بازدید 7750
۱

کسب ۴ طلا، یک نقره و ۳ برنز در روز نهم/ کاروان ایران با ۸۲ مدال جایگاه سومی‌اش را تثبیت کرد + اسامی مدال‌آوران و جدول

روز نهم بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در کشور آذربایجان با کسب 4 مدل طلا، یک نقره و 3 برنز توسط نمایندگان ایران در رشته‌های مختلف همراه بود.
کد خبر: ۶۹۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 21 May 2017
روز نهم بازی‌های کشورهای اسلامی با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز برای کشورمان همراه بود.
 
به گزارش تابناک ورزشی، روز نهم بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در کشور آذربایجان با کسب 4 مدل طلا، یک نقره و 3 برنز توسط نمایندگان ایران در رشته‌های مختلف همراه بود.
 
سامان پاکباز (پرتاب وزنه معلولان)، مصطفی حسین‌خانی (کشتی آزاد)، تیم ملی زورخانه‌ای، حسن یزدانی (کشتی آزاد) مدال طلا، مسعود حیدری (پرتاب وزنه معلولان) مدال نقره و شهنام نظرپور (شیرجه)، مسعود اسماعیل‌پور (کشتی آزاد)، جابر صادق‌زاده (کشتی آزاد) به مدال برنز در روز نهم دست یافتند.
 کسب ۴ طلا، یک نقره و ۳ برنز در روز نهم/ کاروان ایران با ۸۲ مدال جایگاه سومی‌اش را تثبیت کرد + اسامی مدال‌آوران و جدول
کشتی آزاد
* در دیدار رده‌بندی وزن 125 کیلوگرم جابر صادق‌زاده به مصاف راجا الکراد از سوریه رفت و در یک کشتی یک طرفه و برتر در کمتر از 1.30 ثانیه حریف را با امتیاز فنی 10 بر صفر شکست داد و مدال برنز را بر گردن آویخت.
 
* حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم کشورمان در مبارزه فینال  به مصاف سلیم یاشار از ترکیه رفت. یزدانی که حمایت پر شور تماشاگران ایرانی داخل سالن را داشت در همان ابتدای مبارزه 2 امتیاز از حریف خود پیش افتاد. وی در ادامه با فرستادن کشتی‌گیر ترکیه ای به بیرون تشک 2 امتیاز دیگر گرفت و با تسلط کامل بر رقیب خود امتیازات بعدی را نیز کسب کرد تا در وقت اول مبارزه حساب کار 7 بر صفر شود. وقت دوم کشتی گیر ترکیه ای که چیزی برای از دست دادن نداشت چشم بسته هجوم آورد اما یزدانی او را به خاک برد و دو امتیاز دیگر گرفت. یزدانی سپس آخرین حرکت خود را انجام داد و 11 بر صفر به پیروزی رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت.
 
* فینال وزن 70 کیلوگرم با مبارزه مصطفی حسین‌خانی از ایران و مرتضی علی مسلم اف از کشور میزبان یعنی آذربایجان و در حضور الهام علی اف رییس جمهور این کشور رقم خورد. این مسابقه که در سالن حیدرعلی اف و با حضور تعداد زیادی از تماشاگران آذربایجانی و همچنین تعدادی از ایرانیان مقیم باکو برگزار می‌شد، در وقت اول حسین خانی با اخطاری که حریفش دریافت کرد، 1 بر صفر پیش افتاد. در وقت دوم کشتی گیر آذربایجانی به دنبال جبران عقب افتادگی بود اما باز هم حسین خانی بود که امتیاز دوم را گرفت. در ادامه کشتی گیر جسور ایران امتیازات بعدی را گرفت و پیش از پایان وقت مبارزه حریفش را 10 بر صفر شکست داد.
 
* در ادامه رقابت های کشتی چهار وزن دوم، در وزن 61 کیلوگرم رقابت‌های پایانی مسابقات کشتی بازی‌های کشورهای اسلامی و  در دیدار رده‌بندی مسعود اسماعیل‌پور به مصاف سپرمراد مرادوف از ترکمنستان رفت و در یک کشتی برتر و قاطعانه ظرف مدت 1.20 ثانیه با امتیاز فنی حریف را 10 بر صفر شکست داد تا مدال برنز را بر گردن بیاویزد.
 
* در وزن 125 کیلوگرم جابر صادق‌زاده در دور نخست زمان انور از پاکستان رفت و در یک کشتی یکطرفه در کمتر از یک دقیقه 30 ثانیه حریف را با امتیاز فنی 10 بر صفر شکست داد و به دور بعد راه یافت. او در مبارزه نیمه نهایی با جمال الدین ماگومدوف از آذربایجان روبه‌رو شد. دو کشتی گیر در وقت اول بیشتر به محک هم پرداختند اما روی یک غافلگیری حریف آذربایجانی صادق زاده را خاک کرد و دو امتیاز گرفت. وقت دوم تحرک جابر بیشتر شد اما حریف زیرک آذربایجانی با حرفه ای گری کشتی را اداره کرد و 5 امتیاز دیگر کسب کرد تا با نتیجه 7 بر 3 پیروز شده و به فینال برسد. صادق‌زاده هم به دیدار رده بندی رفت.
 
در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در نخستین کشتی خود به مصاف بهادر کودیروف از تاجیکستان رفت و با ارائه یک کشتی برتر و یکطرفه در کمتر از 4 دقیقه با امتیار فنی 10 بر صفر حریف را شکست داد و به دور بعدی راه یافت. مبارزه نیمه نهایی وزن 86 کیلوگرم بین حسن یزدانی و شریف رشیدف کشتی گیر عنوان دار آذربایجانی برگزار شد و این مبارزه نفسگیر را یزدانی طوفانی آغاز کرد و در وقت اول 9 بر صفر پیش افتاد. در وقت دوم یزدانی با قدرت بالای خود 2 امتیاز دیگر گرفت و در سه دقیقه و سیزده ثانیه با نتیجه 11 بر صفر پرونده مسابقه بسته شد. یزدانی عصر امروز برای کسب مدال طلا د به مصاف یاشار از ترکیه می رود.
 
مصطفی حسین خانی در وزن 70 کیلوگرم در نخستین مبارزه خود برابر سوربون عبدالکائف از تاجیکستان قرار گرفت و در همان وقت اول با نتیجه 10 بر صفر کار را تمام کرد. حسین خانی که در اولین مبارزه خود بر حریفی از تاجیکستان غلبه کرده بود، در این دور با اختیار نوروزاف از ازبکستان روبه‌رو شد که این مبارزه در نهایت با نتیجه 7 بر 6 به سود کشتی گیر کشورمان پایان یافت. دیدار نیمه نهایی مصطفی حسین خانی  باتیروف، نماینده روسی الاصل بحرینی ها را با نتیجه ٨ بر ٤ از پیش رو برداشت و فینالیست شد.
 
در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور در دور نخست منیر اکتاس از ترکیه رفت و با نتیجه 2 بر یک حریف را شکست داد و به دور بعد راه پیدا کرد. او در دور دوم به مصاف کوات امیرتایف رفت و با ارائه یک کشتی برتر با حساب 8 بر 2 حریف را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیل‌پور در مرحله نیمه نهایی به مصاف حاجی علی‌یف از آذربایجان رفت و در همان وقت نخست غافلگیر شد و 4 امتیاز از دست داد و در وقت دوم نیز 4 امتیاز دیگر از دست داد تا در نهایت با ارائه یک کشتی ضعیف و دور از انتظار با نتیجه 8 بر یک مغلوب حریف شده تا به دیدار رده بندی برود.
 
شنا و شیرجه
* شهنام نظرپور مدال برنز شیرجه 10 متر بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب کرد. شیرجه‌روی کشورمان در فینال شیرجه 10 متر انفرادی بازی‌های کشورهای اسلامی با کسب امتیاز 303 و 65 صدم به مدال برنز این ماده دست یافت. مجتبی ولی پور دیگر نماینده کشورمان در این ماده با امتیاز 285 و 75 صدم به عنوان چهارمی بسنده کرد. امتیازهای 6 پرش شیرجه روهای ایران در پرش 10 متر انفرادی به شرح زیر است.
 
شهنام نظرپور
پرش اول: 63/00
پرش دوم: 60/90
پرش سوم: 52/80
پرش چهارم: 57/75
پرش پنجم: 40/50
پرش ششم: 39/20
مجموع امتیاز: 03/65
 
مجتبی ولی‌پور
پرش اول: 48/00
پرش دوم: 56/55
پرش سوم: 41/60
پرش چهارم: 52/80
پرش پنجم: 37/80
پرش ششم: 49/00
مجموع امتیاز: 285/75
شیرجه روهای ترکیه و آذربایجان در این ماده اول و دوم شدند. شیرجه روهای کشورمان فردا ساعت 17 و در آخرین روز مسابقات شیرجه بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در فینال شیرجه 10 متر دوبل با حریفان رقابت می کنند. مجتبی ولی پور و شهنام نظر پور به فینال شیرجه 10 متر بازیهای کشورهای اسلامی راه یافتند. ولی پور با مجموع امتیاز  259 و 30 صدم و شهنام نظر پور با مجموع امتیاز 266 و 10 صدم به فینال این ماده راه یافتند.
 
دوومیدانی
 
مسابقات پرتاب وزنه با حضور ٩ ورزشکار از کشورهای عربستان و ترکمنستان (٢نفر)، ازبکستان، آذربایجان، سوریه، ترکیه و ایران برگزار شد. علی ثمری تنها نماینده ایران در این رقابت همچون دیگر حریفانش ٦ بار اقدام به پرتاب کرد. وی بعد از خطا در اولین پرتاب، موفق شد رکورد ١٨.١٠ متر را در دومین پرتاب ثبت کند. ثمری بعد از ثبت رکورد ١٧.٨٠ متر در پرتاب سوم، در پرتاب چهارم دوباره مرتکب خطا شد.
 
وی در پرتاب های پنجم و ششم خود هم به ترتیب رکورد ١٨.٥٤ و ١٨.٤٢متر را ثبت کرد. بدین ترتیب این پرتابگر کشورمان با احتساب رکورد ١٨.٥٤متر، در رده چهارم رقابت های پرتاب وزنه قرار گرفت و به خاطر ٢ سانتی متر رکورد کمتر نسبت به حریف ازبکستانی از کسب مدال بازماند.
 
نمایندگان ترکیه، عربستان ر ازبکستان در این رقابت به ترتیب در رده های اول تا سوم مسابقات پرتاب وزنه قرار گرفتند.
 
با برگزاری رقابت های پرتاب وزنه مردان، پرونده دوومیدانی کاران کشورمان در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی بسته شد.
 
دوومیدانی معلولان
* در رقابت پرش طول معلولان در کلاس T12 که دو نماینده از ایران، دو ورزشکار از آذربایجان و یک نفر از ازبکستان حضور داشتند، امیر خسروانی با رکورد 6 متر و 45 سانتی‌متر در رده چهارم قرار گرفت و وحید علی نجیمی با 5 متر و 41 سانتی‌متر پنجم شد.
در جریان این رقابت خسروانی دچار مصدومیت شد و پرش های پایانی خود را با زحمت زیادی انجام داد. علی نجیمی نیز که در ماده تخصصی خود حضور داشت، موفق ظاهر نشد.
 
* در پرتاب وزنه کلاس F12 در ورزشگاه المپیک باکو سامان پاکباز و مسعود حیدری دو نماینده کشورمان همراه با نمایندگانی از آذربایجان و ازبکستان برگزار کننده این رقابت بودند که با قهرمانی و نایب قهرمانی هر دو نماینده کشورمان به پایان رسید. در این رقابت سامان پاکباز با رکورد ١٥ متر و ٦٩ سانتی‌متر متر اول شد و به مدال طلا دست یافت. مسعود حیدری هم با رکورد ١٥ متر دوم شد و مدال نقره را از آن خود کرد. همچنین نماینده کشور ازبکستان به عنوان سوم دست یافت.
 
* در دوی چهارصد متر معلولان کلاس T12 در ورزشگاه المپیک باکو پیگیری شد. این رقابت با حضور دو ورزشکار از مراکش و نمایندگان ترکیه و ایران برگزار شد. وحید علی نجیمی، تنها نماینده ایران در این رقابت بود که با رکورد ٥٢ ثانیه و ٨٥ صدم ثانیه، به کسب جایگاه چهارم بسنده کرد. در این رقابت دو نماینده مراکش اول و دوم شدند و نماینده ترکیه هم سوم شد.
 
 * روز پایانی رقابت های دوومیدانی معلولان بازی‌های کشورهای اسلامی با برگزاری مسابقه پرش طول کلاس T11 آغاز شد. این بخش از مسابقات با حضور ورزشکارانی از آذربایجان (٢نفر)، اندونزی و ایران برگزار شد.
 
آرش خسروی تنها نماینده ایران در این بخش از مسابقات برد. این ورزشکار کشورمان در رقابت با سه حریف خود با رکورد ٣ متر ٨٩ سانتی متر در جایگاه چهارم ایستاد و از کسب مدال بازماند. در این رقابت دو نماینده کشور آذربایجان در جایگاه اول و سوم ایستادند و تنها نماینده اندونزی هم دوم شد.
 
ووشو
* فرود نظری، ووشوکای وزن 65 کیلوگرم کشورمان، در مرحله یک چهارم نهایی به دیدار هنریک تاریگان از اندونزی رفت و با پیروزی گام به مرحله نیمه نهایی گذاشت تا مدال برنزش مسجل شود.
 
* در وزن منهای 56 کیلوگرم، «مهدی محمدی» در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «محمد دومبیا» از ساحل عاج رفت و با کسب برتری مقابل وی ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. محمدی عصر فردا در مرحله نیمه نهایی با «آگامی رادوف» از ترکمنستان مصاف می دهد.
 
* عرفان آهنگریان که صبح امروز برابر رستم ابراگیموف از قرقیزستان به مبارزه رفت و باپیروزی قاطع راهی مرحله یک هشتم نهایی شد با انصراف نماینده کشور بنین به مرحله نیمه نهایی راه یافت و برنز وی قطعی شد. البته کمیته ستاد بازی ها اعلام کردند که در صورت موافقت مسىئولان تیم ملی ووشو ایران مبارزه آهنگریان در یک چهارم نهایی که با انصراف نماینده کشور بنین به نیمه نهایی راه یافته بود مجدد برگزار شود.
‎حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو در این باره گفت:  ما می توانستیم این  درخواست را رد کنیم اما به رسم منش پهلوانی و اخلاقی با برگزاری این دیدار موافقت کردیم.
 
* ادامه نخستین روز رقابت های ووشو عصر شنبه با مبارزه مهدی محمدی سانداکار کار وزن 56 کیلوگرم برابر محمد دومبی از ساحل عاج پیگری شد که نماینده ایران در راند نخست یک بر صفر حریف را مغلوب کرد. وی در راند دوم هم یک امتیاز کسب کرد و در مجموع با ٢امتیاز راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.
 
* یزدان میرزایی، ووشوکار وزن 75 کیلوگرم کشورمان، در مرحله یک چهارم نهایی به دیدار ایمان لسمانا از اندونزی رفت و با پیروزی گام به مرحله نیمه نهایی گذاشت تا مدال برنزش مسجل شود.
میرزایی در شروع راند اول و در کمتر از 5 ثانیه ضربه ای به حریف وارد کرد که حریف نتوانست به مبارزه ادامه دهد و با اعلام داور ناک اوت شد و دست ووشوکار کشورمان بالا رفت تا ششمین سانداکار ایرانی باشد که راهی نیمه نهایی شده و برنزش را قطعی می کند.
 
تیم ملی ووشو ایران با ٦سانداکار معین حاجی زاده در وزن منهای 52کیلوگرم،مهدی محمدی وزن منهای 56کیلو گرم، سعید فاضلی وزن منهای 70کیلوگرم، فرود نظر وزن منهای 65کیلوگرم ، عرفان آهنگریان در وزن 60کیلوگرم و یزدان میرزایی وزن منهای 75کیلوگرم و با هدایت حسین اوجاقی سرمربی و کیوان شیرآقایی مربی  تیم به روی سکو می روند.
این رقابت ها تا اول خرداد ماه ادامه دارد.
 
سعید فاضلی دومین نماینده در وزن 70 کیلوگرم برابر دائو کادر از ساحل عاج قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر حریف را شکست داد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی مرحله یک چهارم  مقابل علی القیسی نماینده کشور اردن به روی سکو رفت و برنز خود را قطعی کرد.
 
تنیس روی میز
* تیم تنیس روی میز بانوان ایران امروز در اولین دیدار خود در این بخش از مسابقات مقابل گویان به برتری ٣ بر صفر دست یافت. در جریان این دیدار ندا شهسواری و مهشید اشتری در دیدار اول و دوم انفرادی به ترتیب صاحب پیروزی ٣ بر ٢ و ٣ بر صفر شدند. در بازی دو نفره هم ترکیب شهسواری و اشتری حریف خود را ٣ بر صفر شکست داد. تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران با کسب این پیروزی به مرحله نیمه نهایی باری‌های کشورهای اسلامی صعود کرد.  تیم کشورمان در این مرحله از مسابقات فردا به مصاف ترکیه، سید یک رقابت‌های تیمی می‌رود.
 
زورخانه‌ای
* رقابت‌های رشته زورخانه‌ای در بخش تیمی از بعد از ظهر امروز در سالن اصلی ورزشگاه کریستال برگزار شد و ده تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند. در پایان اجرای حرکات تیمی، تیم ملی ورزش زورخانه ای کشورمان با ترکیب علی جلیجو، محسن گلستانی، پژمان سکونتی ، مبین زیبالقاء و هیمن میرزایی و سرمربیگری علیرضا غلامی به مقام قهرمانی رسید و کشور میزبان نایب قهرمان شد. تیم‌های افغانستان و عراق هم سوم مشترک شدند. رقابت‌های انفرادی این رشته از صبح فردا در همین سالن آغاز می شود.
 
والیبال
تیم والیبال جوانان ایران مرحله نیمه نهایی رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی را با یک برد مقتدرانه پشت سر گذاشت. شاگردان بهروز عطایی پس از 4 برد پیاپی در مرحله گروهی مقابل عربستان، قطر، مراکش و الجزایر، امروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف ترکیه رفتند و در یک رالی سخت و نفس گیر با نتیجه 3 بر 2 موفق به شکست این تیم شد.
 
تیم ملی جوانان والیبال ایران که ست اول را با باخت(با نتیجه 18 بر 25) آغاز کرده بود، در ست دوم به پیروزی 25 بر 21 رسید. در ست سوم شاگردان علی کاظم هدایت اوغلو(سرمربی ترکیه) به بازی برگشتند و موفق به ثبت امتیاز 23 بر 25 به سود خود شدند. ست چهارم اما با نتیجه 25 بر 21 به سود شاگردان عطایی تمام شد تا سرنوشت فینالیست چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی در ست پنجم رقم بخورد؛ آنجا که تیم ملی ایران موفق شد با ثبت نتیجه 20 بر 18 روی اسکوربورد، صعودش را به فینال مسابقات در سالن باکو کریستال حال جشن بگیرد. تیم ملی والیبال ایران که 2طلا بازی های کشورهای اسلامی را در کارنامه دارد باید در فینال به مصاف برنده بازی الجزایر و آذربایجان برود.
 
مدال‌های ایران در این دوره از مسابقات تا پایان روز نهم به شرح زیر است: (کاروان ایران تا پایان روز نهم، 82 مدال شامل 24 طلا، 25 نقره و 33 برنز گرفته و پس از آذربایجان و ترکیه در رده سوم است.)
 
مدال طلا
نرجس امام قلی نژاد (تفنگ بادی 10 متر)، نسرین دوستی (وزن 50کیلوگرم کاراته)، سعید مولایی (طلای ٨١- کیلوگرم جودو)، سجاد گنج زاده (کاراته)، نجمه خدمتی (تفنگ سه وضعیت 50 متر)، گلنوش سبقت الهی(10 متر تفنگ بادی)، پوریا نوروزیان( 50 متر سه وضعیت)، ایوب موسوی(دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری)، ناهید کیانی(تکواندو وزن 54 کیلوگرم)، مهدی اسحاقی(تکواندو)، محمدرضا براری(دسته 105 کیلوگرم وزنه برداری)، محمد علی گرایی (کشتی فرنگی)، علی محمدیاری (دوومیدانی معلولان)، یوسف قادریان(کشتی فرنگی)، مجتبی ولی‌پور (شیرجه)، مهدی یوسفی (تکواندو)، تیم شیرجه سه متر دوبل ایران، تیم دوومیدانی چهار در صد متر معلولان ایران، میثم نصیری (کشتی)، نوشاد عالمیان (تنیس روی میز)، سامان پاکباز (وزنه‌برداری معلولان)، مصطفی حسین‌خانی (کشتی آزاد)، تیم ملی زورخانه‌ای، حسن یزدانی (کشتی آزاد)
 
مدال نقره
الهه احمدی (تفنگ بادی10 متر بانوان) رزیتا علیپور (وزن -٦٢ کیلوگرم کاراته)، تیم میکس 10 متر تفنگ بادی (پوریا نوروزیان و نجمه خدمتی)، هانیه رستمیان (٢٥ متر تپانچه بادی)، محمد علی شنانی ( جودو نابینایان)، الهه احمدی (تفنگ سه وضعیت 50 متر)، مجید عسگری(وزنه برداری)، علیرضا کیخا(ژیمناستیک)، احسان حدادی(پرتاب دیسک)، جاوید احسانی شکیب(پرتاب وزنه معلولان)، حسین باقری(50 متر 3 وضعیت مردان)، علیرضا قلعه ناصری(پرتاب وزنه معلولان)، همایون تیموری (وزنه برداری)، تیم ملی واترپلو، علیرضا قلعه ناصری (دوومیدانی معلولان)، سیدحسین احسانی(تکواندو)، اکرم خدابنده(تکواندو)، سحر ضیایی (دوومیدانی)، سجاد نیک پرست (دوومیدانی معلولان) احمد محمدی (تکواندو)، ملیکا میرحسینی (تکواندو)، سیداحمد خسروفر (تکواندو)، امیر محمدی (کشتی آزاد)، نیما عالمیان (تنیس روی میز)،‌ مسعود حیدری (پرتاب وزنه معلولان)
 
مدال برنز
امیر مهدی زاده (وزن -60 کیلوگرم کاراته)، طراوت خاکسار (وزن -55 کیلوگرم کاراته)، علیرضا خجسته (وزن ٦٦- کیلوگرم جودو)، تیم شنا چهار در صد متر، تیم ملی ژیمناستیک، ابوالفضل شهرجردی (برنز کاتا)، مهسا افسانه (برنز کاتا)، محدثه آقایی(کاراته)، محمد احمدی (50 متر تپانچه مردان)، هادی خناری نژاد(ژیمناستیک دارحلقه)، مه‌لقا جام بزرگ (تفنگ سه وضعیت 50 متر)، جواد دلاکه( پرتاب وزنه معلولان)، فاطمه مداحی(تکواندو)، محمد یاری(پرتاب وزنه معلولان)، طیبه پارسا( تکواندوکار وزن 57-)، امید احمدی‌صفا(بوکس)، تیم میکس تیراندازی، رامین ربیعی‌فر (وزنه برداری)، مهدی انصاری (شنا)، سودابه پورصادقی (تکواندو)، تیم 4 در صد متر مختلط شنای مردان، علی خدیور(دوی 400 متر)، علیرضا درویش‌پور(تکواندو)، حسین قربان‌زاده(تکواندو)، سید عرفان حسینی (دوومیدانی معلولان)، آرش خسروی (دوومیدانی معلولان)، مهدی زیدوند (کشتی فرنگی)، مهدی فلاح (کشتی فرنگی)، شهاب قوره‌جیلی (کشتی فرنگی)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع -دوومیدانی)، شهنام نظرپور (شیرجه)، مسعود اسماعیل‌پور (کشتی آزاد)، جابر صادق‌زاده (کشتی آزاد)
 
جدول توزیع مدال‌ها در روز نهم را مشاهده کنید:
کسب ۴ طلا، یک نقره و ۳ برنز در روز نهم/ کاروان ایران با ۸۲ مدال جایگاه سومی‌اش را تثبیت کرد + اسامی مدال‌آوران و جدول 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کل کشور آذربایجان اندازه یک استان ما نیست چگونه آن ها این تعداد مدال گرفتند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار