بازدید 2167

لاوروف: با ترامپ درباره کومی مذاکره نکردم

وزیر خارجه روسیه می‌گوید درباره برکناری جیمز کومی رئیس سابق اف بی آی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا صحبت نکرده است.
کد خبر: ۶۹۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶ 21 May 2017
 وزیر خارجه روسیه می‌گوید درباره برکناری جیمز کومی رئیس سابق اف بی آی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا صحبت نکرده است.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری اینترفکس، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز شنبه در سخنانی تاکید کرد: در دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، درباره برکناری جیمز کومی رئیس سابق اف بی آی صحبت نکردم. ما هرگز درباره این مساله مذاکره نداشتیم.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز پیش از این گزارش داده بود که لاوروف و سرگئی کیسلیاک سفیر روسیه در آمریکا هفته گذشته در کاخ سفید با ترامپ درباره برکناری جیمز کومی رایزنی کرده است.

این روزنامه نوشت: ترامپ در این دیدار به لاوروف گفته است که برکناری کومی، فشار زیادی را که با آن روبرو بوده است، کاهش داده است.

برخی رسانه های خبری نیز پیش از این اعلام کردند که ترامپ از کومی خواسته بود تا تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پایان دهد. کومی که مسئول اصلی این تحقیقات بود، 9 می توسط ترامپ برکنار شد و این مساله با انتقادات زیادی در محافل سیاسی آمریکا روبرو شده است.

رئیس جمهور آمریکا نیز گزارش های منتشر شده درباره درخواست از جیمز کومی رئیس برکنار شده اف بی آی برای پایان دادن به تحقیقات مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر را رد کرده است.

ترامپ پیش از این نیز با انتشار توییتی از معرفی روبرت مولر به عنوان دادستان ویژه برای تحقیق درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، انتقاد کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر