بازدید 7716
۷
گزارش

مهماندوست،تکواندوی ایران را شش تایی کرد/دود پولادگر در چشم ورزش ایران

در بازیهای کشورهای اسلامی، شاگردان رضا مهماندوست (جمهوری آذربایجان) شش بار مقابل تیم ملی ما پیروز شدند و فقط یک بار باختند.به نظر می رسد دود اختلاف و دشمنی دو فرد در تکواندو که هر دو از امکانات و سرمایه این سرزمین به نان ونوایی رسیدند، به چشم منافع ملی می رود.
کد خبر: ۶۹۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 22 May 2017
بازی های کشورهای اسلامی بار دیگر محل افسوس و حسرت ورزش ایران در از دست دادن سرمایه های ملی اش بود.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تکواندوی جمهوری آذربایجان که چندین شاگرد ایرانی اش را با پبشنهاد پول و امکانات به باکو برده است، در بازی های کشورهای اسلامی هم بار دیگر ملی پوشان ایرانی را با استفاده از توان هموطنان شان دچار مشکل کرد.

رضا مهماندوست که در دوره سرمربیگری تیم ملی ایران اختلافات عمیقی با پولادگر داشت و به همین دلیل ترک وطن کرد، حالا با استفاده از کوچ ملی پوشان تکواندوی ایران ، تیم رقیب یعنی آذربایجان را در کشورهای اسلامی تا دندان مسلح کرد و شش بار ایرانی ها را مغلوب ساخت!

مهماندوست،تکواندوی ایران را شش تایی کرد/دود پولادگر در چشم ورزش ایران

مهماندوست که مشکلانش با رییس ناکام تکواندوی ایران موجب ضربه خوردن به ورزش قهرمانی ایران شده است، بار دیگر انتقام خود را از پولادگر گرفت و در هفت مصاف با ایرانی ها شش بار پیروز شد.

در بازیهای کشورهای اسلامی، شاگردان رضا مهماندوست (جمهوری آذربایجان) شش بار مقابل تیم ملی ما پیروز شدند و فقط یک بار باختند. البته این پیروزی ها اگر توسط مبارزان آذربایجانی رخ می داد جای هیچ گله و اعتراضی نبود اما وقتی می بینیم ورزشکاران ایرانی با استفاده از نقص و سکوت قوانین بین المللی، زیر پرچم کشوری دیگر و با دریافت پول مقابل کشور خودشان می ایستند، جای تاسف دارد. 

به نظر می رسد دود اختلاف و دشمنی دو فرد در تکواندو که هر دو از امکانات و سرمایه این سرزمین به نان ونوایی رسیدند، به چشم منافع ملی می رود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
این پولادگر رو چرا بیرون نمی اندازند که از المپیک به بعد فقط آبرو ریزی درست کرده برای تکواندو ایران!؟؟
ما نمیخواهیم آقای پولادگر دوباره قول جبران کردن بده و هرچه زودتر باید از جامعه تکواندو خارج بشه...
پولادگر نیست
همه ورزشکارانی که به آذربایجان و ترکیه می روند ترک هستند
من نمی دانم پولادگر کی هست و به کی وابسته است ، اما انچه از شکست های تکواندو ایران از اذربایجان ات هم بوسیله جوانان ایرانی نتیجه می گیریم اقای فولادگر و کسی که از او حمایت می کند ضربه ای که به منافع ملی ایران می زنند
کاش پولاد گر کنار میرفت بلکه مهماندوست دست از ترک تازی برمیداشت...
وطن فروش!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر