بازدید 6157

رهبر انقلاب آرای خود را در صندوق انداختند

رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم خواستند که هر چه زودتر پای صندوق‌های رای بیایند.
کد خبر: ۶۹۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 19 May 2017
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دقایق برگزاری انتخابات رای خود را برای انتخاب رئیس جمهور دوازدهم و نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا تهران به صندوق انداختند.

به گزارش ایسنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای پس انداختن رای خود به صندوق در حسینیه امام خمینی (ره)، در توصیه به مردم و دست اندرکاران انتخابات اظهار کردند: خدای متعال را بر نعمت مردم سالاری و انتخابات و حضور مردم سپاسگذاری می کنم. این نعمت بزرگی است.

ایشان افزودند: بحمدالله مردم ما هم شکرگزار این نعمت هستند چون می‌بینید که شرکت می‌کنند. توصیه من این است که هر چه بیشتر شرکت کنند و هر چه زودتر پای صندوق‌ها بیایند. معتقدم کار نیک را باید در اول وقت آن انجام داد و تاخیر نباید انداخت.
 
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: معتقدم انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است سرنوشت کشور دست آحاد مردم است که رئیس قوه مجریه را انتخاب می کنند به اهمیت این کار توجه کنند.

رهبر انقلاب اسلامی تصریح کردند: انتخابات شورای شهر و روستا هم مهم است؛ زیرا کسانی انتخاب می شوند که خدمات شهری و روستایی یعنی مسائل روزمره مردم را در اختیار دارند لذا آن هم مهم است با دقت، با ملاحظه و با شناخت ان شاءالله در انتخابات شرکت کنیم و این توصیه من به آحاد مردم است.

ایشان در پایان خاطرنشان کردند: از شما و مسئولین صدا و سیما هم تشکر می کنم که زحمت می کشید از حضرات خبرنگار هم تشکر می کنم که مشغول کار مهم انتقال خبر هستند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار