بازدید 11643

یک عاملیت مجاز خودرو معیوب مشتری را تعویض کرد

کد خبر: ۶۹۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 23 May 2017
یک نمایندگی شرکت های خودرویی همانطور که در قرارداد اولیه قید کرده بود، خودرو دارای نقص مشتری را بدون قید و شرط  تعویض کرد.
 
به گزارش آنا، در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر تعویض خودرو معیوب توسط یکی از نمایندگی های مجاز منتشر شده است.
 
به گفته مالک خودرو، سال گذشته از نمایندگی یکی از شرکتهای واردکننده خودرو یک دستگاه تیوولی مدل ۲۰۱۶ خریداری کردم بعد از گذشت ۹ ماه خودرو من در بخش گیربکس دچار نقص فنی شد.
 
به گفته وی، پس از تماس با این عاملیت مجاز، همانطور که در قرارداد اولیه قید شده بود، خودروی دارای نقص، بدون قید و شرط تعویض و یک دستگاه خودرو جدید با رنگی که مد نظر داشتم با خودروبر جلوی منزل به من تحویل داده شد.
 
وی ادامه داد: سال گذشته از نمایندگی اتوخسروانی یک دستگاه تیوولی مدل ۲۰۱۶ خریداری کردم بعد از گذشت ۹ ماه خودروی من در بخش گیربکس دچار نقص فنی شد. به گفته وی، پس از تماس با اتوخسروانی، همانطور که در قرارداد اولیه قید شده بود، تیوولی دارای نقص، بدون قید و شرط تعویض و یک دستگاه تیوولی جدید با رنگی که مد نظر داشتم با خودروبر جلوی منزل به من تحویل داده شد.
 
براساس این گزارش، پس از تحولات قابل توجهی که بعد از برجام در حوزه خودرو و صنعت خودروی کشور رخ داده است، در شرایط فعلی، فروش و خدمات پس از فروش روز در بازار خودرو، به عنوان اصلی‌ترین موضوع این صنعت محسوب می‌شود. به این ترتیب تنها شرکت هایی که این مسایل را مد نظر دارند و در عمل در زمینه فروش و خدمات پس از فروش با نگاه جلب رضایت مشتری عمل می‌کنند امکان ماندن، فعالیت و دستیابی به موفقیت در این بازار را خواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس