بازدید 11093
۲

شجاع در راه ساسان

کد خبر: ۶۹۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 20 May 2017
بر خلاف گادوین منشا كه خارجی است و معلوم نیست در نهایت بتواند برای پرسپولیس به میدان برود یا نه، شجاع خلیل‌زاده را باید اولین خرید قطعی سرخ‌ها برای لیگ هفدهم به‌شمار آورد؛ بازیكنی كه بعد از مدت‌ها ابراز تمایل برای حضور در پرسپولیس سرانجام پیراهن این تیم را پوشید.
 
به گزارش تابناک ورزشی،شجاع اخیرا گفته برای پرسپولیسی شدن فقط 5دقیقه فكر كرده است. ازقضا درست یک سال پیش در چنین روزهایی ساسان انصاری هم مصاحبه كرد و گفت برای سرخپوش شدن تنها یک دقیقه فكر كرده اما آخرش معلوم شد كم فكر كردن هم زیاد خوب نیست!
 
حتی این فصل از ساسان انصاری به‌عنوان گزینه نقل‌وانتقالاتی استقلالی‌ها یاد می‌شود.معلوم نیست ساسان برای پیوستن به استقلال به چنددقیقه فكر نیاز دارد.
 شجاع در راه ساسان
كاش شجاع هم اگر اهل ناز و افاده است و برای نیمكت‌نشینی رو ترش می‌كند، كمی بیشتر فكر می‌كرد و بعد تصمیم می‌گرفت. تازه؛ شجاع خلیل‌زاده برای پیوستن به پرسپولیس كمی بیش از 5دقیقه فكر كرد. او در زمان حمید درخشان و پیش از دوران خدمت سربازی‌اش گزینه پرسپولیس بود اما در نهایت آرامش و خوش‌حسابی سپاهان را به حضور در پرسپولیس ترجیح داد. او حتی فصل قبل هم بعد از اتمام سربازی‌اش و تسویه با تراكتور قصد داشت به پرسپولیس بیاید كه سپاهان با این موضوع مخالفت كرد. بنابراین شجاع این همه سال وقت داشته به پرسپولیس فكر كند. امیدواریم مثل ساسان پشیمان نشود.  

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حالا عروس تعریفی نشه خوبه
نویسنده این مقاله از قماش کیسه کشان دیار سفلایی بیش نیست. دست بردار پلیز
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار