بازدید 4277
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام پس از انداختن رأی به صندوق انتخابات :

هر کس پیروز شد، خود را خدمتگزار ملت بداند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز و در اولين دقايق گشايش شعبه اخذ رأی مسجد امام حسن(ع) در شهر دارالقيام قم، رأی خود را در صندوق آرا ريخت .
کد خبر: ۶۹۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 19 May 2017
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح  امروز و در اولين دقايق گشايش شعبه اخذ رأی مسجد امام حسن(ع) در شهر دارالقيام قم، رأی خود را در صندوق آرا ريخت .

دکتر رضایی پس از انداختن رأي خود به صندوق در جمع  خبرنگاران ضمن تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات  گفت: هر کس در این انتخابات پیروز شد، خود را رئیس جمهور همه مردم و  خدمتگزار ملت ایران بداند. از کاندیداهایی که رأي نمی آورند،  می خواهم به  افرادی که رای آورده اند، کمک کنند. پس از انتخابات فرصت خوبی است که وحدت و برادری هاتحكيم شود. زيرا اگر قرار باشد، بعد  از هر انتخابات، شکاف های جناحی و گروهی تشدید شوند، اين شكاف ها موجب انشقاق ملت خواهد شد. اما بحمدالله  وضعیت به گونه اي است که ملت ما با  حفظ برادری و پیوندهاي عميقشان ، رقابت های سياسي را  دنبال می کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دكتر محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: انتظار من به عنوان سرباز کوچک مردم و اسلام این است که بعد از انتخابات، همه با هم برای آبادانی ، پیشرفت و سرفرازی ایران اسلامی، در زیر سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی متحد باشيم  و پیش برویم.

دكتر محسن رضايي همچنين  در پاسخ به سؤالي در خصوص عملکرد صداوسیما در انتخابات سال 96 گفت:  رسانه ملی به اندازه کافی وقت در اختیار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قرار داد تا  برنامه های خود را برای مردم تشریح کنند و با این کار صرفه جویی قابل توجهي در هزینه های تبلیغاتی نامزدها صورت گرفت.
 
هر کس پیروز شد، خود را خدمتگزار ملت بداند 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر