بازدید 2085

آمریکا در تاکتیک‌هایش علیه داعش تغییر ایجاد می‌کند

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد: ترامپ به دنبال تغییر تاکتیک استو هدفش نابودی تروریست‌های داعش در سوریه و عراق پیش از فرار آن‌ها به کشور مبدا است.
کد خبر: ۶۹۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲ 21 May 2017

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد: ترامپ به دنبال تغییر تاکتیک استو هدفش نابودی تروریست‌های داعش در سوریه و عراق پیش از فرار آن‌ها به کشور مبدا است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشا تودی، جوزف دانفورد، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: سربازهای آمریکا به طور قانونی از هماهنگی و همکاری با روس‌ها منع شده‌اند اما به هر حال نظامیان روسیه و امریکا چندین کانال ارتباطی با یکدیگر در راستای عملیات " کاهش خطر درگیری" از طریق هماهنگی‌های بیشتر با تمرکز بر نابودی نیروهای داعش دارند. در حال حاضر ما پیشنهاداتی داریم و خواهان کار با روس‌ها هستیم.

اما او در ادامه اظهاراتش جزئیات بیشتری درباره این پیشنهادات ارائه نکرد.

دانفورد اعلام کرد: روس‌ها نیز دراین باره راغب هستند.

هم چنین برت مک گورت ، نماینده ویژه آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد داعش اعلام کرد: هدف ما این است که مبارزان خارجی داعش نتوانند از عراق و سوریه خارج شوند. رویکرد ما این است که آنها را در سرزمین خودشان خنثی کنیم. پایان خلافت خودساخته آنها نزدیک است.  

پیشتر وزیر دفاع آمریکا گفته بود، رئیس جمهوری ایالات متحده به پنتاگون اعلام کرده که باید گروه تروریستی داعش را در سوریه و برای جلوگیری از فرار نیروهای این گروه به کشورهای مبدا، نابود کند.

این اقدام برای کشتن هر تعداد از نیروهای داعشی در سوریه از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به وزارت دفاع این کشور ارائه شده است و هدف از این اقدام فوریت توقف شبه نظامیان داعشی برای فرار به کشورهای مبدا و انتقال دانسته‌ها و آموخته‌هایشان به کشورهای اروپایی و سایر مناطق است.

جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا گفت: ترامپ به دنبال تغییر تاکتیک است، یعنی به جای آنکه داعش را از پناهگاه‌های امن خودشان بیرون بکشد تا تسلیم شوند، می‌خواهد کاری کند تا آنها را نابود کنیم. هدف این برنامه جدید ممانعت از بازگشت شبه نظامیان فراری داعش به کشورهای مبدا است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس