بازدید 6236

عبرتی که ریاض از صدام نگرفت

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس گفت: سعودی ها منهای احساس نیاز به اسلحه برای تقابل به ایران در حقیقت رشوه عدم پیگیری جرم ریاض در ماجرای یازدهم سپتامبر را می پردازند.
کد خبر: ۶۹۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 22 May 2017
اصغرسلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: اوضاع اقتصادی ایالات متحده هیچ سنخیتی با تصویری که رسانه های غرب نمایش می دهد ندارد و عملا ورشکستگی دولت آمریکا غیرقابل کتمان است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: دونالد ترامپ که تا پیش از رسیدن به کاخ سفید از سعودی ها و هزینه گزاف آمریکا در حمایت از شرکای واشنگتن در خاورمیانه انتقاد کرده بود ، امروز به دنبال دوشیدن ریاض و شورای همکاری های خلیج فارس است.

وی در ادامه افزود: دونالد ترامپ از جهالت ریاض در تقابل با تهران نهایت بهره را کسب کرده و مبلغی در حدود 370میلیارد دلار به خزانه داری آمریکا واریز می کند.

سرنوشت صدام در انتظار سعودی ها

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امورداخلی شوراهای مجلس گفت: نکته مضحک اینجاست که سعودی ها گمان می کنند با در اختیار داشتن زرادخانه های لوکس آمریکایی توانایی توسعه طلبی را به دست خواهند آورد اما از سرنوشت صدام در جنگ تحمیلی و ماجرای تهاجم علیه بغداد درس عبرت نگرفته اند.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها روزی که تاریخ انقضای سعودی ها فرابرسد همان بلایی که برسر صدام آوردند در مورد ریاض عملیاتی خواهند کرد.

سلیمی گفت: سیل تسلیحاتی که به سمت عربستان در راه است ممکن است به چنگ تروریست های تکفیری بر علیه مردم خاورمیانه و مردم اروپا مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی در زمان شکل گیری جنگ سوریه درباره بازگشت تروریست های تکفیری به اروپا هشدار داده بود ، گفت: تسلیحات آمریکایی خیلی زودتر از آنچه که اروپایی ها گمان می کنند توسط داعش علیه مردم کشورهای غربی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رشوه یازده سپتامبر

این نماینده مجلس دهم گفت: سعودی ها منهای احساس نیاز به اسلحه برای تقابل به ایران در حقیقت رشوه عدم پیگیری جرم ریاض در ماجرای یازدهم سپتامبر را می پردازند.

وی تاکید کرد: حضور اتباع سعودی در جریان حمله تروریستی یازدهم سپتامبر موضوعی است که در گزارش نهادهای اطلاعاتی آمریکا و کنگره مشاهده می شود که نقش ریاض را در کشتار مردم نیویورک قطعی می کند.

سلیمی گفت: قطعا پدرخوانده های داعش در عربستان از تسلیحات آمریکایی برای خلق فاجعه ای جدید استفاده خواهند کرد و آن روز بهانه ای جدید برای جنگی جدید توسط پنتاگون فراهم خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها