند.

حمایت نخبگان و مدال‌آوران المپیادهای بین‌المللی از رئیسی
جمع کثیری از نخبگان علمی و مدال‌آوران المپیادهای کشوری و بین المللی بیانیه‌ای از حجت الاسلام رئیسی اعلام حمایت کردند.

محسن هاشمی: بازار تهران با یک سوم هزینه‌ برج میلاد زنده می‌شود

محسن سرخو، محسن هاشمی و احمد مسجدجامعی سه تن از نامزدهای اصلاح طلب انتخابات شورای شهر پنجم در جمع بازاریان تهران حاضر و بر لزوم حل مشکلات و بازساری بازار تهران و توسعه گردشگری تهران تاکید کردند.
محسن هاشمی در سخنانی گفت:  از سال 1346 که ابوی به تهران آمد ما با منطقه بازار آشنا بودیم و یادم می‌آید که اولین همکاری ابوی با بازاری‌ها مربوط به ساخت بنیاد فرهنگی رفاه بود که ایشان با کمک بازاری‌ها آن را بنا کرد.

هاشمی طبا:برای حفظ ایران به روحانی رای دهید

یک کاندیدای ریاست جمهوری گفت:براي حفظ ایران ، كرامت و آينده و امنيت كشور به آقاي دكتر حسن روحاني راي دهید.

روحانی: در هر شهر رهبر نمی‌خواهیم

روحانی  امروز عصر  در جمع هوادارانش در مشهد گفت:  شما با مردم و جوان‌ها مشکل داشتید. چرا با فردوسی مشکل دارید؟ چرا اشعار فردوسی را پاک کردید؟ شما به مردم گفتید اگر هنر می‌خواهید از مشهد بروید بیرون. حال می خواهید ایران را بگیرید به مردم بگویید از ایران بروید بیرون؟ فکر می‌کنند که اختیار استان در اختیار آنهاست. اختیار کشور در اختیار ملت ایران است. همه مسئولان باید نوکر ملت ایران باشند. ما یک رهبر داریم. یک دولت داریم. یک قانون اساسی داریم. در هر شهر رهبر نمی‌خواهیم. شما همه منابع کشور را گرفتید. برای حاشیه‌نشین‌ها چه کردید؟

محمدرضا عارف: لیست امید بدون پسوند و پیشوند است
محمدرضا عارف با ارائه توضیحاتی درباره لیست امید  و لیست‌های جعلی شورای شهر تهران گفت: لازم می‌دانم از اعتماد مردم به لیست امید در اسفند 94 تشکر کنم، مردم تهران سنگ تمام گذاشتند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه لیستهای جعلی یا مشابهی در روزهای اخیر منتشر شده لازم می‌دانم توضیحاتی را در مورد لیست امید بیان کنم. لیست امید که با اسم امید و بدون پیشوند و پسوند منتشر شده لیستی است که مورد تایید شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان بوده و جناب آقای خاتمی نیز این لیست را تایید کردند.

حمایت رهپویان از لیست خدمت
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از "لیست خدمت" در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران اعلام حمایت کرد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار