بازدید 5393
ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد

کشف‌محموله‌۵۰‌میلیاردی‌قاچاق‌کالا‌توسط‌وزارت‌اطلاعات

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری گمرکات کشور و دستگاه‌ قضایی موفق به کشف یک محموله بزرگ متشکل از 30 هزار اسپیلت (کولرگازی) قاچاق در حاشیه تهران شدند.
کد خبر: ۶۹۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸ 17 May 2017
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری گمرکات کشور و دستگاه‌ قضایی موفق به کشف یک محموله بزرگ متشکل از 30 هزار اسپیلت (کولرگازی) قاچاق در حاشیه تهران شدند.

به گزارش ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، قاسم خورشیدی با اعلام خبر انهدام یک شبکه بزرگ قاچاق و کشف ده‌ها هزار اسپیلت (کولر گازی) قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان تهران، اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری دستگاه قضایی کشور و گمرکات موفق شدند پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی، 6 انبار بزرگ اسپیلت غیرمجاز را در اشتهارد و اطراف شهر ری شناسایی و کشف کنند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: براساس اقدامات انجام شده ماموران وزارت اطلاعات توانستند از این 6 انبار حدود 30 هزار دستگاه اسپیلت از برندهای مختلف خارجی را که بیش از 50 میلیارد تومان ارزش ریالی داشته شناسایی و کشف کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال کشف این محموله بزرگ دو نفر از مالکین این کالاها دستگیر شدند گفت: به محض ورود سربازان گمنام امام زمان (عج) و مسئولان گمرک به این انبارها، قاچاقچیان کامپیوترها و اسناد و مدارک حاضر در این محل‌ها را آتش زدند تا دست ماموران وزارت اطلاعات به این اسناد نرسد، ولی ماموران حاضر در این عملیات موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر از مالکان این کالاهای قاچاق شدند.

خورشیدی در مورد نحوه ورود این محموله بزرگ به کشور اظهار داشت: بررسی‌ اولیه نشان می‌دهد که بخش قابل ملاحظه‌ای از این کالا با سوء استفاده قاعده 2 الف مقررات گمرکی وارد شده که براساس آن افراد می‌توانند در هویت‌های مختلف قطعات منفصله یک دستگاه را از گمرکات گوناگون وارد کشور کنند, که اعضای این باند با سوء استفاده از این قاعده, کالاهای مذکور را تحت عنوان کالاهای اولیه با تعرفه گمرکی پایین به کشور وارد کرده بودند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پایان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بدون توجه به فضاسازی‌های انتخاباتی این روزها به وظایف قانونی خود عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، گمرکات کشور و سایر دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچون سالهای اخیر با شدت با ورود کالای قاچاق به کشور مبارزه می‌کنند و این بار نیز موفق شدند، قاچاقچیان دانه‌درشت را مورد ضربه قرار دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر