بازدید 2888

سوء‌استفاده حفاران آمریکایی از افزایش قیمت نفت

حفاران آمریکایی با استفاده از افزایش قیمت نفت بر تعداد دکل‌های فعال خود افزودند و به تبع آن تولید نفت آمریکا نیز افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۹۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ 20 May 2017
حفاران آمریکایی با استفاده از افزایش قیمت نفت بر تعداد دکل‌های فعال خود افزودند و به تبع آن تولید نفت آمریکا نیز افزایش یافته است.

به گزارش فارس، رویترز طی گزارشی نوشت تولید نفت آمریکا با سوء استفاده تولیدکنندگان نفت شیل از افزایش قیمت نفت، از نیمه سال 2016 تاکنون 10 درصد افزایش یافته است و به 9.3 میلیون بشکه در روز رسیده است.

آمارهای بیکر هیوز نشان داد که حفاران آمریکایی برای هجدهمین هفته متوالی به تعداد دکل‌های حفاری نفتی افزودند.  دومین باری است که بیشترین تعداد هفته متوالی افزایشی ثبت می شود. آخرین بار به آگوست 2011 بر می‌گردد که حفاران 19 هفته متوالی بر تعداد دکل‌های فعال افزودند.

حفاران آمریکایی در هفته منتهی به 19 می 8 دکل نفتی دیگر را فعال کردند که تعداد دکل‌های نفتی فعال این کشور به 720 دکل رسید که بالاترین میزان از آوریل 2015 به شمار می‌رود.

این رقم بیش از 2 برابر تعداد دکل‌های فعال در هفته مشابه سال گذشته است که تنها 318 دکل نفتی فعال بود.

آمارهای دولتی نشان داد انتظار می رود که تولید نفت شیل نیز برای ششمین هفته متوالی در ماه ژوئن افزایش یابد و به روزانه 5.4 میلیون بشکه برسد که بالاترین رقم از می 2015 محسوب می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار