ویژه نامه انتخابات؛

تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر انتخابات

کد خبر: ۶۹۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱ 18 May 2017
تعداد بازدید : 3162
بازدید 4785
«ویژه نامه انتخابات» نگاهی متفاوت به این رویداد سیاسی دارد؛ رویکردی فرآیندمحور که به ارزیابی رفتارهای انتخاباتی با مدل‌های بین المللی می‌پردازد. آیا تا به حال در آستانه انتخابات دیده اید رسانه های اجتماعی چگونه از تبلیغات و نظرات دوستانه برای رای دادن به کاندیدایی خاص پر می شوند؟ آیا می توان از آن برای نمادی از انتخابات استفاده کرد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بگیریم.
اشتراک گذاری