بازدید 21788

اقامت ۲۴، مرکز ملی رزرواسیون هتل‌های ایران

کد خبر: ۶۹۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 18 May 2017
اقامت 24 ، از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه رزرو هتل به عنوان اولین و تنها مرکز رسمی رزرواسیون هتل در کشور ایران آغاز نمود. اقامت 24، به عنوان تنها مرکز رسمی و تایید شده دولتی در این زمینه، توانست موافقت اصولی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیرامون رزرو آنلاین هتل را بدست آورد.

این مرکز در جهت رفع دغدغه های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با شعار «رزرو مکان اقامتی قبل از سفر» با تیم مجرب فنی، فعالیت خود را آغاز کرده و به آن ادامه می دهد. تمامی افرادی که قصد سفر دارند می توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت به آدرس www.eghamat24.com و یا با تماس با شماره 5 رقمی 38085-051 اطلاعات اولیه در مورد هتل مقصد خود را به دست آورده و سپس هتل مورد نظر خود را جهت اقامت انتخاب نمایند.

اقامت ۲۴، مرکز ملی رزرواسیون هتل‌های ایران
 
برای انجام عملیات رزرواسیون هتل، مسافران کافیست به وب سایت این شرکت مراجعه نموده و شهر مقصد خود را انتخاب نمایند. پس از انتخاب شهر، هتل های موجود در آن به علاوه مشخصات آنها، خدمات، عکس های هتل و نیز قیمت برای کاربران قابل مشاهده است و مسافران می توانند با توجه به نیاز و خواسته خود، هتل مد نظر را انتخاب نموده و سپس عملیات رزرو را انجام دهند. علاوه بر این، کاربران قادر خواهند بود از طریق وب سایت اقامت 24، به صورت آنی با پرداخت آنلاین، عملیات رزرو خود را نهایی و واچر هتل را دریافت نمایند. 

در حال حاضر وب سایت اقامت 24، خدمات رزرو خود را برای صدها مرکز اقامتی شامل انواع هتل و هتل آپارتمان ارائه می نماید. وب سایت اقامت 24، توانسته است بیش از 1200 هتل را تحت پوشش خود قرار دهد و عنوان اولین و پربازدیدترین وب سایت در سطح کشور را در زمینه رزرو آنلاین هتل تصاحب نماید.

این مرکز توانسته است در مدت زمان فعالیت خود به افتخاراتی دست یابد که این افتخارات عبارتند از:

-= کسب مقام برتر در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران در هر دو بخش داوری و مردمی (سال ۱۳۹۵)
- کسب لوح افتخار هشتمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال به عنوان مقام سوم بخش وب گاه های عمومی اهدایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (سال ۱۳۹۳)
- کسب لوح افتخار چهارمین دوره جشنواره وب ایران به عنوان مقام برتر(سال ۱۳۹۱)
- کسب لوح افتخار چهارمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال به عنوان مقام سوم بخش وب گاه های عمومی اهدایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (سال ۱۳۸۹)
- کسب تندیس افتخار در همایش تجلیل از خادمان گردشگری کشور اهدا شده توسط ستاد دائمی تسهیلات سفر های کشور (نوروز ۱۳۸۸)
- کسب دیپلم افتخار جشنواره برترین های صنعت گردشگری ایران اهدا شده توسط سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری (مهر ماه ۱۳۸۷)
- دریافت لوح سپاس به پاس خدمت شایسته مرکز ملی رزرواسیون به زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اهدایی فرمانداری مشهد مقدس و اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی (فروردین ۱۳۸۷)

شما با مراجعه به وب سایت اقامت 24 می توانید علاوه بر آشنایی اولیه با هتل های شهر مورد نظر خود و نیز مشاهده عکس ها و خدماتی که این مراکز اقامتی به شما ارائه می دهند، اقدام به رزرو آنلاین هتل کنید. علاوه بر این، شما در صورت تمایل برای پرواز با خطوط هوایی، قادر خواهید بود تا از وب سایت پروازیاب که وابسته به اقامت 24 است نیز اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید. مجموعه اقامت 24، برای شما سفری خوب و اقامتی دلنشین را آرزو می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار